Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Efkes iets anders dan namen voor Graspop, maar heeft er iemand ervaring met een flipbelt als anti-diefstal voor je spullen? Ik ben altijd vree bang dat mijn smartphone gestolen zal worden op concerten/festivals
Efkes iets anders dan namen voor Graspop, maar heeft er iemand ervaring met een flipbelt als anti-diefstal voor je spullen? Ik ben altijd vree bang dat mijn smartphone gestolen zal worden op concerten/festivals
Geen ervaring maar mijn ervaring is diepe afsluitbare zakken doorgaan voldoende zijn.
En gezien je een bandje hebt waar de consumpties opstaan hoeven de rest van je spullen een heel stuk minder vaak uit je broekzakken.
Ik draag zelf vooral cargo shorts. Die hebben vaker ook wat diepere zakken. Als ik mijn tel daarin doe kan ik de zak vanuit buiten omdraaien waardoor je er letterlijk niet aankomt tenzij je hem weer omdraait, en dat valt op als dat gedaan word. Portemonee zorg ik dat ik die ergens in mijn tent verstop op een plek waar je niet zomaar komt/aan denkt. Munten op mn bandje zetten doe ik via mn tel.
Op festivals als Jera waar je nog met fysieke munten werkt zorg ik dat ik gewoon zo'n fannypack heb. Zijn best ideaal
Maar hij doet het wel nog, naar Europa komen en shows spelen. En een plaat opnemen. En trouwens, tegen mij zeggen ze soms dat ik er altijd kwaad uitzie. Ik antwoord dan altijd "hebt gij ooit al ne lachende Kerry King gezien misschien?"
Maar hij doet het wel nog, naar Europa komen en shows spelen. En een plaat opnemen. En trouwens, tegen mij zeggen ze soms dat ik er altijd kwaad uitzie. Ik antwoord dan altijd "hebt gij ooit al ne lachende Kerry King gezien misschien?"
Ik dacht die er toch ook in te herkennen maar meestal loop ik daar in een wijde boog rond dus helemaal zeker was ik niet , maar als jullie het ook zien zal het wel zo zijn