Graspop Metal Meeting 2025

Slayer zie ik sowieso volgend jaar niet meer gebeuren gezien de optredens van Kerry King en Exodus welke al aangekondigd zijn.
En precies daarom zie ik het wel gebeuren. Alleen de zanger hoeft nog over te vliegen ;). Ik verwacht ze alleen niet op veel festivals als ze komen. Hellfest, graspop en rock am ring of wacken?

Waarom verwachten zoveel mensen toch dat slayer zou komen?
Araya was 10 jaar geleden het over en weer vliegen al moe en het gemis van zijn familie.
Die paar optredens in Amerika hebben ze gespeeld en daarmee houdt het op. Volgend jaar nog eentje omdat het contractueel moet en dan zal het wel weer gedaan zijn.
Enja ik ben een slayer-fan ik heb ze een 10tal keren gezien en voor Araya moet het allemaal nietmeer hoor.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Het feit dat Maiden langskomt, mag je er van op aan gaan dat Halestorm en The Raven Age ook op the bill staan veronderstel ik.
Van de 3 support acts is alleen Halestorm support van maiden in de week van Graspop. The Raven Age doet alleen de UK shows mee geloof ik.
Al kan het natuurlijk prima dat Avatar en The Raven Age er apart staan, zijn ze niet zo zeker als Halestorm denk ik

Efkes iets anders dan namen voor Graspop, maar heeft er iemand ervaring met een flipbelt als anti-diefstal voor je spullen? Ik ben altijd vree bang dat mijn smartphone gestolen zal worden op concerten/festivals

Waarom verwachten zoveel mensen toch dat slayer zou komen?
Araya was 10 jaar geleden het over en weer vliegen al moe en het gemis van zijn familie.
Die paar optredens in Amerika hebben ze gespeeld en daarmee houdt het op. Volgend jaar nog eentje omdat het contractueel moet en dan zal het wel weer gedaan zijn.
Enja ik ben een slayer-fan ik heb ze een 10tal keren gezien en voor Araya moet het allemaal nietmeer hoor.
Het begint met g en eindigt met eld

Voor Tom dan toch, Kerry doet het ook nog steeds voor z'n plezier denk ik

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread