Festileaks Geruchtenkeuken - Headliners 2020

Lorde ook maar in de gaten houden:
https://consequenceofsound.net/2019/06/lorde-third-album-confirmation-instagram/

een maand na aankondiging is het volbeat optreden in de lotto arena uitverkocht en verplaatst naar het sportpaleis, nog 5 maanden te gaan waaronder het album nog moet komen. Lijkt me wel mogelijk dat dit dicht bij uitverkopen zal geraken.

Ik denk dat elke band die in een sportpaleis staat wel ergens moet overwogen worden voor de headliner of subheadliner positie op de grote popfestivals. volgend jaar volgt er zoizo een tour om het album te promoten, bij deze voeg ik het dus toe aan de lijst.

een maand na aankondiging is het volbeat optreden in de lotto arena uitverkocht en verplaatst naar het sportpaleis, nog 5 maanden te gaan waaronder het album nog moet komen. Lijkt me wel mogelijk dat dit dicht bij uitverkopen zal geraken.

Ik denk dat elke band die in een sportpaleis staat wel ergens moet overwogen worden voor de headliner of subheadliner positie. volgend jaar volgt er zoizo een tour om het album te promoten, bij deze voeg ik het dus toe aan de lijst.

Sowieso*

Opties tour doortrekken:
– Rammstein
– Neil Young
– Paul McCartney
– Queen
– Muse
– Fleetwood Mac
– The Who
– TOOL
– The National
– Tame Impala

Opties met nieuwe albums
– Iron Maiden
– Bruce Springsteen
– AC/DC
– Guns N Roses
– Volbeat
– Red Hot Chili Peppers
– The Black Keys

Opties Reünie tour:
– Van Halen

Mss ook een lijstje bijmaken voor artiesten die mogelijks doorbreken tot headliner volgende zomer en die mogelijks wel kunnen touren. In dat lijstje denk ik dat Royal Blood, Billie Eilish, Lorde,... wel kunnen passen. (of mss bij in het lijstje van opties met nieuw album)

Mss ook een lijstje bijmaken voor artiesten die mogelijks doorbreken tot headliner volgende zomer en die mogelijks wel kunnen touren. In dat lijstje denk ik dat Royal Blood, Billie Eilish, Lorde,… wel kunnen passen. (of mss bij in het lijstje van opties met nieuw album)
Misschien een kopje : nieuwe headliners?
Zet ik Imagine Dragons ook er bij.

misschien ook queen + adam lambert toevoegen aan de geruchten? touren februari in australië en nieuw zeeland komen van Noord Amerika deze zomer, het logische vervolg is dan Europa in de zomer van 2020.

edit: net gezien dat die gewoon al in de lijst staan, mijn excuses

The rolling stones staan volgende zomer ook in Europa, ik zie al minstens 1 facebook evenement op 14 juni in frankrijk aangemaakt door een respectabel account, ik ga ervan uit dat er wel meer dan 1 concert gaat zijn.

Blink-182 ook kanshebber voor volgende zomer of zijn die toch te "klein"? Wellicht headliner Jera on Air ofzo.
Kings Of Leon misschien ook weer eens. Spelen zo nu en dan nog wat in Europa. Toch in Belgie en NL populair, dus altijd kanshebber. Heb ook zo een idee dat er iets van een best-of aan komt.

Veelzeggend antwoord van Tool... Die komen volgend jaar niet meer naar Europa imho
2r56id5.png

Meh. Die hadden het gewoon bij de laatste tour moeten laten. Vergane glorie. Zie die grote spots liever naar bands gaan waarvan de zanger nog wel zingen kan.

Meh. Die hadden het gewoon bij de laatste tour moeten laten. Vergane glorie. Zie die grote spots liever naar bands gaan waarvan de zanger nog wel zingen kan.

Axl was nogthans terug goed bij stem op de laatste tour

Woops verkeerde bericht gequote, bedoelde die van Tool en Graspop

Green Day headliner optie in 2020?

Nieuw album incoming....

https://www.rocksound.tv/news/read/new-green-day-music-is-coming-next-week
The wait is almost over for new Green Day music!

This morning on Kerrang! Radio, breakfast host Sophie K shared that new Green Day music is apparently coming next week "July 19th, 5pm". You can listen to a short snippet of the radio show where Sophie makes the announcement about the new Green Day song here.

Green Day headliner optie in 2020?

Nieuw album incoming….

https://www.rocksound.tv/news/read/new-green-day-music-is-coming-next-week

The wait is almost over for new Green Day music!

This morning on Kerrang! Radio, breakfast host Sophie K shared that new Green Day music is apparently coming next week “July 19th, 5pm”. You can listen to a short snippet of the radio show where Sophie makes the announcement about the new Green Day song here.

Die hoef ik eigenlijk niet meer te zien. Tenzij ze een nieuwe show gaan neerzetten en dat hele circusgedoe eruit gooien met konijnen, tijdrekken en vele meezingmedleys. Daar zijn die lui inmiddels echt te oud voor. Liever een compacte set van 1,5 uur waarbij ze lekker de goede nummers er doorheen knallen. Dat zou ik wel graag willen zien.

Users who are viewing this thread