Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ja in het kort dan, niets is onmogelijk. Maar je moet er wel iets voor overhebben. Dus nee gaat niet gebeuren enige kans is als er een annulering is (wat toch wel regelmatig bij pp is geweest).
Annulering van een headliner komt juist erg weinig voor bij Pinkpop. Laatste was Dave Grohl's been toch? Heeft LL in de laatste jaren meer problemen mee gehad..
Annulering van een headliner komt juist erg weinig voor bij Pinkpop. Laatste was Dave Grohl's been toch? Heeft LL in de laatste jaren meer problemen mee gehad..
Maar dat is dus niet zo. Dit is wel onmogelijk en een annulering kun je er niet voor overhebben. En als er dan al een annulering is gaat die vervanging niet van de grootte LP zijn.
Klopt, er zijn weinig headliners die geannuleerd hebben bij pp ( doelde ook eigenlijk op de overige Line up in het verleden) de kans is relatief klein, maar een kleine kans is en blijft een kans. Al gaan we daar natuurlijk niet vanuit dat het nodig is vervanging te moeten ,oeken voor een headliner.
Maar ik denk wel dat er in een voor stadium op een bepaalde headliner wordt gerekend terwijl die last minute toch nog anders beslist waardoor PP moet gaan schakelen. Dat gebeurt denk ik veel vaker dan wij weten/vermoeden. Het is altijd schaken op meerdere borden heb ik wel eens begrepen..
Nou, het is ons gelukt. Door het snelle uitverkopen van LP in Gelredome hebben de mannen iedereen kunnen overtuigen. Het wordt RW, tickets zijn binnen!
Ik zie nu net die reclame voor de Park & Bike. Wat in de everloving name of profit is dit dan weer!?
Je parkeert je auto ergens een stuk verderop, je neemt je eigen fiets mee, en daar betaal je dan 20€ voor!?!? En als je niet je eigen fiets mee neemt dan betaal je daar minder voor!? (16€ volgens de website)
Zo veelste cash grab van Mojo? Straks gaan ze nog golfkarretjes verhuren op het terrein om je van stage 4 naar de tent te brengen...
Nou, het is ons gelukt. Door het snelle uitverkopen van LP in Gelredome hebben de mannen iedereen kunnen overtuigen. Het wordt RW, tickets zijn binnen!