Pinkpop 2025

YES gelukt! weekend tickets en Pinkpop hoedjes voor mij en m'n dochter!

mr bean GIF
Altijd weer een heerlijk moment. Nice one Dennis!

Vraagje. Ik zie dat mensen hier tickets hebben gescoord. Maar als ik het goed is is de presale toch pas morgen 10:00? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Vraagje. Ik zie dat mensen hier tickets hebben gescoord. Maar als ik het goed is is de presale toch pas morgen 10:00? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Nogmaals:

9:00 pre-sale voor tickethouders coronajaren
11:00 vodafone pre-sale

Morgen 10:00 reguliere pre-sale

Iemand hier ervaring met INTER op Pinkpop? Mijn moeder is minder valide en wil heel graag Muse zien. Zou tof zijn om met haar op de zondag naar Pinkpop te gaan. We moeten dan wel een parkeerplek redelijk dichtbij de ingang hebben en eventueel wat voorzieningen op het terrein. Op de website van Pinkpop staat onder FAQ wel het e.e.a., maar ben benieuwd naar ervaringen.
Ook hier positieve ervaring in 2023 (mijn zusje heeft hier gebruik van gemaakt). Parkeerplaats was vlakbij de rotonde. Op het terrein ook altijd hulp indien gewenst. Toilet was apart.

• Winning
Waarderingen: Mark's Kal
Mijn vrienden gaan naar Oasis komend jaar en slaan de Nederlandse festivals over.
Dus waarschijnlijk geen Pinkpop voor mij dit jaar. Heb zelf geen auto, en met de trein alles schouwen wordt m niet.

Ik zit te kijken naar georganiseerde busreizen (vanuit Amsterdam) naar festivals PP, BKS of DTRH, maar kan niks vinden.
Ben ik te vroeg of is dit er gewoon niet? Heeft iemand tips? (Ik heb hier ook geen topic voor kunnen vinden)

Omdat je geen tickets aan de deur koopt... ;-)

Ahja dat is best logisch eigenlijk.

Waarom? Dat is niet waar. Morgen is een pre-sale, maar zaterdag is de reguliere verkoop.

Vandaag + morgen dus verschillende pre-sales
Zaterdag reguliere verkoop

De reguliere verkoop wordt volgens mij ook altijd nog de voorverkoop genoemd. Heb dat in ieder geval vaak genoeg gezien.

Haha 4 verschillende verkoop momenten dit jaar is ook wel erg verwarrend. Wilde gaan voor die van Ziggo, zag net op tijd het mailtje over de pre sale van 9. Niet dat het nu uitverkocht is gok ik

Sam Fender dus zaterdag en zondag op Hurricane en Southside. Enigste plek voor hem is dus nog vrijdag op PP. Alhoewel die nog 3(!) artiesten boven zich heeft staan lijkt de subpositie geen probleem, echter vraag ik me af of hij 3 dagen achter elkaar gaat spelen gezien zijn verleden met zijn fragiele stem en zijn mental healt problemen.

Ik hoop van wel dat maakt de vrijdag nog een stuk beter!

Users who are viewing this thread