Pinkpop 2025

Iemand enig idee wat nu het idee is met die pre sale tickets?

Want de kaarthouders van de covid periode hebben voor het laatst recht op pre sale vanaf 9u, ook Vodafone klanten vanaf 11u(dacht ik gelezen te hebben). Maar nu kan iedereen zich aanmelden voor de pre sale of wat is daar de bedoeling van? Want dan gaat toch iedereen die wil gaan voor de pre sale, dan is het toch geen pre sale meer?

Ondanks dat ik het wel eens ben met dat het een goede worp namen is, denk ik niet dat er zorgen hoeven te zijn over het wel of niet krijgen van kaartjes.

Nee oke, maar het gaat meer om het idee pre sale is dan toch gewoon geen pre sale meer, als iedereen zich er toch voor kan aanmelden 🤷. Waarom wordt het dan nog steeds pre sale genoemd. Dan kun je net zo goed die hele pre sale weg laten. Kan mij namelijk niet voorstellen dat ze hopen uit te verkopen in de pre sale aan hun "vaste" festival gangers. Dat zijn er geen 70000 lijkt mij

Het is een sale voor de reguliere sale, dus een presale. :P Met die Mojo presale mailings kan iedereen ook altijd meedoen.

Het is een sale voor de reguliere sale, dus een presale. :P Met die Mojo presale mailings kan iedereen ook altijd meedoen.
Ja ik snap echt wel wat een pre sale inhoud, alleen zo is het nauwelijks nog een pre sale te noemen. Of in elk geval de belofte voor de kaarthouders valt dan een beetje weg. We danken je voor het houden dus heb je voorrang, je hebt nog steeds voorrang maar betekent niets meer voor ons en het festival dan al die andere mensen, wat ze in eerste instantie wel proberen zo te laten lijken.

Laatst bewerkt:
Ja ik snap echt wel wat een pre sale inhoud, alleen zo is het nauwelijks nog een pre sale te noemen. Of in elk geval de belofte voor de kaarthouders valt dan een beetje weg. We danken je voor het houden dus heb je voorrang, je hebt nog steeds voorrang maar betekent niets meer voor ons en het festival dan al die andere mensen, wat ze in eerste instantie wel proberen zo te laten lijken.
Die voorrang is er gewoon, want er zijn drie pre-sales.

Morgen, Pre-sale 9:00: voor kaartkopers van corona-jaar, daarna om 11:00 voor Vodafone Priority leden

Vrijdag is er nog een pre-sale voor overige aanmeldingen volgensmij.

Zaterdag reguliere verkoop.

Helder zo?

Het was natuurlijk voorsorteren op mogelijkerwijs enorme vraag naar tickets vanwege de knaldrang na 2 jaar vol lockdowns. Naar nu blijkt, is dat in het geval van Pinkpop onterecht gebleken. Dus nee, je hebt er eigenlijk niets meer aan. Maar hey, nu kan iedereen die wil stress-loos kaarten kopen, of bij twijfel iets langer wachten tot er meer namen opduiken. Da's ook wat waard...

Het was natuurlijk voorsorteren op mogelijkerwijs enorme vraag naar tickets vanwege de knaldrang na 2 jaar vol lockdowns. Naar nu blijkt, is dat in het geval van Pinkpop onterecht gebleken. Dus nee, je hebt er eigenlijk niets meer aan. Maar hey, nu kan iedereen die wil stress-loos kaarten kopen, of bij twijfel iets langer wachten tot er meer namen opduiken. Da's ook wat waard...
Dat is wat ik bedoel, je hebt er dus niks meer aan de pre sale eigenlijk.

Maar hij is ook niet meer nodig, dus linksom of rechtsom had je er niks aan haha.

Maar wat Elo ook zegt; je hebt nog steeds voorrang.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread