Graspop Metal Meeting 2025

Ik lees in het nieuws bericht: "Mastercard-kaarthouders kunnen van donderdag 28 november om 10 uur tot zaterdag 30 november om 9 uur al pre-sale tickets bemachtigen".
Kan me niet herinneren dat dit andere jaren ook al was. Geldt dit ook voor de accommodaties?
Lees ik ook. Wou nog kaarten kopen voor Imagine Dragons in Villeneuve D´Asc, maar daar moest je een platinum kaart voor hebben. Ik heb een gold :(

Muse gaat dus niet gebeuren denk ik. Anders was dat wel vandaag met Pinkpop
Hoezo denk je dit? Die hebben toch verschillende festivals op verschillende dagen aangekondigd? Was gewoon een mooi toeval geweest als die ook vandaag aangekondigd werden. Maar dat ze niet vandaag aangekondigd worden betekend niets...
Vandaag Pinkpop, gisteren Rockfest, 12-11 Tons of Rock. Zegt helemaal niks

Ik heb zelf geen Mastercard, zit niet bij een bank die dit aanbiedt. Ik zou het dus wel best jammer vinden als de accommodaties ook in pre-sale komen.

Hooray for maiden🥳
But what's the terms for Mastercard presale? Just to have one? like 98.7 percent of world population?😅

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen Mastercard, zit niet bij een bank die dit aanbiedt. Ik zou het dus wel best jammer vinden als de accommodaties ook in pre-sale komen.
Aan de ene kant lijkt me dat idd een enorme naaistreek. Aan de andere kant zijn dat de enige dingen die snel uitverkopen, dus de enige waarvoor een presale echt nuttig is. Presale voor combi's is echt puur symbolisch natuurlijk, dat duurt toch altijd maanden voor die uitverkocht zijn...

Is wel belangrijk om te weten of die presale ook voor accommodaties is, als de gewone verkoop eindigt en de inferno is al uitverkocht schiet het niet op

Als we nu ongeveer het schema volgens als vorig jaar (eerst donderdag apart, dan twee headliners voor vrijdag, dan twee headliners voor zaterdag, dan twee headliners voor zondag en dan op een dag om 10 h laatste headliner donderdag en om 16 h 00 pakket namen) durf ik misschien zeggen:

21/11: 2 headliners vrijdag
26/11: 2 headliners zaterdag
28/11: 2 headliners zondag
29/11: 2de headliner donderdag om 10 h 00 en pakket namen 16 h 00
Hoewel. Ik bedenk me juist iets. Presale begint op 28/11. Zouden we tegen dan een pakket namen hebben? Of gaan ze enkel combitickets verkopen? Is het aan verlaagde prijs (bv nog steeds aan 309 euro ipv 319 vanaf 30 november)?

Hoewel. Ik bedenk me juist iets. Presale begint op 28/11. Zouden we tegen dan een pakket namen hebben? Of gaan ze enkel combitickets verkopen? Is het aan verlaagde prijs (bv nog steeds aan 309 euro ipv 319 vanaf 30 november)?

Puur een sponsordeal met Mastercard waar Graspop weer wat aan kan verdienen, lijkt me.
Kan er vanuit gaan dat er voor 30 november in ieder geval een mooi aantal namen bekend is!

Puur een sponsordeal met Mastercard waar Graspop weer wat aan kan verdienen, lijkt me.
Kan er vanuit gaan dat er voor 30 november in ieder geval een mooi aantal namen bekend is!
Voor 30 november zeker, maar ook al dan op 28 november? Anders kan ik toch geen dagticket kopen (ok wel voor headliners, of toch al zeker voor Iron Maiden)

Wel al goed gegrinnikt met al die reacties online. Weeral Maiden. Tot ze er eens niet staan. Is het daar weer gezaag over.
Het werd hoog tijd dat ze er weer eens stonden. Al 2 jaar tussen! ;)

Verlaagde prijs gaat het sowieso niet zijn, die donderdag even afwachten wat er in de verkoop gaat via de mastercard verkoop en mochten daar accomodaties bij zitten, zijn daar ook wel weer oplossingen voor te bedenken zodat wie hier al even zit daar wel aan geraakt lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en MarcoReusel
Wel blij dat Iron Maiden op de donderdag staat. Ben een soort Iron Maiden moe en ik kan/wil dus toch maar 1 dag. De donderdag is dan het lastigst.

Resteren de vrijdag en zaterdag dus als opties, sinds Pinkpop een voor mij voortreffelijke zondag heeft neergezet.

Users who are viewing this thread