Graspop Metal Meeting 2025

Kan me best voorstellen dat donderdagochtend de 28e om 10 uur dan de undercard drop komt, gelijk presale, en voor het gepeupel wat geen pasje van de juiste corporate sugardaddy heeft zaterdag de algemene verkoop

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
die donderdag even afwachten wat er in de verkoop gaat via de mastercard verkoop en mochten daar accomodaties bij zitten, zijn daar ook wel weer oplossingen voor te bedenken zodat wie hier al even zit daar wel aan geraakt lijkt me.
Zou het toch wel heel vervelend vinden als de accommodaties in de verkoop gaan op de dag dat die grote drop met namen komt (of ervoor)
die 1 of 2 dagen die daar normaal tussen zitten zijn hier toch wel hard nodig om te inventariseren wie van de vriendengroep er wel of niet heen wilt en wat voor tent/huisje je dan nodig hebt etc.

Hopelijk zorgen ze dat hier nog steeds voldoende tijd voor is.

Zou het toch wel heel vervelend vinden als de accommodaties in de verkoop gaan op de dag dat die grote drop met namen komt (of ervoor)
die 1 of 2 dagen die daar normaal tussen zitten zijn hier toch wel hard nodig om te inventariseren wie van de vriendengroep er wel of niet heen wilt en wat voor tent/huisje je dan nodig hebt etc.

Ik hoop het met je mee!

• Geweldig
Waarderingen: Loek123

Misschien gooien ze een x aantal huisjes/ tenten in verkoop en houden ze er genoeg over voor degene die niet over een Mastercard beschikken?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Hopelijk gaan alleen de combi en dag tickets in pre-sale en zijn er toch veel mensen die daar al op toehappen, dat zal ervoor zorgen dat de site van TicketMaster deze keer misschien wel eens fatsoenlijk werkt tijdens de algemene verkoop...

Meer, ik lees hier geen enkele negatieve reactie op maiden
Iedereen heeft zijn negatieve reacties hier een paar maanden geleden al geuit toen we er achter kwamen dat maiden er opnieuw gaat staan
Dat nu opnieuw doen heeft niet zoveel toegevoegde waarde
Ik heb zelf niks met Maiden, het zal me niet overtuigen om een ticket te kopen
maar ben blij voor de mensen die wel fan zijn, en ik weet dat het een sterke boeking is voor de organiastie die een hoop tickets verschuift, prima dus.

Even een vergezochte theorie:

Ronker postte daarnet dat ze volgende dinsdag om 16u met "sick news" komen. Niet een Belgische band die ik meteen op Graspop verwacht, maar die er muzikaal wel een plaats zou hebben. En als de presale op 28/11 start, is een grote batch op 26/11 geen vreemd idee.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Hoezo denk je dit? Die hebben toch verschillende festivals op verschillende dagen aangekondigd? Was gewoon een mooi toeval geweest als die ook vandaag aangekondigd werden. Maar dat ze niet vandaag aangekondigd worden betekend niets...
Vandaag Pinkpop, gisteren Rockfest, 12-11 Tons of Rock. Zegt helemaal niks
Pinkpop en Rock Werchter hebben een soort gentleman's agreement, waarbij gedeelde headliners (meestal) op hetzelfde moment aangekondigd worden voor beide festivals. Aangezien Dessel nog dichter bij Landgraaf ligt dan Werchter én GMM in hetzelfde weekend plaatsvindt, zou je hier toch hetzelfde systeem verwachten.

Morgen is in ieder geval de laatste kans voor een Belgische datum voor Muse. Donderdag is de eerste pre-sale voor Pinkpop, dus de Belgische fans riskeren dan een ticket voor Pinkpop te kopen ipv af te wachten.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Elk nadeel heeft z'n voordeel....
1 rolatorband minder ...😃
Iotunn en blood incantation op donderdagavond in de marquee..?
Hup graspop!

Ik zie de Muse + Korn combo nog overkomen van Pinkpop hoor. Uiteindelijk hadden Werchter en Pinkpop ook aparte aankondigingen voor Olivia Rodrigo. En nu Werchter, Boutique en Classic al afvallen voor Muse, kunnen ze in België in feite enkel nog op Graspop terecht lijkt me?

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Morgen is in ieder geval de laatste kans voor een Belgische datum voor Muse. Donderdag is de eerste pre-sale voor Pinkpop, dus de Belgische fans riskeren dan een ticket voor Pinkpop te kopen ipv af te wachten.

Daarna is er ook nog genoeg kans voor een Muse aankondiging in België hoor

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ik lees in het nieuws bericht: "Mastercard-kaarthouders kunnen van donderdag 28 november om 10 uur tot zaterdag 30 november om 9 uur al pre-sale tickets bemachtigen".
Kan me niet herinneren dat dit andere jaren ook al was. Geldt dit ook voor de accommodaties?
Geen idee of je hier al antwoord op hebt (ik loop nog achter met bijlezen): volgens de facebook post geldt dit alleen voor de festival (en VIP) tickets.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Jasper31 en Loek123

Users who are viewing this thread