Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
De organisatie van JozzFest heeft druk zitten wikken wegen. Maar we hebben onze plannen omgegooid omdat we een buitenkans hebben om een sterke boeking voor onze mainstage bekend te maken. Deze Britten hoorden uit jaren '90 tot de absolute toppers in de Britpop maar zijn helaas uit elkaar gevallen, wat zou er nog meer in het vat gezeten hebben? In de jaren erna bleef zanger Richard Ashcroft indrukwekkende en bezielde optredens geven waarbij de nummers van zijn originele band steeds als orgelpunt van de set fungeerde. Met Bittersweet Symphony een eeuwige klassieker afgeleverd maar onderschat de rest van het materiaal niet. The Verve erbij op de zondag van JozzFest!

@warriorandweirdo
@Paddy
Ik heb getwijfeld om ze op mijn tweede podium te zetten, maar dacht dat ze minstens sub waren, hoe hoog zet jij ze?

Ik heb getwijfeld om ze op mijn tweede podium te zetten, maar dacht dat ze minstens sub waren, hoe hoog zet jij ze?
Voor Led Zeppeling en een nog bekend te maken sub (van een relatief klein formaat) op de mainstage. Ik werk met maar 5 acts op mijn main met lange settijden, ze spelen daarom 5 kwartier van kwart voor 6 tot 7 uur. Ik heb er zelf ook over getwijfeld maar ik zie The Verve niet als sub op Werchter staan als ze weer bij elkaar zouden komen, of vergis ik me hier in? Mocht de meerderheid hier anders over denken dat zet ik ze een plekje hoger.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Voor Led Zeppeling en een nog bekend te maken sub (van een relatief klein formaat) op de mainstage. Ik werk met maar 5 acts op mijn main met lange settijden, ze spelen daarom 5 kwartier van kwart voor 6 tot 7 uur. Ik heb er zelf ook over getwijfeld maar ik zie The Verve niet als sub op Werchter staan als ze weer bij elkaar zouden komen, of vergis ik me hier in? Mocht de meerderheid hier anders over denken dat zet ik ze een plekje hoger.
En waar is SOAD dan gebleven?

Over het inschatten ga ik niet veel zeggen, dat vind ik ook nogal lastig haha

Stonden bij de comeback als twee na laatste op de main stage van Werchter (nog voor Jay-Z, dat blijft knap) en afsluiter van Noord op Pinkpop, dus lijkt mij inderdaad prima.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Stonden bij de comeback als twee na laatste op de main stage van Werchter (nog voor Jay-Z, dat blijft knap) en afsluiter van Noord op Pinkpop, dus lijkt mij inderdaad prima.
Wat ik gevonden had juist na Jay-z. Voor Neil Young. Of klopt dat niet?

VRIJDAG 4 JULI 2008
Main Stage: The Black Box Revelation – Monza - Slayer – Jay-Z – The Verve – Neil Young - Moby

• On fire
Waarderingen: randyrw
VRIJDAG 4 JULI 2008
Main Stage: The Black Box Revelation – Monza - Slayer – Jay-Z – The Verve – Neil Young - Moby
Blijft een bizarre mainstage die dag. Het blijft lastig inschatten, we zijn toch weer 14 jaar later. Maar ik proef wel dat deze band heel erg tegen randje sub aan zit. Ik wissel 'm daarom in en kondig bij deze de sub voor de afsluitende dag aan, voor Led Zeppeling speelt The Verve!!

Blijft een bizarre mainstage die dag. Het blijft lastig inschatten, we zijn toch weer 14 jaar later. Maar ik proef wel dat deze band heel erg tegen randje sub aan zit. Ik wissel 'm daarom in en kondig bij deze de sub voor de afsluitende dag aan, voor Led Zeppeling speelt The Verve!!
Doe maar hoor, mss schatte ik ze ook te hoog in, want denk niet dat hun populariteit is toegenomen sinds die laatste passage op Werchter. Maar ja mss vergis ik me hier ook...

Zoals Vrijdag 29 Juni 2007
Main Stage: The Van Jets - Enter Shikari - Kings Of Leon - Kaiser Chiefs - Bloc Party - QOTSA - Arctic Monkeys - Pearl Jam

Wat een dag was dat.
Ja maar minder bizar dan die uit 2008 toch. Eerder een klassiek rijtje. AM dat net hun tweede plaat uit had stond zelfs nog redelijk hoog.

Users who are viewing this thread