Aan welk nummer heb je op dit moment echt een hekel?

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Alles van Queen

Ooit een van mijn favorieten, maar dat onophoudelijke gemelk van Brian May en Roger Taylor is me de keel aan het uithangen. Er schijnt nu wéér een docu aan te komen ffs
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Black Lies wrote:
Alles van Queen

Held, vaak denk ik dat de enige ben van de wereld. Ik kan soms walgen van de simpelheid van hun teksten.
Hier ook iemand die geen fan is van Queen (en dacht dat ie de enige was). Ben ook geen hater, maar zal er zelf NOOIT iets van opzetten.
 

ravetess

Playlistbediener
31 jul 2018
7
0
Het verbaast mij dat niemand nog over Davina Michelle met het duurt te lang is begonnen
Echt een draak van een nummer
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik was laatst in een discotheek beland en hoorde een nummer waarin ze 'Huts ey niffo' riepen. Ik wist niet eens dat het een nummer was, maar jezus wat kut.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Ik was laatst in een discotheek beland en hoorde een nummer waarin ze ‘Huts ey niffo’ riepen. Ik wist niet eens dat het een nummer was, maar jezus wat kut.

Deze dus:
https://m.youtube.com/watch?v=HB5xuubshOc

Had ik beter niet op kunnen zoeken. Dit soort muziek kan ik vrij weinig mee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Black Lies wrote:
Alles van Queen

Zelfs Under Pressure?
1f61c.svg


Na de film te hebben gezien, juist weer helemaal ingedoken. Heerlijke muziek.
Vreselijk irritantje deuntje. Als ik die intro hoor ga ik al vieze gezichten trekken :mrgreen:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Leef van Andre Hazes junior.

Wat is dat een ontiegelijk k*t nummer zeg. Ongelofelijk. Ik luisterde nietsvermoedend naar de Top2000 toen dit opeens langs kwam ergens rond plek 200. Om te huilen. 1 keer gehoord en heb er nu al een hekel aan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Joe wrote:
Leef van Andre Hazes junior.

Wat is dat een ontiegelijk k*t nummer zeg. Ongelofelijk. Ik luisterde nietsvermoedend naar de Top2000 toen dit opeens langs kwam ergens rond plek 200. Om te huilen. 1 keer gehoord en heb er nu al een hekel aan.

Precies de reden dat ik stem op de Snob 2000.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.990
2.030
Joe wrote:
Leef van Andre Hazes junior.

Wat is dat een ontiegelijk k*t nummer zeg. Ongelofelijk. Ik luisterde nietsvermoedend naar de Top2000 toen dit opeens langs kwam ergens rond plek 200. Om te huilen. 1 keer gehoord en heb er nu al een hekel aan.
Hier in België is dat momenteel dus een hit he, al is het ergste ondertussen wel al voorbij.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.863
1.793
Paddy wrote:

Black Lies wrote:
Alles van Queen


Zelfs Under Pressure?
1f61c.svg


Na de film te hebben gezien, juist weer helemaal ingedoken. Heerlijke muziek.

Vreselijk irritantje deuntje. Als ik die intro hoor ga ik al vieze gezichten trekken
mrgreen.png

Komt natuurlijk omdat je denkt aan Ice Ice Baby

[video]https://www.youtube.com/watch?v=6TLo4Z_LWu4[/video]

Maar nee ben persoonlijk ook geen Queen fan. Hartstikke leuk om in een dronken bui mee te zingen (net als Leef), maar ik zet dat dus nooit op als ik zelf muziek wil gaan luisteren.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
De nieuwe van Editors.

https://catchoftheday.stubru.be/2019-06-14/editors-frankenstein?fbclid=IwAR00LGFr5fFicsqVy6d8eZGEk1LybwI96-P2BrEk9PYcrYGF_2jS_t1BbCI
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken