Pinkpop 2025

Maar zelfs in dat geval zou Linkin Park never nooit niet de vervanging zijn. Die staan gewoon niet op Pinkpop dit jaar.

Gemiste kans.
Nee, dat staat indd niet op de planning. Maar ze zouden toch op zijn minst een backup plan moeten hebben. voor het geval dat er wel iets weg valt, van de Line up en al helemaal als het de headliner betreft. Dus stel JT, Olivia of Muse valt uit. Dan zou je toch met iets moeten komen dat ongeveer van dezelfde grootte is en in de buurt is.

Nee, dat staat indd niet op de planning. Maar ze zouden toch op zijn minst een backup plan moeten hebben. voor het geval dat er wel iets weg valt, van de Line up en al helemaal als het de headliner betreft. Dus stel JT, Olivia of Muse valt uit. Dan zou je toch met iets moeten komen dat ongeveer van dezelfde grootte is en in de buurt is.
Dat is dus heel moeilijk en gaat al helemaal geen LP zijn... Je kan niet 3 vervangende acts klaar hebben staan met dezelfde grootte en genre.

Gelukkig is het bij Pinkpop nog niet vaak gebeurt, zeker omdat daar de headliners extreem belangrijk zijn. Maar de afgelopen jaren dat er bij Lowlands headliners afvielen werd er eigenlijk altijd of doorgeschoven of een minder vervangende act (de Staat). Alleen vorig jaar hadden ze het erg goed gedaan met Justice als vervanger.

Gelukkig is het bij Pinkpop nog niet vaak gebeurt, zeker omdat daar de headliners extreem belangrijk zijn.
Ik kan me Depeche Mode in 2009 nog heel goed herinneren. Toen werd Placebo doorgeschoven als headliner en kwam Krezip als vervanging. Baalde ik enorm van. Maar de afzegging was ook erg last-minute.

Users who are viewing this thread