Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar is het een idee om na bekendmaking van de lettervolgorde van de tweede helft de eerste 24 uur de timer die je hebt om een naam bekend te maken op pauze te zetten? Om even een dag te hebben om te oriënteren en eventuele plannen aan te passen als je bij bepaalde letters voor- of achteraan zit? Waarbij namen in die 24 uur uiteraard dan wel gewoon aangekondigd kunnen worden.

Stel dat vanavond 18:00 de laatste naam van de eerste helft bekend wordt gemaakt, 19:00 maakt Brian de volgorde bekend, dat dan pas een dag later 19:00 de 6 of 8 uur keuzetijd weer gaat lopen.
Ja prima. Maar als iemand eerder wil gaan dan mag het wel. Net als bij de start.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
PWFestivalRadarStation.png

Alweer Belgisch voor PurpleWhiteFestival met de mannen van The Radar Station. Zij mogen op zaterdag LoW Stagen bespelen voor Zwangere Guy. In 2020, inderdaad dat jaar van corona, won de band De Nieuwe Lichting op Studio Brussel. De festivals die ze dan konden spelen werden één voor één geannuleerd. Ze hielden er een handvol over en lieten daar al hun kunnen zien en nu komen ze naar een groter podium. We zijn alvast erg benieuwd hoe zij de tent op stelten zullen zetten.

VR: John Legend - Lewis Capaldi - Chase & Status - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: The Radar Station - Sylvie Kreusch - Dotan - The Hives - Zwangere Guy - Olivia Rodrigo - Years&Years - PJ Harvey - Norah Jones - The War on Drugs - Green Day
ZO: Meskerem Mees - IBE - The Used - The Van Jets - Band of Horses - The 1975 -Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran

De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

@randyrw @mattman

• Leuk
Waarderingen: mattman
Als het beetje meezit wordt deze ronde vanavond afgemaakt, weten we de volgorde voor de tweede helft en kunnen we vannacht gaan dromen over de rest van ons programma ;)

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Nog wat funky schijven op de zaterdag? Nog wat funky schijven op de zaterdag! Ain't Nobody is een waanzinnige funk classic van....? RUFUS! Ze zijn voornamelijk bekend van hun periode met zangeres Chaka Khan. De band uit Chicago had echter snel door dat Chaka de band begon te ontgroeien, haar solo albums verkochten steeds beter. Echt zuur werd het pas nadat de zangeres uit de band stapte vlak voor Ain't Nobody een wereldwijde hit werd. Nu komen ze toch nog eens samen op hun beste werk live te brengen. Zaterdag op Randy Rock!

93fffe82a671c84185baef3f5b1d9bbec9f98456.jpeg

@mattman - @theblackmadness

En hier is tie:
V-B-A-I-P-N-C-Z-G-R-E-L-F-T-D-Q/Y/X-O-Getal/symbool-M-J-K-S-H-U-W

Geen zorgen, hij staat ook in de openingspost.

@Timmetje mag dus verder met de V. Zoals gezegd lassen we nu een 24 uur pauze en en gaat de tijdslimiet vanaf donderdagochtend 6:00 weer lopen. In de tussentijd mogen we wel gewoon verder.

Voor mijn headliner die ik nog wil, sta ik redelijk. Voor alle andere grotere namen, heel erg slecht. Bij de R gewoon laatste :( .

Wel grappig dat we draft eindigen zoals we hem begonnen. Met de W.

• Leuk
Voor mijn headliner die ik nog wil, sta ik redelijk. Voor alle andere grotere namen, heel erg slecht. Bij de R gewoon laatste :( .

Wel grappig dat we draft eindigen zoals we hem begonnen. Met de W.
Ja nee euhh niet ben bang dat het niet helemaal gaat lopen zoals ik het nog in mijn hoofd had, maar we gaan het zien.

Zijn bij de eerste ronde ook rare dingen gebeurd

Mijn derde headliner zit in ieder geval relatief vroeg, dus als het fout gaat, is het gelukkig makkelijk om nog een backup plan te maken

Hm. Blij dat ik vrij vooraan zit met de gekke letters en Q/X/Y ronde, Z had beter gekund. Grootste uitdaging is dat ik laatste en 1 na laatste sta bij de laatste subs. Battle On!

• Leuk
Bovenaan bij getal en symbool. Weet niet of ik daar blij om moet zijn of om moet huilen. :p

Users who are viewing this thread