Pinkpop 2025

Maar zelfs in dat geval zou Linkin Park never nooit niet de vervanging zijn. Die staan gewoon niet op Pinkpop dit jaar.

Gemiste kans.
Nee, dat staat indd niet op de planning. Maar ze zouden toch op zijn minst een backup plan moeten hebben. voor het geval dat er wel iets weg valt, van de Line up en al helemaal als het de headliner betreft. Dus stel JT, Olivia of Muse valt uit. Dan zou je toch met iets moeten komen dat ongeveer van dezelfde grootte is en in de buurt is.

Nee, dat staat indd niet op de planning. Maar ze zouden toch op zijn minst een backup plan moeten hebben. voor het geval dat er wel iets weg valt, van de Line up en al helemaal als het de headliner betreft. Dus stel JT, Olivia of Muse valt uit. Dan zou je toch met iets moeten komen dat ongeveer van dezelfde grootte is en in de buurt is.
Dat is dus heel moeilijk en gaat al helemaal geen LP zijn... Je kan niet 3 vervangende acts klaar hebben staan met dezelfde grootte en genre.

Gelukkig is het bij Pinkpop nog niet vaak gebeurt, zeker omdat daar de headliners extreem belangrijk zijn. Maar de afgelopen jaren dat er bij Lowlands headliners afvielen werd er eigenlijk altijd of doorgeschoven of een minder vervangende act (de Staat). Alleen vorig jaar hadden ze het erg goed gedaan met Justice als vervanger.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Gelukkig is het bij Pinkpop nog niet vaak gebeurt, zeker omdat daar de headliners extreem belangrijk zijn.
Ik kan me Depeche Mode in 2009 nog heel goed herinneren. Toen werd Placebo doorgeschoven als headliner en kwam Krezip als vervanging. Baalde ik enorm van. Maar de afzegging was ook erg last-minute.

De voor mij voorheen onbekende Kid Kapichi, Hardy, Amyl and the Sniffers en Soft Play doen het goed in de Pinkpop 2025 playlist 🎉

tot nu gaan enkel Joost en Confidence Man ten onder met de skip functie...
Dus wat de Pinkpop 2025 lineup tot nu toe betreft is dat van mijn point of view een uitstekend vooruitzicht!

Voor wie nog voor tickets gaat vandaag, succes!!!

Echt benieuwd wat de status van de verkoop is na het weekend? Voor mijn gevoel zal de Rodrigo dag wel eens snel kunnen gaan. Maar of het haar lukt om alle ca 30.000 dagkaarten snel weg te hebben, dat betwijfel ik nog.

Overall zou het toch moeten lukken om meer tickets te verkopen als afgelopen jaar, dat waren in eerst weekend ca 45k, waarvan 25k weekend. Een 'normale' situatie voor Pinkpop is in het eerste weekend > 30k weekend en een totaal van ca 60 a 80k door wat schommelingen per dagkaarten, meen ik

Voor wie nog voor tickets gaat vandaag, succes!!!

Echt benieuwd wat de status van de verkoop is na het weekend? Voor mijn gevoel zal de Rodrigo dag wel eens snel kunnen gaan. Maar of het haar lukt om alle ca 30.000 dagkaarten snel weg te hebben, dat betwijfel ik nog.

Overall zou het toch moeten lukken om meer tickets te verkopen als afgelopen jaar, dat waren in eerst weekend ca 45k, waarvan 25k weekend. Een 'normale' situatie voor Pinkpop is in het eerste weekend > 30k weekend en een totaal van ca 60 a 80k door wat schommelingen per dagkaarten, meen ik
Ik heb het idee dat de line up hier en in mijn omgeving een stuk beter ontvangen is als afgelopen jaar, dus ik ga er vanuit dat de verkoop wel beter gaat lopen. Tenzij dat beeld buiten mijn bubbel compleet anders is.

Soft Play en Amyl & the Sniffers zijn beide live ook erg leuk om te zien trouwens, dus zeker aanraders om mee te pakken op Pinkpop.

De voor mij voorheen onbekende Kid Kapichi, Hardy, Amyl and the Sniffers en Soft Play doen het goed in de Pinkpop 2025 playlist 🎉

tot nu gaan enkel Joost en Confidence Man ten onder met de skip functie...
Dus wat de Pinkpop 2025 lineup tot nu toe betreft is dat van mijn point of view een uitstekend vooruitzicht!
Amyl is heel vet, verbaasde me al dat ze niet op je lijstje stond.

Olivia Rodrigo is op rock Werchter nog niet uitverkocht. Kunnen we hier zelfde verwachtingen hebben? Of zal Pinkpop line up beter zijn voor die fans?

Uiteindelijk toch 3 tickets speciaal voor Muse aangeschaft, samen met mijn 10 jarige dochter die ze voor de 2e keer gaat zien.
Hopelijk nog een mooie dag opvulling erboven op.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread