Pinkpop 2025

Oke wat betreft Volbeat moet af en toe ook met een korreltje zout genomen worden. Maar ik neem toch aan dat wij allemaal volwassen zijn, en zodra indd iemand Olivia niet kent. Kunnen er alleen maar kleinerende kinderachtige reactie's vanaf komen. Nogmaals ik heb nergens gezegd dat het geen goede boeking is.
Tja uw reactie is: als ik het op spotify moet opzoeken, zal het toch niet zo'n hit zijn.
En dan daarna heel de tijd verdraaien en doen alsof anderen kinderachtig reageren, wel ja
Ik vind Rodrigo ook niet eens goed. Stoor me gwn aan de reacties en reageer daar op

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje
Tja uw reactie is: als ik het op spotify moet opzoeken, zal het toch niet zo'n hit zijn.
En dan daarna heel de tijd verdraaien en doen alsof anderen kinderachtig reageren, wel ja
Ik vind Rodrigo ook niet eens goed. Stoor me gwn aan de reacties en reageer daar op
Dus de reactie omdat je iets niet kent, onder een steen hebt geleefd is niet kinderachtig 🙄. En ja ik ken indd geen enkel nummer dus vroeg mij oprecht uit interesse af welke nummers dat zijn. Daarnaast geloof ik er wel in aan de reacties hier te lezen dat ze zeker een goede boeking is, wat ik ook al mee maals benoemd heb. Maar goed ik stop deze discussie maar want dat heeft geen enkele zin.

Dus de reactie omdat je iets niet kent, onder een steen hebt geleefd is niet kinderachtig 🙄. En ja ik ken indd geen enkel nummer dus vroeg mij oprecht uit interesse af welke nummers dat zijn. Daarnaast geloof ik er wel in aan de reacties hier te lezen dat ze zeker een goede boeking is, wat ik ook al mee maals benoemd heb. Maar goed ik stop deze discussie maar want dat heeft geen enkele zin.
Ach das gewoon een gezegde, vast niet zo kwaad bedoeld.
Ik ken haar ook alleen van dit forum. Als ik haar liedjes niet recent had opgezocht, zou ik ook geen nummer van haar kennen.
Maar tijdens het luisteren van de teksten had ik ook wel door dat ik niet de doelgroep meer ben haha. Als dit het goed doet onder jongeren, perfect. Zoals vaak gezegd, wij hebben als jongeren ook van recente bands mogen genieten op Pinkpop. Hetzelfde gun ik de tieners en twintigers van nu ook.

Is gewoon een uitdrukking, niets kinderachtig aan.

Ik wilde gelijk zuid sub zeggen, maar als ik het blokkenschema bekijk denk ik dat het erg dicht bij elkaar ligt:

Noord afsluiterZuid sub
Vrijdag '23EditorsThe War on Drugs
Zaterdag '23QOTSAThe Script
Zondag '23Machine Gun KellyOnerepublic
Vrijdag '24KeaneAvril Lavigne
Zaterdag '24Nothing But ThievesAnouk
Zondag '24Sam SmithHozier
Dan zijn de Noord afsluiters toch 'groter'? Spelen ook net voor de headliner.

Ik wilde gelijk zuid sub zeggen, maar als ik het blokkenschema bekijk denk ik dat het erg dicht bij elkaar ligt:

Noord afsluiterZuid sub
Vrijdag '23EditorsThe War on Drugs
Zaterdag '23QOTSAThe Script
Zondag '23Machine Gun KellyOnerepublic
Vrijdag '24KeaneAvril Lavigne
Zaterdag '24Nothing But ThievesAnouk
Zondag '24Sam SmithHozier
Ja, hiernaar kijkend lijkt me laatste Noord toch wel te 'winnen'.

Speelt ook mee dat die inderdaad meer voluit kunnen gaan met hun productie (afbouw).

Er werd hier weleens geopperd om kleinere headliners te boeken zodat er meer over bleef voor het dagprogramma! Het lijkt er dan toch wel op dat ze daar mee aan de slag zijn gegaan.. zowel Justin als Olivia zullen niet veel langer dan 1,5 uur spelen lijkt mij!
Qua grote namen verwacht ik er niets meer bij volgens mij gokten we daar vorig jaar/ dit jaar ook op.
Enige smetje op de line-up is denk ik Joost, waarom die er nu weer bij moet? En valt ook weer onder de grote namen!
Voor mijn gevoel en merk het ook in onze vriendengroep, is het weer ouderwets! en zit er weinig qmusic skyradio shit tussen 😁
Ga er dan ook vanuit dat de weekend kaarten snel zullen gaan, ook de zondag gaat wel storm lopen (denk ik).

Er werd hier weleens geopperd om kleinere headliners te boeken zodat er meer over bleef voor het dagprogramma! Het lijkt er dan toch wel op dat ze daar mee aan de slag zijn gegaan..
Heh? Ze hebben dit jaar juist drie grote headliners.

Rodrigo speelt gemiddeld 1u en 45min. Timberlake vult met gemak ook wel twee uur.

Laatst bewerkt:
Er werd hier weleens geopperd om kleinere headliners te boeken zodat er meer over bleef voor het dagprogramma! Het lijkt er dan toch wel op dat ze daar mee aan de slag zijn gegaan.. zowel Justin als Olivia zullen niet veel langer dan 1,5 uur spelen lijkt mij!
Qua grote namen verwacht ik er niets meer bij volgens mij gokten we daar vorig jaar/ dit jaar ook op.
Enige smetje op de line-up is denk ik Joost, waarom die er nu weer bij moet? En valt ook weer onder de grote namen!
Voor mijn gevoel en merk het ook in onze vriendengroep, is het weer ouderwets! en zit er weinig qmusic skyradio shit tussen 😁
Ga er dan ook vanuit dat de weekend kaarten snel zullen gaan, ook de zondag gaat wel storm lopen (denk ik).
Justin lijkt me toch gewoon makkelijk 2 uur te kunnen vullen en dat ook wel te gaan doen

Ik ben wel tevreden met de namen tot nu toe!

Zit met name veel nostalgie bij voor mij (Justin Timberlake, Muse, Korn, Biffy Clyro, Mika). Olivia Rodrigo kan ik mij ook wel prima mee vermaken, denk dat het een goede naam is voor pinkpop, erg actueel en tikt toch net poppunk aan. Daarnaast Oscar and the wolf, the last dinner party, girl in red, en zelfs Joost waar ik mij best bij kan vermaken :)

Ik vind het gevarieerd, combinatie met toch wel veel nostalgische namen maar ook wat actuelere namen. Ben benieuwd wat er nog bij komt.

Users who are viewing this thread