Pinkpop 2025

Had voor vandaag 11:00 nog nooit van Mark Ambor gehoord. Zoek ik een liedje op, wordt datzelfde liedje 10 minuten later op werk gespeeld😂
Haha dit had ik ook precies. Moest zijn naam op zoeken en kwam erachter dat ik dat ene liedje wel heel vaak hoor.... Hetzelfde wel een beetje met shaboozy en bar song. Hopelijk komen dit soort namen met nog wat hits.

Voor mij eerlijk gezegd behoorlijk een deceptie deze lineup. Voor iemand die voornamelijk voor de pop in pinkpop komt heb ik mij vorig jaar en 23 prima vermaakt. Echter op deze poster staan slechts een paar relevante popnamen: Olivia Rodrigo, Shaboozey en Purple Disco Machine word ik wel warm van. Timberlake is al lang niet relevant meer en zal teleurstellen in kaartverkoop, OATW kan nog geen halve ziggo uitverkopen, dan Joost, Mark ambor, TLDP en girl in red zo hoog op de poster te zien staan word ik redelijk verdrietig van.
Het is ook het ontbreken van veel popnamen die wel touren dit jaar: Dua Lipa, Sabrina Carpenter, Gracie Abrams, Chappell Roan, Charlie XCX, Noah Kahan Benson Boone, Teddy Swims etc. Helaas sla ik dit jaar over..
Die namen die je onderaan noemt zouden (bijna) allemaal subheadliner zijn. Als je al vrolijk wordt van Purple Disco Machine, dan gok ik dat je in juni alsnog in Landgraaf te vinden gaat zijn.

Haha dit had ik ook precies. Moest zijn naam op zoeken en kwam erachter dat ik dat ene liedje wel heel vaak hoor.... Hetzelfde wel een beetje met shaboozy en bar song. Hopelijk komen dit soort namen met nog wat hits.
Die kende ik ook nog niet inderdaad. Wel typische Pinkpop namen, maar niet voor mij

Laat ik het dan anders zeggen, het is vooral reactie op reactie. Als je een beetje verschild van mening wordt je tegenwoordig z'n beetje afgeslacht. Niet alleen hier. Maar als je niet mee gaat in de menigte met een hype of gewoon niet kent wordt je bijna gezien als een of andere rare freak of iets dergelijks. Zo lijkt het in elk geval.
Vervelend dat je dat zo ervaart. Op X vind je vast meer lotgenoten.

Laat ik het dan anders zeggen, het is vooral reactie op reactie. Als je een beetje verschild van mening wordt je tegenwoordig z'n beetje afgeslacht. Niet alleen hier. Maar als je niet mee gaat in de menigte met een hype of gewoon niet kent wordt je bijna gezien als een of andere rare freak of iets dergelijks. Zo lijkt het in elk geval.
Ik denk dat het komt doordat er al zo on-tel-baar vaak de "Wie!?" "Nooit van gehoord" "ik ken er niets van" kaart is getrokken bij de grote pop-acts dat het ook een beetje de bekende druppel is.
Ik vind rap/hiphop geen ene bal aan, maar als Kendrick Lamar (of straks een andere snelle grote opkomende artiest) aangekondigd wordt hoef ik dat toch ook niet te zeggen.

Wel vreemd dat Joost er weer staat. Zijn genoeg bands en artiesten die nog nooit op Pinkpop hebben gestaan en dat wel graag zouden willen.
Tsjah, is best een populair mannetje. Geeft veel shows, ook in het buitenland. Trekt veel aandacht naar zich toe. En hij komt met een nieuw album. Ik snap heel goed dat het niet iedereen zijn ding is, maarja hij trekt toch best wel wat publiek (afgelopen editie ook).

Dit is gewoon een heel nette line up.
Naast Muse (niet verrassend, maar voor veel Pinkpopgangers een gedroomde naam) twee nieuwe PP-headliners. Dat doen ze goed. Verder best wat verrassingen daaronder.

Ik ga niet, maar zou me met dit programma veel beter kunnen vermaken dan met het programma van 2024.

Meest opvallende naam die ik mis is Snow Patrol. Dat had mij perfecte sub geleken (dus dat zal wel Bospop worden!).

Weet iemand hoe het ook al weer zit met die pre sale? En dan bedoel ik voor de mensen die voor corona hun kaart hebben behouden... Was dat voor de 2025 editie ook nog?

Weet iemand hoe het ook al weer zit met die pre sale? En dan bedoel ik voor de mensen die voor corona hun kaart hebben behouden... Was dat voor de 2025 editie ook nog?
Ik dacht dat 2025 het laatste jaar was dat wij het recht hebben gebruik te maken van de pre sale, maar ik kan het mis hebben hoor.

Tsjah, is best een populair mannetje. Geeft veel shows, ook in het buitenland. Trekt veel aandacht naar zich toe. En hij komt met een nieuw album. Ik snap heel goed dat het niet iedereen zijn ding is, maarja hij trekt toch best wel wat publiek (afgelopen editie ook).
Joost trok de campings idd goed leeg en het terrein dus goed vol, zou vgm niet eens een slecht idee zijn om hem weer die spot te geven.

Ja dat dacht ik dus ook, maar kan er niks over vinden🤔
zie net in de spam mail, dat ik deze ontvangen heb. Misschien spam even controleren?

Pinkpop 2025 presale
START A.S. DONDERDAG 21 NOVEMBER OM 09:00 UUR

Wat gebeurt er als ik dit jaar geen ticket(s) wil kopen?
2025 is het laatste jaar waarin je gebruik kunt maken van de presale die is ingericht voor de verplaatste 51e editie van Pinkpop. Mocht je geen gebruik maken van deze presale, dan kun je altijd deelnemen aan de reguliere ticketverkoop
.

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
Dit jaar inderdaad laatste presale van uitgestelde 51e editie. Maar zag nu ook Vodafone Ziggo presale, op donderdag 11.00, was er vorig jaar niet dacht ik.

Zit om 09.00 in ieder geval klaar donderdag.

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

Users who are viewing this thread