Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan welk nummer heb je op dit moment echt een hekel?
Ooit een van mijn favorieten, maar dat onophoudelijke gemelk van Brian May en Roger Taylor is me de keel aan het uithangen. Er schijnt nu wéér een docu aan te komen ffs
Ik was laatst in een discotheek beland en hoorde een nummer waarin ze 'Huts ey niffo' riepen. Ik wist niet eens dat het een nummer was, maar jezus wat kut.
Ik was laatst in een discotheek beland en hoorde een nummer waarin ze ‘Huts ey niffo’ riepen. Ik wist niet eens dat het een nummer was, maar jezus wat kut.
Wat is dat een ontiegelijk k*t nummer zeg. Ongelofelijk. Ik luisterde nietsvermoedend naar de Top2000 toen dit opeens langs kwam ergens rond plek 200. Om te huilen. 1 keer gehoord en heb er nu al een hekel aan.
Wat is dat een ontiegelijk k*t nummer zeg. Ongelofelijk. Ik luisterde nietsvermoedend naar de Top2000 toen dit opeens langs kwam ergens rond plek 200. Om te huilen. 1 keer gehoord en heb er nu al een hekel aan.
Maar nee ben persoonlijk ook geen Queen fan. Hartstikke leuk om in een dronken bui mee te zingen (net als Leef), maar ik zet dat dus nooit op als ik zelf muziek wil gaan luisteren.