Graspop Metal Meeting 2025

Efkes iets anders dan namen voor Graspop, maar heeft er iemand ervaring met een flipbelt als anti-diefstal voor je spullen? Ik ben altijd vree bang dat mijn smartphone gestolen zal worden op concerten/festivals
Ik gebruik zelf ook een flipbelt op festivals en dit is wel gemakkelijk voor je gsm, portefeuille en oortjes in te steken!

Nu op echt warme dagen is het iets minder comfortabel soms maar niet dat het stoort.

• Leuk
Waarderingen: bunsofsteel
Efkes iets anders dan namen voor Graspop, maar heeft er iemand ervaring met een flipbelt als anti-diefstal voor je spullen? Ik ben altijd vree bang dat mijn smartphone gestolen zal worden op concerten/festivals
Geen ervaring maar mijn ervaring is diepe afsluitbare zakken doorgaan voldoende zijn.
En gezien je een bandje hebt waar de consumpties opstaan hoeven de rest van je spullen een heel stuk minder vaak uit je broekzakken.

• Leuk
Ik draag zelf vooral cargo shorts. Die hebben vaker ook wat diepere zakken. Als ik mijn tel daarin doe kan ik de zak vanuit buiten omdraaien waardoor je er letterlijk niet aankomt tenzij je hem weer omdraait, en dat valt op als dat gedaan word. Portemonee zorg ik dat ik die ergens in mijn tent verstop op een plek waar je niet zomaar komt/aan denkt. Munten op mn bandje zetten doe ik via mn tel.

Op festivals als Jera waar je nog met fysieke munten werkt zorg ik dat ik gewoon zo'n fannypack heb. Zijn best ideaal

• Leuk
Ik vind bij mijnheer King het plezier er nou niet echt van afstralen hoor 🤦
Maar hij doet het wel nog, naar Europa komen en shows spelen. En een plaat opnemen. En trouwens, tegen mij zeggen ze soms dat ik er altijd kwaad uitzie. Ik antwoord dan altijd "hebt gij ooit al ne lachende Kerry King gezien misschien?"

• Haha
Waarderingen: Timmy
Maar hij doet het wel nog, naar Europa komen en shows spelen. En een plaat opnemen. En trouwens, tegen mij zeggen ze soms dat ik er altijd kwaad uitzie. Ik antwoord dan altijd "hebt gij ooit al ne lachende Kerry King gezien misschien?"
En zo zit je gezicht het prettigst 🤩

• Leuk
Waarderingen: won666
Mystic Festival (PL) (4 - 7 juni): Opeth 🤘

467611215_1121767389308285_2297184264535916003_n-min.jpg

Tallinn Rock Festival (EE) (27 - 28 jun) met een raadseltje
Who's hiding in the shadows?
👀

A big name is about to rock our lineup
467734350_872139315072811_427460729629272661_n.jpg

Users who are viewing this thread