Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar hoe zit dat ook alweer met die vaste plekken op campings? Als die tickets uitverkocht zijn, is dan de betreffende camping al helemaal vol? Of hebben ze een deel van zo'n camping voor de vaste plek tickets vrijgehouden?
Ze hebben nog niet gecommuniceerd dat het uitverkocht is, dus er zullen wel kaarten beschikbaar komen.
Maar als het uitverkocht is, is de camping vol en zou je naar B/C moeten. (iig vorig jaar)
Zo dat is snel gegaan. Ik denk niet per se. A is gewoon een fijne, relatief kleine camping. Tegen het terrein aan, tegenwoordig geen feest meer na 01:00. Dus je kan prima slapen (is mijn beleving).
Deze week werden de eerste namen bekendgemaakt voor de 2025 editie van Pinkpop. De acts voor het driedaagse festival in Landgraaf worden sinds 1986 geboekt door Mojo.
Weekendkaarten gekocht.
Geen zin om andere festivals af te wachten (vooral graspop) - nu al een mooie mix tussen nieuwe acts en favorieten die ik al vaker heb gezien
Deze week werden de eerste namen bekendgemaakt voor de 2025 editie van Pinkpop. De acts voor het driedaagse festival in Landgraaf worden sinds 1986 geboekt door Mojo.
Ik vraag me altijd af of het programma nog steeds niet compleet is zoals het artikel schrijft? Mij lijkt dat ‘grote’ namen nu toch al vast liggen. Er zal nu toch niet meer onderhandeld worden met een sam fender of twod of iets in die grote?
Ik vraag me altijd af of het programma nog steeds niet compleet is zoals het artikel schrijft? Mij lijkt dat ‘grote’ namen nu toch al vast liggen. Er zal nu toch niet meer onderhandeld worden met een sam fender of twod of iets in die grote?
Volgens mij staat heel veel wel redelijk vast. Sowieso de beschikbare namen. Alleen hangt een tour van heel van dingen af. Ook om het kostendekkend te krijgen. Als ze een tour niet rondkrijgen of eem tour gaat om de.een of andere reden toch niet door heeft dat invloed.op de.rest. Schuiven.bands.door naar boven op t affiche en komt er weer.ruimte.