Graspop Metal Meeting 2025

Nog even hierop terugkomen: helaas zijn ook op metal festivals vaak zakkenrollers actief. Dat zijn bendes die zich tussen het gewone publiek begeven en dan toeslaan in de chaos. Ik heb al van veel (teveel) mensen in al die jaren Graspop gehoord dat ze bestolen zijn. Zelf gelukkig nooit, ik gebruik dezelfde tactiek als jij. Maar het scheelt ook dat wij ons nauwelijks tot niet in de moshpit begeven. Daar vallen verreweg de meeste slachtoffers.
Ja ik ben zo op de Lokerse Feesten mijn gsm gestolen geweest. Meezingen met de armen in de lucht, van voor in een super drukke menigte en iemand die m'n gsm uit mijn boekzak haalt. Onmogelijk om te achterhalen wie het was dan.
Ik ga voor z'n flipbelt gaan en het van 't weekend eens uit proberen

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel
Ze zouden echt de doodstraf opnieuw moeten invoeren voor mensen die zich stelselmatig bezondigen aan de Dutch Disease. Toegegeven, dit gaat misschien wat ver. Maar er moet wel echt wat aan worden gedaan. Wat mij betreft mogen mensen de zaal worden uitgezet als ze niet zo netjes kunnen zijn om hun kop te houden.

• Leuk
Waarderingen: Royke en Valthys
Vorig jaar nog werd de gsm van een vriend van me gestolen in de moshpit (ik geloof bij Turnstile) en toen vonden ze echt een heel aantal gsm hoesjes op de grond :/ Hij had niet eens iets duur bij, maar het is dus wel een stuk lastiger om zonder gsm de rest van het festival te doen, dus alleen daar al rot voor. En ja, ik weet het, vroeger deden we het allemaal zonder gsm, maar toen waren we daar wat beter op ingesteld.
Ook bij AB is het algemeen bekend dat er op stevigere shows met standaard moshpits ook standaard dieven aanwezig zijn in de pit.

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel
Vorig jaar werd nog de gsm van een vriend van me gestolen in de moshpit (ik geloof bij Turnstile) en toen vonden ze echt een heel aantal gsm hoesjes op de grond :/ Hij had niet eens iets duur bij, maar het is dus wel een stuk lastiger om zonder gsm de rest van het festival te doen, dus alleen daar al rot voor. En ja, ik weet het, vroeger deden we het allemaal zonder gsm, maar toen waren we daar wat beter op ingesteld.
Ook bij AB is het algemeen bekend dat er op stevigere shows met standaard moshpits ook standaard dieven aanwezig zijn in de pit.
een van de redenen waarom ik meestal mijn gsm en portemonee afgeef aan vrienden voor ik de pit induik :D

Ik in de Moshpit dit jaar bij Limp Bizkit ook m'n Apple Watch verloren. Ik kon ze traceren tot in de kamping. Na Graspop is deze tot in Duitsland getraceerd... Bij verloren voorwerpen hebben ze me 5 Apple Watches getoond, dus het valt wel vaker voor dat ze verloren geraken.. maar deze keer was het dus duidelijk diefstal.

Ik zal ze in 2025 gewoon zelfs niet aandoen! Niet echt nodig op een festival om telkens direct je berichten te moeten lezen, gewoon genieten van de muziek en ambiance en even weg van de buitenwereld :)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ja ik ben zo op de Lokerse Feesten mijn gsm gestolen geweest. Meezingen met de armen in de lucht, van voor in een super drukke menigte en iemand die m'n gsm uit mijn boekzak haalt. Onmogelijk om te achterhalen wie het was dan.
Ik ga voor z'n flipbelt gaan en het van 't weekend eens uit proberen
Ook al voorgehad daar, weken later bericht van de flikken gehad dat hij terecht was toen ze de rugzakken van een Romabende controleerden op het terrein.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en bunsofsteel
[festival & VIP tickets only] regarding the mastercard presale (from the Slipknot post) so looks like accomodations sales will be starting only on saturday

Users who are viewing this thread