Pinkpop 2025

Met de sidenote dat je daar je camping nog niet bij hebt, maar redelijk verschil wel ja
Klopt, maar ook een pak meer namen per dag.

Achja ik blijf erbij: de centen rollen gewoon. Gemiddelde acts kosten ook gewoon 70-80 euro en de ziggo zit bij elke scheet goed gevuld. Al worden de tickets 20%duurder.

Ik vind het altijd spannend om niet meteen kaarten te kopen als ik ergens misschien heen wil, twijfel nog over Pinkpop. Gaan en dan een dag of een weekend.
Maar als ik het goed lees is de verwachting hier niet dat het uitverkocht bordje snel opgehangen gaat worden?
Ik durf het niet aan 😅
Zondagtickets zullen hard gaan (denk ik) evenals de weekentickets het is toch wel weer een typisch ouderwets pinkpop lijstje qua namen!
Hier bij mij in de omgeving willen de afhakers dit jaar wel weer een weekend naar megaland...

Wanneer kunnen de twijfelaars tussen werchter en pinkpop beslissen?

Want waar Werchter eerder was met headliners en mensen graag een keuze wouden maken..
Heeft pinkpop nu ongeveer de helft van het affiche bekend gemaakt maar werchter slechts de headliners?

Ik durf het niet aan 😅
Zondagtickets zullen hard gaan (denk ik) evenals de weekentickets het is toch wel weer een typisch ouderwets pinkpop lijstje qua namen!
Hier bij mij in de omgeving willen de afhakers dit jaar wel weer een weekend naar megaland...

Wanneer kunnen de twijfelaars tussen werchter en pinkpop beslissen?

Want waar Werchter eerder was met headliners en mensen graag een keuze wouden maken..
Heeft pinkpop nu ongeveer de helft van het affiche bekend gemaakt maar werchter slechts de headliners?
Komt morgen weer een Werchterpakketje.

• Leuk
Waarderingen: elo en mattman
Voor mij echt te vroeg om nu een kaartje te kopen, met name omdat alleen Biffy ticket-worthy is voor mij op dit moment. Ik vind het lastig inschatten hoe snel het zal gaan, maar er valt ongetwijfeld wel weer iets te swappen zodra het dichterbij komt.

Ik zou me geen zorgen maken om de kaartverkoop. Zelfs met ed sheeran vorig jaar raakte die zondag niet direct uitverkocht.

Users who are viewing this thread