Festileaks Geruchtenkeuken - Headliners 2019

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Dennis1808 wrote:

DennisvdBr wrote:
ABBA


Hoe komt het toch steeds dat ABBA terugkeert in de geruchten? Ze hebben bij toeval twee nummers opgenomen en áls ze gaan touren zijn het hologrammen. Ik zie het natuurlijk graag gebeuren dat ze een reünietour doen en ik zou er zo 100 euro voor neerleggen, maar ik denk dat Daft Punk nog eerder gaat touren dan ABBA en die kans is al 0,1.

Wie wil er nu nog ABBA zien? Alleen 50+ers neem ik aan. Oftewel geen festivalgangers. Enige reden die zal gelden is dat het een legendarische groep is die in het verleden huge was. Maar kom op, wie zit er nu te wachten op Waterloo of Mama Mia, waarschijnlijk alleen om mee te schreeuwen met bekend nummers? Om vervolgens daarna te gaan rocken bij Parkway Drive ofzo… Vet man.
Laat zoiets maar mooi eigen show doen.

Nou, daar vergis je dus in.
Meeschreeuwen met de bekende nummers inderdaad. Weet je hoeveel ze er wel niet hebben?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ieder jaar lees ik wel wat namen die normaal gesproken nooit meer gaan touren. ABBA komt dit jaar wel heel vaak voorbij. Gaat natuurlijk nooit gebeuren dat die 4 nog op tournee gaan. Ik vraag me dan ook af of mensen zich überhaupt wel ergens in verdiepen voordat ze die naam hier droppen.
Ook iets wat nooit zal gebeuren Dire Straits. Led Zeppelin normaal gesproken ook niet al acht ik die kans wel wat groter. Bij de eerste 2 is die deur overduidelijk dicht en bij de laatste staat die op een kier. Geld ook voor The Police trouwens....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ieder jaar lees ik wel wat namen die normaal gesproken nooit meer gaan touren. ABBA komt dit jaar wel heel vaak voorbij. Gaat natuurlijk nooit gebeuren dat die 4 nog op tournee gaan. Ik vraag me dan ook af of mensen zich überhaupt wel ergens in verdiepen voordat ze die naam hier droppen.
Ook iets wat nooit zal gebeuren Dire Straits. Led Zeppelin normaal gesproken ook niet al acht ik die kans wel wat groter. Bij de eerste 2 is die deur overduidelijk dicht en bij de laatste staat die op een kier. Geld ook voor The Police trouwens….
Laten we wel zijn... Ik dropte de naam omdat het uit de lijst van NME komt, zoals ik er ook bij schreef.
Als je in het artikel kijkt zal je zien dat het over een hologram tour gaat naast nieuwe muziek die ze gaan uitbrengen.
Ik geloof dat de fuzz wel mee valt....

Los daarvan. Enorme bak aan hits. Een van de grootste pop acts eind 70 / begin 80. Als het één festival lukt is dat knap. Maar zie dat zelfs Glastonbury niet voor elkaar krijgen. Hooguit in Zweden, maar zelfs dat niet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
PJ wrote:
Ieder jaar lees ik wel wat namen die normaal gesproken nooit meer gaan touren. ABBA komt dit jaar wel heel vaak voorbij. Gaat natuurlijk nooit gebeuren dat die 4 nog op tournee gaan. Ik vraag me dan ook af of mensen zich überhaupt wel ergens in verdiepen voordat ze die naam hier droppen.
Ook iets wat nooit zal gebeuren Dire Straits. Led Zeppelin normaal gesproken ook niet al acht ik die kans wel wat groter. Bij de eerste 2 is die deur overduidelijk dicht en bij de laatste staat die op een kier. Geld ook voor The Police trouwens….

Laten we wel zijn… Ik dropte de naam omdat het uit de lijst van NME komt, zoals ik er ook bij schreef.
Als je in het artikel kijkt zal je zien dat het over een hologram tour gaat naast nieuwe muziek die ze gaan uitbrengen.
Ik geloof dat de fuzz wel mee valt….

Los daarvan. Enorme bak aan hits. Een van de grootste pop acts eind 70 / begin 80. Als het één festival lukt is dat knap. Maar zie dat zelfs Glastonbury niet voor elkaar krijgen. Hooguit in Zweden, maar zelfs dat niet.

Was niet persoonlijk bedoeld hoor Dennis. Gewoon in zn algemeenheid lees ik soms wel eens wat namen hier en dan denk ik, hoe kom je er op.....
Jij slaat nooit onzin uit op dat gebied :wink:
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Swedish House Mafia laat wederom doorschemeren dat ze volgend jaar weer te zien zijn.
https://www.nu.nl/muziek/5389994/swedish-house-mafia-volgend-jaar-zeker-weer-podium.html
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Aerosmith kan helaas van het lijstje af, ze hebben zojuist verschillende data in april, juni en juli bekend gemaakt voor optredens in Las Vegas.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Ik zou Weezer (staan in 2019 op Bilbao BBK) en Wilco (in 2019 op Azkena Rock Festival) als kanshebbers voor NL-festivals toevoegen.
Daarnaast Tame Impala en Vampire Weekend; komen met nieuw werk en hebben in 2018 beide een zeer beperkt aantal festivals gedaan.
Misschien alle vier minder kansrijk voor Pinkpop, maar wel voor BKS, DTRH, LL.
 

mustafar

Nieuw lid
16 feb 2018
3
0
Ik blijf hopen op Kraftwerk! Had ze graag dit jaar gezien op Lowlands. Misschien volgend jaar?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
The Cure!

Zag een verwijzing op graz naar een artikel dat The Cure in maart op twee festivals in Zuid-Afrika speelt
https://www.jacarandafm.com/breakfast-martin-bester/cure-coming-south-africa/

Inmiddels meer berichten:
https://www.channel24.co.za/Music/News/the-cure-to-tour-south-africa-in-2019-20180823
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Green Day in 2019 “25th anniversary Dookie Tour”
Lijkt me wel aannemelijk voor een aantal festivals.
Overigens in 2017 tijdens festivalseizoen België overgeslagen…

Zo Dennis...hoeveel RW gangers vinden dit topnieuws denk je?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ik weet niet of Paul McCartney nog ergens op het lijstje staat, maar die kan er af. Hij heeft zojuist de eerste datums voor de VS in juni gepubliceerd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ik weet niet of Paul McCartney nog ergens op het lijstje staat, maar die kan er af. Hij heeft zojuist de eerste datums voor de VS in juni gepubliceerd.
Is zo te zien nog kanshebber voor festivals in Europa in juli / augustus...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Lenny Kravitz heeft een nieuw album uit. Misschien dan ook meteen kanshebber voor festivals?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580

Gebruikers die dit onderwerp bekijken