Pinkpop 2025

Lijkt me trouwens best hilarisch als zowel Pinkpop als Paaspop vandaag naar buiten konden komen omdat Joost dat wilde. Zeer onwaarschijnlijk, maar toch.

• Haha
Waarderingen: Brian
Op basis van wat heeft Oscar and the Wolf trouwens een sub headline spot verdiend?? Behoorlijk veel gepusht door radiozenders maar amper streams en views en verkoopt nauwelijks kaarten voor die ziggo dome show zonder bovenste ring...

Oscar and the Wolf heeft veel gewoon fans/luisteraars maar minder mega fans. Zulke bands verkopen soms beter op een festival dan op eigen houtje

Ik lees hier alsof het maar wat bijeen gescharreld is maar ik vind het een goede mix. Op RW kan je ook alle genres gaan bekijken en dat vindt iedereen top. 2024 vond ik ook niet zo slecht hoor. OK maneskin had beter sub gestaan maar uiteindelijk was dit niet slecht en gier vrage. Ze naar jong talent en met Maneskin heb je dat gekregen. En een echte headliner voor de zaterdag had gewoon gemoeten. Maar dan spreken we eigenlijk over 2 optredens en voor de rest heb ik me reuze geamuseerd. Wat meer in de tent gezien door het slechte weer op vrijdag maar ook toffe dingen meegemaakt toen. Ik hoor graag van alles wat... Dus tot hiertoe ziet dat er niet zo slecht uit. Maar had Linkin Park er nu toch had gestaan had dat goed gevoel natuurlijk een stuk groter geweest want dat lijkt me dan toch weer de must see van deze zomer voor velen. We kunnen niet alles hebben in het leven en beginnen aftellen naar PP 2025.

Ook ik ben positief verrast door dit programma, en overweeg zowaar weer (een dagje) naar Pinkpop te gaan. Iedere dag heeft wel een paar leuke namen. Van de headliners echter spreekt mij (als 45 jarige) alleen Olivia Rodrigo aan. Ik zou niet zo snel een kaartje voor een concert kopen, maar op een festival zou ik het graag meepikken. Terechte headliner ook wat mij betreft. Justin Timberlake is nooit mijn ding geweest. Muse was ik ooit groot fan van, heel vaak live gezien, maar zo'n 15 jaar geleden ben ik definitief afgehaakt. De zaterdag ligt dus (voorlopig) het meest voor de hand.

Users who are viewing this thread