Pinkpop 2025

Mijn vrienden gaan naar Oasis komend jaar en slaan de Nederlandse festivals over.
Dus waarschijnlijk geen Pinkpop voor mij dit jaar. Heb zelf geen auto, en met de trein alles schouwen wordt m niet.

Ik zit te kijken naar georganiseerde busreizen (vanuit Amsterdam) naar festivals PP, BKS of DTRH, maar kan niks vinden.
Ben ik te vroeg of is dit er gewoon niet? Heeft iemand tips? (Ik heb hier ook geen topic voor kunnen vinden)
Als je naar site gaat en bij vervoer opties kijkt. Kun je bus vervoer vinden en tickets daarvoor kopen.

Sam Fender dus zaterdag en zondag op Hurricane en Southside. Enigste plek voor hem is dus nog vrijdag op PP. Alhoewel die nog 3(!) artiesten boven zich heeft staan lijkt de subpositie geen probleem, echter vraag ik me af of hij 3 dagen achter elkaar gaat spelen gezien zijn verleden met zijn fragiele stem en zijn mental healt problemen.

Ik hoop van wel dat maakt de vrijdag nog een stuk beter!
Zou me verbazen als Sam Fender op Pinkpop komt. Heeft 'gewoon' 2 nederlandse data staan.

Ik vond het verschil tussen Werchter en Pinkpop wel eens groter. Voor mij persoonlijk maken Linkin Park en Fontaines wel een heel groot verschil.

• Leuk
Waarderingen: team-0
Dusdanig aangepast; Ze waren Oscar and the Wolf vergeten en hadden Teddy Swims toegevoegd, dit hebben ze nu aangepast.
Nee in de eerste keer dat ik het vroeg stonden er 29 namen en op de site 28, er werd dit gestuurd:
Je kunt het programma tot nu toe bekijken via de volgende link:

LINE-UP:

Hier zijn alvast enkele artiesten die op de line-up staan:

Line-up Vrijdag Tot Nu Toe

• Justin Timberlake
  • Teddy Swims
  • Weezer
  • Bad Nerves
  • Confidence Man
  • Flogging Molly
  • Kid Kapichi
  • Mika