Pinkpop 2025

Met de sidenote dat je daar je camping nog niet bij hebt, maar redelijk verschil wel ja
Klopt, maar ook een pak meer namen per dag.

Achja ik blijf erbij: de centen rollen gewoon. Gemiddelde acts kosten ook gewoon 70-80 euro en de ziggo zit bij elke scheet goed gevuld. Al worden de tickets 20%duurder.

Ik vind het altijd spannend om niet meteen kaarten te kopen als ik ergens misschien heen wil, twijfel nog over Pinkpop. Gaan en dan een dag of een weekend.
Maar als ik het goed lees is de verwachting hier niet dat het uitverkocht bordje snel opgehangen gaat worden?
Ik durf het niet aan 😅
Zondagtickets zullen hard gaan (denk ik) evenals de weekentickets het is toch wel weer een typisch ouderwets pinkpop lijstje qua namen!
Hier bij mij in de omgeving willen de afhakers dit jaar wel weer een weekend naar megaland...

Wanneer kunnen de twijfelaars tussen werchter en pinkpop beslissen?

Want waar Werchter eerder was met headliners en mensen graag een keuze wouden maken..
Heeft pinkpop nu ongeveer de helft van het affiche bekend gemaakt maar werchter slechts de headliners?

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Ik durf het niet aan 😅
Zondagtickets zullen hard gaan (denk ik) evenals de weekentickets het is toch wel weer een typisch ouderwets pinkpop lijstje qua namen!
Hier bij mij in de omgeving willen de afhakers dit jaar wel weer een weekend naar megaland...

Wanneer kunnen de twijfelaars tussen werchter en pinkpop beslissen?

Want waar Werchter eerder was met headliners en mensen graag een keuze wouden maken..
Heeft pinkpop nu ongeveer de helft van het affiche bekend gemaakt maar werchter slechts de headliners?
Komt morgen weer een Werchterpakketje.

• Leuk
Waarderingen: elo en mattman
Voor mij echt te vroeg om nu een kaartje te kopen, met name omdat alleen Biffy ticket-worthy is voor mij op dit moment. Ik vind het lastig inschatten hoe snel het zal gaan, maar er valt ongetwijfeld wel weer iets te swappen zodra het dichterbij komt.

Ik zou me geen zorgen maken om de kaartverkoop. Zelfs met ed sheeran vorig jaar raakte die zondag niet direct uitverkocht.

Nee oke, maar het gaat meer om het idee pre sale is dan toch gewoon geen pre sale meer, als iedereen zich er toch voor kan aanmelden 🤷. Waarom wordt het dan nog steeds pre sale genoemd. Dan kun je net zo goed die hele pre sale weg laten. Kan mij namelijk niet voorstellen dat ze hopen uit te verkopen in de pre sale aan hun "vaste" festival gangers. Dat zijn er geen 70000 lijkt mij
Pre-sales zijn gewoon marketing techniek meer is het niet.

Mijn reactie op de eerste Pinkpop 2025 aankondiging...
Sowieso blij met de headliners Timberlake en vooral Muse. Leuke verrassingen in de lineup als Weezer, Flogging Molly, Cypress Hill en Korn. Ook heel blij met toevoeging als Shaaboozy, Last Dinner Party, Mark Ambor, Biffy Clyro. Best aardig zo'n toevoeging als Personal Trainer, Kaiser Chiefs. Ook leuke Nederlandse toevoeging met Krezip en daarnaast helemaal verdiend en logisch imo de komst van Claude..

Minder positief over alweer Joost op Pinkpop... Vorig jaar vond ik er al weinig bijzonders aan, vreselijk zelfs, dus die had imo nog best weg mogen blijven.

Mijn dochter is super enthousiast over de komst van Rodrigo... Ze gaat aankomende editie niet maar 1 dag mee, maar het Pinkpop-virus is al overgedragen in de familie traditie voor het hele weekend!!! Dus morgen, twee weekend tickets voor ons in de trouwe fans presale!

Benieuwd naar de vlucht van de kaartverkoop, verwacht namelijk wel dat de dagkaarten van de zaterdag (Rodrigo-dag) rete snel weg zijn.

En mijn Gouden Tip dient geshuffeld te worden, door de aankondiging van Last Dinner Party.

Al met al, dik tevreden met de eerste namen en zie nog wel wat gaatjes voor een paar leuke toevoegingen!

(dikgedrukt mijn must-see)
Vrijdag 20 juni:
Justin Timberlake, Oscar and the Wolf, Weezer, Bad Nerves, Confidence Man, Flogging Molly, Kid Kapichi, Mika, Personal Trainer, Shaboozey en Janet Livv.
Zaterdag 21 juni:
Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Mark Ambor, Joost, Amyl and the Sniffers, Claude, Cypress Hill, HARDY en SOFT PLAY.
Zondag 22 juni:
Muse, KoRn, girl in red, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine en The Warning.

Iemand enig idee wat nu het idee is met die pre sale tickets?

Want de kaarthouders van de covid periode hebben voor het laatst recht op pre sale vanaf 9u, ook Vodafone klanten vanaf 11u(dacht ik gelezen te hebben). Maar nu kan iedereen zich aanmelden voor de pre sale of wat is daar de bedoeling van? Want dan gaat toch iedereen die wil gaan voor de pre sale, dan is het toch geen pre sale meer?
Alleen klanten van Vodafone en/of Ziggo kunnen gebruik maken van de presale van ziggo en/of Vodafone. Als je daar geen klant bent, kan je via hen ook geen priority pre sale krijgen.

Alleen klanten van Vodafone en/of Ziggo kunnen gebruik maken van de presale van ziggo en/of Vodafone. Als je daar geen klant bent, kan je via hen ook geen priority pre sale krijgen.
Maar je kon je wel gewoon aanmelden voor de reguliere pre-sale.

Users who are viewing this thread