De Graspop 2025 Playlist
De playlist voor Graspop 2025 staat weer live na de aankondiging van Iron Maiden. Deze kunnen jullie hieronder vinden. De eerste vraag die ik aan jullie heb is om deze te volgen als je dat nog niet doet
De tweede vraag is om deze lijst, net zoals vorig jaar, weer aan te vullen. Dat was mij in ieder geval super goed bevallen om niet alleen de hitjes in onze Spotify lijst te hebben, maar juist ook de minder bekende parels. En als ik jullie feedback mag geloven, genoten jullie hier ook heel erg van. Dus we gaan dit jaar uiteraard hiermee door!
Hoe het werkt?
Heel simpel, hieronder zie je een lijst (nu met twee opties voor Iron Maiden). Kopieer deze lijst in een nieuwe post en schrijf jouw lievelingsnummer achter de bandnaam + tag je eigen naam. Dan weten we uiteindelijk ook wie we moeten bedanken voor een ultiem hard nummer. Voor Tool zijn er nu twee opties (aangezien er geen nieuw nummer is) beschikbaar. Voorbeeld hoe je het moet invullen:
1. Iron Maiden - The Trooper @JB.
Helaas willen we wel maximaal 3 nummers aanhouden. Zo maken we het makkelijk en overzichtelijk voor wie de playlist bekijkt/luistert. De eerste post die ik zie, die telt. Maar voel je vrij om een must-listen hier te plaatsen als de songs al gevuld zijn. Wellicht kan dit een soort mooie introductie forumtopic worden. Mocht er geen tractie zijn voor een bepaalde artiest, voeg ik zelf de nummers toe.
Wanneer een nieuwe artiest wordt aangekondigd, voel je vrij om gelijk leuke songs te droppen in dit topic. Ik heb meestal niet gelijk tijd om de administratie bij te werken
De Spotify lijst:
Toevoegingen door het forum:
1. Iron Maiden - The Trooper (Meest beluisterd)
1. Iron Maiden -
1. Iron Maiden -