Pinkpop 2025

Die zullen nu toch wel even extra balen dat LP er niet staat. De Werchter donderdag is NU al sold out. Bizar.

Gelredome met twee vrienden ging ik relatief soepel. We hadden plek 1000,4000 en 5000 in de wachtrij, na een kwartiertje had de #1000 kaartjes.
Volgens Ticketmaster gaat het erg snel met de kaarten. Ik vind de kaarten ook erg duur. Zitplaats € 249,-. Snap dus wel dat de dag op Werchter uitverkocht is. Als Gelredome zo snel uit verkoopt zou het dan mogelijk zijn dat ze PP toch nog aandoen??

Volgens Ticketmaster gaat het erg snel met de kaarten. Ik vind de kaarten ook erg duur. Zitplaats € 249,-. Snap dus wel dat de dag op Werchter uitverkocht is. Als Gelredome zo snel uit verkoopt zou het dan mogelijk zijn dat ze PP toch nog aandoen??
Geen plek meer op de line-up.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Geen plek meer op de line-up.
Hoezo niet, als ze LP echt willen hebben en een nog sterkere Line up willen bieden, dan zal er echt wel iets geschoven worden in de Line up. Als die kans zich voordoet en je weet niet of die kans er ooit nog eens gaat komen .er vanuit gaan dat ze nog wel terugkomen naar hun herstart, maar misschien loopt het uiteindelijke minder lekker dan verwacht en trekken ze de stekker er alsnog uit. (Gaan we natuurlijk niet vanuit, maar heel zeker ben je nooit toch). Denk niet dat ze nog komen hoor dit jaar , maar als het zich wel zou voordoen, dan verwacht ik toch de zaterdag. Niet omdat Rodrigo niet geschikt is, want dat is ze zeker. Maar die komt er wel, en zal zeker daarna alleen nog maar als headliner willen komen, Muse zal echt niet voor minder dan headliner komen en JT tja dat is sws denk ik een eenmalig pp bezoek en zal ook niet voor minder komen verwacht ik.

Hoezo niet, als ze LP echt willen hebben en een nog sterkere Line up willen bieden, dan zal er echt wel iets geschoven worden in de Line up. Als die kans zich voordoet en je weet niet of die kans er ooit nog eens gaat komen .er vanuit gaan dat ze nog wel terugkomen naar hun herstart, maar misschien loopt het uiteindelijke minder lekker dan verwacht en trekken ze de stekker er alsnog uit. (Gaan we natuurlijk niet vanuit, maar heel zeker ben je nooit toch). Denk niet dat ze nog komen hoor dit jaar , maar als het zich wel zou voordoen, dan verwacht ik toch de zaterdag. Niet omdat niet dat Rodrigo niet geschikt is, want dat is ze zeker. Maar die komt er wel, en zal zeker daarna alleen nog maar als headliner willen komen, Muse zal echt niet voor minder dan headliner komen en JT tja dat is sws denk ik een eenmalig pp bezoek denk ik.
Je kan niet zomaar iemand die je eerder als headliner geboekt hebt naar beneden verschuiven. Daar gaat de entourage van een artiest absoluut niet mee akkoord.

Je kan niet zomaar iemand die je eerder als headliner geboekt hebt naar beneden verschuiven. Daar gaat de entourage van een artiest absoluut niet mee akkoord.
Het zal niet eenvoudig zijn nee. maar waar een wil is, is een weg als ze echt zouden willen. Maar nee dat doen ze toch niet, dus helaas geen LP dit jaar.
Misschien volgend jaar of over 2 jaar samen met oasis😅😂

• Leuk
Waarderingen: johnnydee
Het zal niet eenvoudig zijn nee. maar waar een wil is, is een weg als ze echt zouden willen. Maar nee dat doen ze toch niet, dus helaas geen LP dit jaar.
Misschien volgend jaar of over 2 jaar samen met oasis😅😂
Het is niet alsof je kerstcadeau's gaat kopen he? Ofja, eigenlijk wel: er is geen oneindige spaarpot. En daarnaast heb je met zoveel factoren te maken... Nogmaals: MOJO heeft het slim gedaan door LP in Gelredome te zetten, want ook die zal wel uitverkopen. Money.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Het is niet alsof je kerstcadeau's gaat kopen he? Ofja, eigenlijk wel: er is geen oneindige spaarpot. En daarnaast heb je met zoveel factoren te maken... Nogmaals: MOJO heeft het slim gedaan door LP in Gelredome te zetten, want ook die zal wel uitverkopen. Money.
Het is alsof je kerstcadeaus gaat kopen met een vast budget, maar alle cadeautjes ook nog eigen eisen hebben over het cadeaupapier, de plek onder de boom en wie er nog meer onder de boom mag liggen.

• Leuk
Waarderingen: elo en theblackmadness
Nou ja in het kort dan, niets is onmogelijk. Maar je moet er wel iets voor overhebben. Dus nee gaat niet gebeuren enige kans is als er een annulering is (wat toch wel regelmatig bij pp is geweest).

Users who are viewing this thread