Graspop Metal Meeting 2025

Het zorgt wel voor goedkopere prijzen. Daar heeft de doelgroep ook profijt van.
Daar heb je mogelijk gelijk in. We weten de prijzen voor komend jaar natuurlijk nog niet. Persoonlijk betaal ik liever een paar euro meer dan te maken krijgen met dit soort ongein, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Ik ben eens benieuwd wat de rest van de affiche zal worden. Ik heb mijn tickets voor Hellfest al binnen, maar als Graspop aantrekkelijker is, kan ik die kaarten nog altijd terug verkopen. Voor Iron Maiden moet ik het echter niet doen, want ik ga in juli 25 al naar Parijs.
Wat ben ik toch weer blij met een iron maiden. Zeker met deze setlist waarin ze hebben beloofd op t oudere werk te focussen en ook een paar niet tot weinig gespeelde nummers erin te verwerken! Scheelt me ook weer een duur ticket in de gelredome. Zo heb ik mijn graspop ticket er gelijk al bijna financieel uit ;)
Als fan kies ik steevast voor een zaalshow. Mits een beetje op tijd te komen, sta je dan makkelijker dichter vooraan. Bij Graspop moet je dan ofwel ook vroeg vooraan gaan staan, en anders shows aan je laten voorbij gaan.

Ik hoop dat ik via de fanclub weer uitgeloot zal worden om op de eerste rij te mogen staan. De voorbije keren in Antwerpen had ik dat geluk.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Daar heb je mogelijk gelijk in. We weten de prijzen voor komend jaar natuurlijk nog niet. Persoonlijk betaal ik liever een paar euro meer dan te maken krijgen met dit soort ongein, maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Aangezien het enkel voor de tickets is en graspop toch echt nog geen hellfest is, blijft die invloed wel beperkt.
Al was zo'n dag als Tool er vorig jaar er ook wel ontzettend snel doorheen, dus ja, toch zuur als je daardoor niet aan een ticket zou geraken.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Wat ben ik toch weer blij met een iron maiden. Zeker met deze setlist waarin ze hebben beloofd op t oudere werk te focussen en ook een paar niet tot weinig gespeelde nummers erin te verwerken! Scheelt me ook weer een duur ticket in de gelredome. Zo heb ik mijn graspop ticket er gelijk al bijna financieel uit ;)
Wie kent Bruce om wat verzoekjes te doen?
Prowler
Remember Tomorrow
Phantom of the Opera
Wratchild
Children of the Damned
Hallowed be Thy Name
Rime of the Ancient Mariner
Caught Somewhere in Time
Deja Vu
Afraid to shoot strangers

Geen Muse in België?
Anders zou Studio Brussel toch geen reclame maken voor Pinkpop als ze hetzelfde weekend op Graspop spelen?
1000073191.jpg

Aangezien het enkel voor de tickets is en graspop toch echt nog geen hellfest is, blijft die invloed wel beperkt.
Al was zo'n dag als Tool er vorig jaar er ook wel ontzettend snel doorheen, dus ja, toch zuur als je daardoor niet aan een ticket zou geraken.
Gelukkig zal er dit jaar waarschijnlijk niemand door achter het net vissen inderdaad. Maar wat als er wel weer een keer zo’n snel verkopende headliner staat? Ik vind het gewoon een zorgelijke ontwikkeling. Daarnaast is het voor mij een principe kwestie, maar zoals ik al zeg, dat zal voor iedereen anders zijn.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Tijd om bij te lezen na de aankondiging. Jullie hebben je mooi ingehouden. Dank. Persoonlijk wel blij met Iron Maiden, logische eerste aankondiging ook. Op naar de volgende!

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Voor de 11e keer headliner zijn in 28 jaar (-2 COVIDjaren) is het niet raar dat er een wat teleurstellende sfeer hangt. Het is ook al jaren duidelijk dat Maiden om het jaar even langskomt. Altijd leuk hoor, maar drop gewoon meer in plaats van 1 naam die iedereen toch al wist.
Is er eindelijk een naam, ligt een deel nog steeds te zagen dat het te lang heeft geduurd en/of de naam te voorspelbaar is... :cautious:
GMM heeft gewoon al jaren zijn eigen aankondigingsstrategie, we weten inmiddels wel ongeveer wanneer de eerste namen gedropt gaan worden, dat is ook dit jaar dus weer vergelijkbaar met de vorige jaren.
En we weten nu ook dat het vanaf nu heel snel gaat met de aankondigingen, binnen 2 weken gaan we waarschijnlijk 8 headliners en een behoorlijk pak andere namen kennen.

Is er eindelijk een naam, ligt een deel nog steeds te zagen dat het te lang heeft geduurd en/of de naam te voorspelbaar is... :cautious:
GMM heeft gewoon al jaren zijn eigen aankondigingsstrategie, we weten inmiddels wel ongeveer wanneer de eerste namen gedropt gaan worden, dat is ook dit jaar dus weer vergelijkbaar met de vorige jaren.
En we weten nu ook dat het vanaf nu heel snel gaat met de aankondigingen, binnen 2 weken gaan we waarschijnlijk 8 headliners en een behoorlijk pak andere namen kennen.
Oh, en natuurlijk:

:devilish:🇬🇧🤘 UP THE IRONS!! 🤘🇬🇧:devilish:

black and white GIF

Users who are viewing this thread