Graspop Metal Meeting 2025

Vandaag op 20 nov zijn tot nu toe 2 van de 8 headliners aangekondigd. Daarnaast moet de voorlopige undercard nog aangekondigd worden. Dat zijn nog 7 aankondigingen te gaan.
Op 28 november start de presale. Als je dat op die dag niet wilt combineren met een aankondiging zijn er nog 7 dagen om aan te kondigen.
Als de aankondigingen dit patroon blijven volgen (1 per dag) dan krijgen we elke dag (om 16:00) een aankondiging, inclusief het weekend.
Tot en met 26 nov headliners, op 27 nov de undercard.

Het worden hoe dan ook leuke dagen voor dit forum!

Voor de 9e keer (waarvan 8 keer als headliner) in 22 jaar (-2 COVIDjaren) is het niet raar dat er een wat teleurstellende sfeer hangt. Het is ook al jaren duidelijk dat Slipknot om het jaar even langskomt. Altijd leuk hoor, maar drop gewoon meer in plaats van 1 naam die iedereen toch al wist.
Wie is er teleurgesteld dan? Het zaagvolk op de socials dat ook maar 2 zinnetjes kent elk jaar "weeral" of "dat wisten we al maanden"?
Het is wel duidelijk dat Graspop door de grootte van headliners niet elk jaar met 5 of 6 speciallekes kan komen, dus uiteraard zitten de verwachte namen er bij. De meeste reacties op de socials zijn toch gewoon mensen die andere mensen taggen, dus dat is meestal niet omdat ze zo teleurgesteld zijn.

Het enige dat ik hoop is dat ze er zelf terug wat meer zin in gaan hebben dan de laatste doorkomst!! :D
Edit: qua setlist sowieso geweldig met het eerste album in de schijnwerpers!!

Ja nu toch wel 2 bands die er echt bijna letterlijk om het jaar staan, niet? Misschien brengt de derde, vierde wat variatie.
Sarcastic Fran Healy GIF by Travis

;)

• Haha
Waarderingen: Steph85
Ik heb er zelf totaal geen moeite mee dat de grootste bands uit de metalwereld regelmatig terugkeren. Zoveel metalbands die minimaal een Ziggo Dome of Sportpaleis kunnen vullen zijn er niet. Dus prima dat diegenen die dat wel kunnen elke keer weer op Graspop staan, als ze een nieuwe tour doen. Dat is overigens wel een beetje mijn voorwaarde. Twee identieke sets kort achter elkaar, daar zie ik de meerwaarde ook niet zo van. Maar in het geval van Maiden en Slipknot hebben ze allebei een totaal vernieuwde setlist ten opzichte van de vorige keer, dus zijn ze van harte welkom.

Wie is er teleurgesteld dan? Het zaagvolk op de socials dat ook maar 2 zinnetjes kent elk jaar "weeral" of "dat wisten we al maanden"?
Het is wel duidelijk dat Graspop door de grootte van headliners niet elk jaar met 5 of 6 speciallekes kan komen, dus uiteraard zitten de verwachte namen er bij. De meeste reacties op de socials zijn toch gewoon mensen die andere mensen taggen, dus dat is meestal niet omdat ze zo teleurgesteld zijn.

Het enige dat ik hoop is dat ze er zelf terug wat meer zin in gaan hebben dan de laatste doorkomst!! :D
Edit: qua setlist sowieso geweldig met het eerste album in de schijnwerpers!!
Ik ben het uiteraard volledig met je eens, was een beetje de draak aan het steken met eerdere opmerkingen (blijkbaar niet duidelijk genoeg, post aangepast). ;)

• Haha
  • Winning
Waarderingen: nikita en Jamel
Vandaag op 20 nov zijn tot nu toe 2 van de 8 headliners aangekondigd. Daarnaast moet de voorlopige undercard nog aangekondigd worden. Dat zijn nog 7 aankondigingen te gaan.
Op 28 november start de presale. Als je dat op die dag niet wilt combineren met een aankondiging zijn er nog 7 dagen om aan te kondigen.
Als de aankondigingen dit patroon blijven volgen (1 per dag) dan krijgen we elke dag (om 16:00) een aankondiging, inclusief het weekend.
Tot en met 26 nov headliners, op 27 nov de undercard.

Het worden hoe dan ook leuke dagen voor dit forum!
Ik gok dat de North headliners gewoon in het pakketje gaan zitten. Dus nog 2 losse headliners deze week, en een grote drop volgende week.

Namen als Disturbed, Lorna Shore and Powerwolf zijn qua show klaar om te headlinen. Maar net iets te klein om als losse aankondiging indruk te maken.

• Thinking
Waarderingen: MartinB
Ik gok dat de North headliners gewoon in het pakketje gaan zitten. Dus nog 2 losse headliners deze week, en een grote drop volgende week.

Namen als Disturbed, Lorna Shore and Powerwolf zijn qua show klaar om te headlinen. Maar net iets te klein om als losse aankondiging indruk te maken.

Net als vorig jaar? :LOL:

Ik heb er zelf totaal geen moeite mee dat de grootste bands uit de metalwereld regelmatig terugkeren. Zoveel metalbands die minimaal een Ziggo Dome of Sportpaleis kunnen vullen zijn er niet. Dus prima dat diegenen die dat wel kunnen elke keer weer op Graspop staan, als ze een nieuwe tour doen. Dat is overigens wel een beetje mijn voorwaarde. Twee identieke sets kort achter elkaar, daar zie ik de meerwaarde ook niet zo van. Maar in het geval van Maiden en Slipknot hebben ze allebei een totaal vernieuwde setlist ten opzichte van de vorige keer, dus zijn ze van harte welkom.
Fun fact: Slipknot staat er qua frequentie (1 op 2,2 edities) zelfs vaker dan Iron Maiden (1 op 2,5 edities).

Voor degene die niet

En voor degene die niet content zijn gebeurt het 3 van de 4 dagen denk ik dat de north headliner afsluit denk ik?

Allé, ze hebben mijn naam op de radio gezegd en mijn eerste woord waar ik altijd aan denk als ik slipknot hoor nl:
slippediedoedels
steve t? Ben jij de schuldige?
edit: heel in het begin van de video

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Slipknot al te vaak gezien om echt nog enthousiast te worden, maar het kan slechter, tribune zitten met een biertje waarschijnlijk. Ben benieuwd naar de rest, hopelijk elke dag een aankondiging.

Users who are viewing this thread