Pinkpop 2025

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.506
4.840
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien? (Of heb je ze überhaupt live gezien?)

Ik vond dit jaar alle 3 headliners saai, dit heeft niets te maken met dat het ook daadwerkelijk saai was, maar meer omdat ik het nooit luister en naar wil luisteren..

Voor de fans (of mensen die het kunnen waarderen) is het naar alle waarschijnlijkheid niet saai geweest!

ik zou er blij van worden, van een timberlake weer niet! Maar dat is smaak..
Laatste keer op Pinkpop heb ik ze gezien. Wij vonden het gruwelijk saai. Zijn na een aantal nummers naar huis gegaan en wij waren bij lange na niet de enige. Ik snap echt niet als Pinkpop ze weer op dezelfde positie neer zet.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
(in het kader van (rock) acts manifesteren) BRUCE, Pearl Jam, Linkin' Park, Sam Fender, Biffy Clyro, Inhaler, Muse, Oscar & the Wolf, Snow Patrol, David Kushner

Ik zie de combi Post Malone / Noah Kahan ook wel gebeuren. Of Eminem / Post Malone.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.031
2.065
Er zal zeker nog wel een act wat bekend gaan maken waar we nog geen rekening mee hebben gehouden. Bruno Mars, The Weeknd, Harry Styles, Mumford and Sons.. Ik noem zomaar wat, gaan die bv ook op tour? Zijn allemaal acts die in ieder geval ook makkelijk op PP kunnen staan....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Er zal zeker nog wel een act wat bekend gaan maken waar we nog geen rekening mee hebben gehouden. Bruno Mars, The Weeknd, Harry Styles, Mumford and Sons.. Ik noem zomaar wat, gaan die bv ook op tour? Zijn allemaal acts die in ieder geval ook makkelijk op PP kunnen staan....
op dit moment houdt niemand rekening met Foo Fighters

Eddie Murphy Laughing GIF
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
The Cure lijkt me nu echt te groot voor DTRH of BKS. Past juist mooi op Pinkpop. Helemaal als ze er wat tegenover programmeren voor de mensen die het minder boeit.

En het is ook niet heel verkeerd als de Foos even een jaartje overslaan voor de band zelf denk ik. Misschien tegen 2026 dan weer een mooie tournee.
Ligt er ook een beetje aan naar welk formaat DTRH volgend jaar wil toegroeien. Afgelopen jaar waren was de capaciteit 45.000 en ze willen nog meer (of het daarmee leuker wordt is natuurlijk de vraag, maar qua capaciteit kun je dan wel aan The Cure denken).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Da's de fout :) Laatste keer in Weert (2022) vond ik het alles behalve saai. Leken ook te realiseren dat het de afgelopen jaren misschien wat te timide was.
Precies!
Toen was er veel interactie met het publiek ipv die liedjes er doorheen rammen en weer weg. Ondanks dat het toen niet druk was. Maarja misschien is dat ook we een voorbode? Dat mensen hier geen losse tickets meer voor kopen?
Moet natuurlijk ook gezegd worden dat er die zomer zoveel op tour was dus kan me voorstellen dat KoL dan niet de eerste keuze is van mensen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken