Graspop Metal Meeting 2025

Het zou natuurlijk het eerlijkste zijn als iedereen die smartphone, smartwatch, juwelen ,portefeuille of iets van waarde vind op de grond naar lost & found stand brengt maar dat is helaas niet zo, ik ga zelf niet moshen maar ik heb al personen hun smartphone zien verliezen erbij maar die werden toen verwittigd door omstaanders dat ze die verloren waren.
Ik herinner me ook bij meest recente editie dat sommigen gewoonweg rondvragen aan iedereen di in hun buurt stond of ze hun smartphone hebben gezien omdat ze die kwijt waren tijdens crowdsurfen of moshen, denk dat dat verloren moeite is.
Ik zou gewoonweg locker huren waar je alles van waarde kunt insteken en eventueel kunt gaan halen indien je het nodig hebt.

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
Het zou natuurlijk het eerlijkste zijn als iedereen die smartphone, smartwatch, juwelen ,portefeuille of iets van waarde vind op de grond naar lost & found stand brengt maar dat is helaas niet zo, ik ga zelf niet moshen maar ik heb al personen hun smartphone zien verliezen erbij maar die werden toen verwittigd door omstaanders dat ze die verloren waren.
Ik herinner me ook bij meest recente editie dat sommigen gewoonweg rondvragen aan iedereen di in hun buurt stond of ze hun smartphone hebben gezien omdat ze die kwijt waren tijdens crowdsurfen of moshen, denk dat dat verloren moeite is.
Ik zou gewoonweg locker huren waar je alles van waarde kunt insteken en eventueel kunt gaan halen indien je het nodig hebt.
Ja als je wat verder op het veld staat wordt je over het algemeen wel even erop gewezen omdat het ook meer zichtbaar is.
In de pit deel ik jou mening je kan van alles zien vliegen maar wat hoort daarna waar. Beter om dat te voorkomen

Ja, omdat er een daverend gat is op de posters tussen de genoemde bands.

Enfin, dit is het Graspop-topic. Twee bands aangekondigd waarvan we enkele maanden geleden ook al wisten dat ze er zouden staan 🤣
Denk dat dat gewoon een uitlijningsprobleem is. Op de mobiele website staan de dagen onder elkaar en heb je dat gat niet.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Voor de 11e keer headliner zijn in 28 jaar (-2 COVIDjaren) is het niet raar dat er een wat teleurstellende sfeer hangt. Het is ook al jaren duidelijk dat Maiden om het jaar even langskomt. Altijd leuk hoor, maar drop gewoon meer in plaats van 1 naam die iedereen toch al wist.
"Voor de 9e keer (waarvan 8 keer als headliner) in 22 jaar (-2 COVIDjaren) is het niet raar dat er een wat teleurstellende sfeer hangt. Het is ook al jaren duidelijk dat Slipknot om het jaar even langskomt. Altijd leuk hoor, maar drop gewoon meer in plaats van 1 naam die iedereen toch al wist."

Laatst bewerkt:
Voor de 9e keer (waarvan 8 keer als headliner) in 22 jaar (-2 COVIDjaren) is het niet raar dat er een wat teleurstellende sfeer hangt. Het is ook al jaren duidelijk dat Slipknot om het jaar even langskomt. Altijd leuk hoor, maar drop gewoon meer in plaats van 1 naam die iedereen toch al wist.
Ja nu toch wel 2 bands die er echt bijna letterlijk om het jaar staan, niet? Misschien brengt de derde, vierde wat variatie.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage

Users who are viewing this thread