Graspop Metal Meeting 2025

Ik lees in het nieuws bericht: "Mastercard-kaarthouders kunnen van donderdag 28 november om 10 uur tot zaterdag 30 november om 9 uur al pre-sale tickets bemachtigen".
Kan me niet herinneren dat dit andere jaren ook al was. Geldt dit ook voor de accommodaties?
Dat vroegen wij ons ook al af, elk jaar een miserie om Metal Park te pakken te krijgen, als ze nu ook nog eens met pre-sale beginnen daarvoor...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
"Voor de 28e keer brengt Graspop Metal Meeting de absolute top van de metal- en hardrockwereld naar België. Dessel zal daveren op zijn grondvesten. Het grootste en meest veelzijdige hardrock- en metalfestival van de Benelux vindt plaats van 19 tot en met 22 juni."

2x hardrock benoemt in hun eigen bio, ik ben geen echte kenner dus misschien is dit altijd al zo geweest, maar zo dekken ze zich wel in bij het boeken van minder harde namen.

"Voor de 28e keer brengt Graspop Metal Meeting de absolute top van de metal- en hardrockwereld naar België. Dessel zal daveren op zijn grondvesten. Het grootste en meest veelzijdige hardrock- en metalfestival van de Benelux vindt plaats van 19 tot en met 22 juni."

2x hardrock benoemt in hun eigen bio, ik ben geen echte kenner dus misschien is dit altijd al zo geweest, maar zo dekken ze zich wel in bij het boeken van minder harde namen.

Fijn dat ze het zo neer zetten, kan ook niemand meer zeuren dat hardrock geen plek heeft op Graspop :LOL:

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Ik lees in het nieuws bericht: "Mastercard-kaarthouders kunnen van donderdag 28 november om 10 uur tot zaterdag 30 november om 9 uur al pre-sale tickets bemachtigen".
Kan me niet herinneren dat dit andere jaren ook al was. Geldt dit ook voor de accommodaties?
Exact dezelfde vraag, want anders ben ik degene van de groep die vroeger moet klaar zitten. Would be nice to know dus :LOL:

Ik zat meer met een early bird in mn hoofd. Maar goed, doe dan pre-sale voor iedereen die er vorig jaar was, iedereen die geabonneerd is op hun nieuwsbrief, of iets in die richting. Niet wie toevallig zn betaalkaart van een bepaald merk heeft. Dat heeft niks met Graspop te maken.
Ik denk dat het toch wel degelijk iets met Graspop te maken heeft. Zo'n sponsor zal toch wel van belang zijn... want ze doen het niet om mensen te pesten

Als we nu ongeveer het schema volgens als vorig jaar (eerst donderdag apart, dan twee headliners voor vrijdag, dan twee headliners voor zaterdag, dan twee headliners voor zondag en dan op een dag om 10 h laatste headliner donderdag en om 16 h 00 pakket namen) durf ik misschien zeggen:

21/11: 2 headliners vrijdag
26/11: 2 headliners zaterdag
28/11: 2 headliners zondag
29/11: 2de headliner donderdag om 10 h 00 en pakket namen 16 h 00

Ik denk dat het toch wel degelijk iets met Graspop te maken heeft. Zo'n sponsor zal toch wel van belang zijn... want ze doen het niet om mensen te pesten
Uiteraard is het een sponsor. Maar vanuit het oogpunt van een bezoeker is het dus corporate bullshit, het zorgt niet voor binding met je doelgroep.

Users who are viewing this thread