Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net even de line-up van werchter bekeken, en het lijkt erop dat PP voor eerst sinds jaren weer op gelijke hoogte zit dan niet beter!
Weekend kaarten zijn dan ook voor eind december uitverkocht (mark my words)
Weekend tickets voor het hele gezin binnen.
Als corona tickethouder het derde jaar geen mail ontvangen voor de pre-sale van 09:00 uur.. Via Ziggo/Vodafone Priority de kaarten gepakt. Geen wachtrij, geen stress, gewoon nu al voorpret
Net even de line-up van werchter bekeken, en het lijkt erop dat PP voor eerst sinds jaren weer op gelijke hoogte zit dan niet beter!
Ja tuurlijk! En met wat er nog komen gaat natuurlijk, maar kaartverkoop is beide dit weekend.. denk dat Pinkpop dan nu in het voordeel is, mocht er nog twijfel zijn!
Weekend tickets pinkpop in de pocket, en probeer dan toch ook nog de donderdag van werchter te pakken LP blijft mijn jeugdliefde (eeuwig zonde dat die niet op de vrijdag op PP staat)
Ja tuurlijk! En met wat er nog komen gaat natuurlijk, maar kaartverkoop is beide dit weekend.. denk dat Pinkpop dan nu in het voordeel is, mocht er nog twijfel zijn!
Weekend tickets pinkpop in de pocket, en probeer dan toch ook nog de donderdag van werchter te pakken LP blijft mijn jeugdliefde (eeuwig zonde dat die niet op de vrijdag op PP staat)
Ik denk het niet eigenlijk. Werchter dagkaarten zijn goedkoper, weekendtickets schelen weinig en ze hebben imo nu met minder namen wel al een sterkere lineup.
Oscar and the Wolf staat alvast niet op de zondag (wel vrijdag) Verder niet gecheckt maar dit viel zomaar op.
Zou het kunnen dat die zwemmende teddybeer heeft afgezegd en dat ze OatW hebben verplaatst?
Weekend tickets voor het hele gezin binnen.
Als corona tickethouder het derde jaar geen mail ontvangen voor de pre-sale van 09:00 uur.. Via Ziggo/Vodafone Priority de kaarten gepakt. Geen wachtrij, geen stress, gewoon nu al voorpret
Werchter heeft (nu al) een scherper programma, maar het is inderdaad wat meer in balans. Mooi toch. Weekendkaarten voor eind december moet ik nog zien.
Ik denk het niet eigenlijk. Werchter dagkaarten zijn goedkoper, weekendtickets schelen weinig en ze hebben imo nu met minder namen wel al een sterkere lineup.
Maar Werchter heeft meer subsidie las ik paar jaar terug. En sowieso 6% BTW tegenover de Nederlandse 9% BTW (die naar 21% gaat..). Daar valt nog flink wat te lobbyen door Mojo.