Graspop Metal Meeting 2025

Not a big fan of Volbeat. As I will only go friday + saturday, I hope they will come thursday or sunday. If they come.

But the track The Human Instrument is good. Just not a fan of this country/rockabilly style.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik draag zelf vooral cargo shorts. Die hebben vaker ook wat diepere zakken. Als ik mijn tel daarin doe kan ik de zak vanuit buiten omdraaien waardoor je er letterlijk niet aankomt tenzij je hem weer omdraait, en dat valt op als dat gedaan word. Portemonee zorg ik dat ik die ergens in mijn tent verstop op een plek waar je niet zomaar komt/aan denkt. Munten op mn bandje zetten doe ik via mn tel.

Op festivals als Jera waar je nog met fysieke munten werkt zorg ik dat ik gewoon zo'n fannypack heb. Zijn best ideaal
Ik heb gewoon cargo-shorts met diepe handzakken: links telefoon, rechts munten indien nodig (anders vrije zak).
Geen mens die daar aan kan komen zonder het te merken, zeker omdat ik zelf vaak wel mijn hand in de zak met telefoon heb.
Dan nog de zijvakken: rechts lege bekers, links overig (brillendoosje, pasjeshouder, oordopjes, zakdoekjes, soms zelfs poncho).
Ik stop in ieder geval nooit iets in mijn achterzakken, ook al omdat dat dat totaal niet comfortabel is als je gaat zitten.
Overigens is het aantal zakkenrollers op metalfestivals volgens mij vele malen lager dan bv. op dance-festivals, maar je weet maar nooit natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en bunsofsteel
Ik lees (en geniet) hier al ettelijke jaren mee zonder ooit een berichtje gepost te hebben. Had mijn handen en ogen altijd al vol met het bijlezen an sich ;)maar na gisteren Sleep Token gezien hebben in Vorst Nationaal wou ik toch even in mijn digitale pen kruipen. Wat een show was dat! Ik kreeg een paar keer totaal onverwacht tranen in mijn ogen, iets wat ik zelden of nooit meemaak tijdens een concert. Hun show deed echt iets met me en zo te zien ook met de mensen rond me. Iedereen werd 1,5u meegezogen in de mystieke muzikale mix van Sleep Token. Graspop headlinen zal deze zomer nog iets te vroeg komen maar in de toekomst zie ik dat zeker gebeuren. Graag zelfs! Tot daar mijn eerste bijdrage ooit ;)

Users who are viewing this thread