Pinkpop 2025

Wat vind jij eigenlijk van de lineup van Werchter?
Kunnen we bespreken in het topic van RW toch? ;).
Maar goed, vooralsnog voor mij niet interessant genoeg. Fontaines D.C., Beth Gibbons en girl in red zou ik graag willen zien (die laatste staat ook op Pinkpop). Sam Fender, Simple Minds en Olivia Rodrigo zou ik proberen mee te pakken. De rest kan ik helemaal niks mee.

Edit: RW kennende zal er uiteindelijk in de midcard en undercard weer genoeg moois tussenzitten. Dat is bij Pinkpop altijd afwachten en onzeker. We gaan het zien. Ik ben vaker op RW geweest dan Pinkpop, dus heb een band met beide festivals. Die is wel minder geworden in de loop der jaren vanwege de massaliteit.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat the Wombats ook weer de zalen induiken in het voorjaar, zou niet misstaan op PP en volgens mij alweer een dikke tien jaar geleden?
Leuk bandje voor Pinkpop, stonden toen volgens mij als openingsact op de mainstage bij Pinkpop? Vind dat ook weer een lastige te plaatsen band in 2025. Zijn niet echt gegroeid in populariteit volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Zullen we proberen het hier gezellig te houden door te speculeren over welke artiesten er staan? Er is altijd kruisbestuiving tussen RW en PP. Dat ga je gewoon niet voorkomen en zal altijd in beide topics beide kanten op benoemd worden. Artiesten die op RW staan kunnen op PP staan en artiesten die op PP staan kunnen op RW staan. In dit geval was het iemand die twijfelde tussen PP en RW. Laat de persoon lekker delen dat die voor RW gekozen heeft ipv PP. Als sfeerbeheer vind dat iets ergens niet thuis hoort dan zullen we dat verplaatsten en de user dat laten weten.

Dat kan. Het kan ook zijn dat er zondag een goedgelukje gebeurde dat ze niet verwacht hadden waardoor OatW naar vrijdag is verplaatst. Er is vrijdag tenslotte nog plaats voor een (sub)head naast Oscar and the Wolf en Weezer.

Ze willen zijn aankondiging misschien uitstellen ten voordele van zijn zaalshows in het voorjaar (hoewel die in België en Nederland toch al uitverkocht zijn) maar ik denk niet dat hij zijn Amerikaanse tour in de zomer voor anderhalve maand onderbreekt om enkel het Isle of Wight Festival te doen (edit: waar hij trouwens op zondag 22 juni staat, dus vrijdag 20 juni past perfect in dat schema).
Ik hoop echt wel op Teddy Swims. Veel liever dan OATW dus hoop niet dat die in zijn plaats komt.

Users who are viewing this thread