Nog eens voluit benoemen hoe hard ik deze lineup vind meevallen. Er zit zelfs een klein plottwistje in: aangezien mijn stiefma niet naar TW Classic kan, zijn haar ogen gericht op de Justin Timberlake dag van Pinkpop. Dus misschien zie ik jullie daar.
Mooie headliners voor dit festival. Voelt heel erg Pinkpop aan in ieder geval, de goede variant. Muse heb ik niets mee, maar werkt wel gewoon, is ook al even niet geweest. Met Olivia Rodrigo hebben ze ook echt een vette, frisse vis. Ik denk dat dit jaar het eerste jaar in heel lang (ooit?) wordt dat Pinkpop een headliner zal delen met Coachella. Fijn undercardje ook wel.
+ Korn prima sub die ook nog eens mooi bij de headliner past. Oscar in feite ook (ja, ook daar is m'n stiefma fan van).
+ echt wel wat urgentere kleine naampjes die we niet echt gewoon zijn van PP (Bad Nerves, Purple Disco Machine, Soft Play, Amyl maar ook Shaboozey, toch wel een type naam waarbij ik PP toch vaak de boot zag missen)
+ Best gevarieerd en gebalanceerd over de 3 dagen
- Toch wel wat namen die bijzonder hoog staan. Weezer en Biffy Clyro lijken me toch 17u-op-noord namen. TLDP al helemaal van de pot gerukt.
- Wat de fuck doet zo'n Mika of Kaiser Chiefs nog op de lineup. Dat zijn toch het type acts die een RW snel aan de Live Is Lives of Suikerrocks laat.
Maar de eindnoot van mijn, verder totaal niet belangrijk, meninkje: lekker bezig Pinkie!