Pinkpop 2025

Net even de line-up van werchter bekeken, en het lijkt erop dat PP voor eerst sinds jaren weer op gelijke hoogte zit dan niet beter!
Weekend kaarten zijn dan ook voor eind december uitverkocht (mark my words)
Oke ik ben benieuwd.

Pinkpop lijkt in ieder geval weer eens een affiche samen te stellen waar ik gratis wel heen zou gaan i.t.t. de vorige 2 jaren.
Maar denk dat je bovenaan met Linkin Park, een "betere" (relevanter, meer een naam die je dit jaar moet hebben etc.) boeking is dan Muse. Misschien zou je Green Day met Muse kunnen vergelijken.. dan heb je met LP al helemaal een streep voor t.o.v. Justin Timberlake.
Krijg je Sam Fender er voor de leuk nog bij

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De Graspop boeking laat voor mij wel nog maar eens zien dat die zondag met muse + Korn erg sterk is. 2 headliner waardige acts wat mij betreft.

De zaterdag heeft wat dat betreft nog wel wat nodig.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
De Graspop boeking laat voor mij wel nog maar eens zien dat die zondag met muse + Korn erg sterk is. 2 headliner waardige acts wat mij betreft.

De zaterdag heeft wat dat betreft nog wel wat nodig.
Korn is prima boeking maar op geen enkel mainstream festival zouden die toch headlinen?

Oke ik ben benieuwd.

Pinkpop lijkt in ieder geval weer eens een affiche samen te stellen waar ik gratis wel heen zou gaan i.t.t. de vorige 2 jaren.
Maar denk dat je bovenaan met Linkin Park, een "betere" (relevanter, meer een naam die je dit jaar moet hebben etc.) boeking is dan Muse. Misschien zou je Green Day met Muse kunnen vergelijken.. dan heb je met LP al helemaal een streep voor t.o.v. Justin Timberlake.
Krijg je Sam Fender er voor de leuk nog bij
Aaah zo ja!

Nope, er wordt getwijfeld in onze groep tussen PP en RW. Meeste vrouwen willen naar PP. Meeste mannen naar RW. Wordt vervolgd.. 😅
Mannenweekend op Werchter en de vrouwtjes hun plezieruitje op Pinkpop.

Iedereen blij. (en geen gezaag aan uw oren)

Oscar and the Wolf staat alvast niet op de zondag (wel vrijdag) Verder niet gecheckt maar dit viel zomaar op.
Zou het kunnen dat die zwemmende teddybeer heeft afgezegd en dat ze OatW hebben verplaatst?

Dat kan. Het kan ook zijn dat er zondag een goedgelukje gebeurde dat ze niet verwacht hadden waardoor OatW naar vrijdag is verplaatst. Er is vrijdag tenslotte nog plaats voor een (sub)head naast Oscar and the Wolf en Weezer.

Ze willen zijn aankondiging misschien uitstellen ten voordele van zijn zaalshows in het voorjaar (hoewel die in België en Nederland toch al uitverkocht zijn) maar ik denk niet dat hij zijn Amerikaanse tour in de zomer voor anderhalve maand onderbreekt om enkel het Isle of Wight Festival te doen (edit: waar hij trouwens op zondag 22 juni staat, dus vrijdag 20 juni past perfect in dat schema).

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Nope, er wordt getwijfeld in onze groep tussen PP en RW. Meeste vrouwen willen naar PP. Meeste mannen naar RW. Wordt vervolgd.. 😅
Zo herkenbaar. Maar het zal Pinkpop worden. Die vrijdag is perfect voor de misses. Die zondag dan weer perfect voor de misters. Enkel over zaterdag is nog niemand tevreden :unsure:

• Leuk
Waarderingen: TBK
Ondanks de positieve verassing van de eerste drop Pinkpop namen heeft RW toch vandaag namen bekend waar ik eerder voor naar een festival zou gaan, vooral door de scherpere en relevantere (ja daar is die weer) namen, met Fontaines DC, Wet Leg, Linkin Park, Sam Fender, Rufus Du Sol, Elbow en daarnaast dan ook nog een aantal mooie gedeelde namen met Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
DIE GAAT NIET MEER DOOOHOOORRRR 😅
Dan nog is de NLse 9% een dikke 50% meer belasting op bijna elke dienst die je afneemt als festival. Dik voordeel van in Belgie een festival houden, die mooie 6% cultuur tarief. Scheelt makkelijk paar ton die je niet hoeft door te berekenen in de kaartjes.

Users who are viewing this thread