Filmtopic

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Fijn om hier wat positievere berichten te lezen! Ben zelf heel erg aan het twijfelen om nog verder te kijken na seizoen 1. Niet dat dat nu heel slecht was, maar het kon me op één of andere manier toch niet genoeg boeien, terwijl ik me normaal toch ook graag laat onderdompelen in Tolkien’s wereld.

En met een aantal negatieve reacties over seizoen 2 (op de jouwe na dus) was ik nog niet bepaald overtuigd.
Het beweegt mij misschien toch maar er weer eens in te duiken. Ik haakte aanvankelijk af na twee afleveringen.

Ik zou het echt doen, ja. Tuurlijk kan een kritisch kijker genoeg aanmerken ook op seizoen twee. Maar zonder daar ook maar enige spoiler over weg te geven is de manier waarop ze Sauron portretteren alleen al de moeite waard. De LOTR trilogie behoort tot mijn favoriete films aller tijden, maar het enige kritiekpuntje wat ik altijd had is dat Sauron daarin voor mij een iets te vaag concept is. Dat maakt Rings of Power helemaal goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939

Damn :cry:

Was de afgelopen dagen toevallig de Harry Potter films nog eens aan t kijken. Mooi moment om vandaag het volgende deel aan te zetten, als een soort eerbetoon.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
Ja triest nieuws. Ik ken haar voornamelijk als Proffesor Minerva McGonagall, maar wat vertolkte ze die rol enorm goed. Ben zelf een grote Harry Potter fan (zowel de boeken als films) en toevallig van de week begonnen met het opnieuw kijken van alle films voordat we naar het laatste deel in concert gaan in de doelen in Rotterdam in November.

Dus vanavond staat bij ons deel 2 op, met ook hier een extra blijk van waardering en eerbetoon voor Maggie Smith tijdens het kijken van de film.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Ik wilde hier eigenlijk mind blown mee zeggen. Niet brain fart. 😬😅
Als je nou had gezegd dat het brain fart was ipv mind blown had ik de like ook verandert in een zielige emoji. Geweldige film idd. Ik wil hem binnenkort kijken met mensen die hem nog niet gezien hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Gebruikers die dit onderwerp bekijken