Pinkpop 2025

Maar hoe zit dat ook alweer met die vaste plekken op campings? Als die tickets uitverkocht zijn, is dan de betreffende camping al helemaal vol? Of hebben ze een deel van zo'n camping voor de vaste plek tickets vrijgehouden?
Ze hebben nog niet gecommuniceerd dat het uitverkocht is, dus er zullen wel kaarten beschikbaar komen.
Maar als het uitverkocht is, is de camping vol en zou je naar B/C moeten. (iig vorig jaar)

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Op de site staat nu dat camping a is uitverkocht. Wel groeps tickets. Zegt dit ook iets over de snelheid van de kaartverkoop?
Zo dat is snel gegaan. Ik denk niet per se. A is gewoon een fijne, relatief kleine camping. Tegen het terrein aan, tegenwoordig geen feest meer na 01:00. Dus je kan prima slapen (is mijn beleving).

Zo iedereen die zeker gaat zijn kaartjes binnen denk ik.

Bericht vandaag op L1 nieuws.

Ik vraag me altijd af of het programma nog steeds niet compleet is zoals het artikel schrijft? Mij lijkt dat ‘grote’ namen nu toch al vast liggen. Er zal nu toch niet meer onderhandeld worden met een sam fender of twod of iets in die grote?

Ik vraag me altijd af of het programma nog steeds niet compleet is zoals het artikel schrijft? Mij lijkt dat ‘grote’ namen nu toch al vast liggen. Er zal nu toch niet meer onderhandeld worden met een sam fender of twod of iets in die grote?
De grote namen liggen wel vast en ook nagenoeg de hele onderlaag denk ik. Toch zullen er wel nog wat plekjes open zijn voor eventuele hypes etc

Waarom niet? In 2014 kreeg Jan ook pas op het allerlaatste moment “groen licht” voor de Stones 😜

• Leuk
Waarderingen: Minie
Volgens mij staat heel veel wel redelijk vast. Sowieso de beschikbare namen. Alleen hangt een tour van heel van dingen af. Ook om het kostendekkend te krijgen. Als ze een tour niet rondkrijgen of eem tour gaat om de.een of andere reden toch niet door heeft dat invloed.op de.rest. Schuiven.bands.door naar boven op t affiche en komt er weer.ruimte.

Users who are viewing this thread