Pinkpop 2025

Het klinkt imo wel wat ongeloofwaardig. Een beetje het ''mijn oom werkt bij Nintendo'' idee. Benieuwd wat ervan uitkomt.
Ja, het is natuurlijk ook vaak een vrij makkelijke take. Velen hier die het allemaal vrij nauwgelet volgen, kunnen ook wel een aardig educated guess doen.

Die werkt omgekeerd natuurlijk. Het zou mooi zijn als je eerst iets post waardoor we kunnen geloven dat je bronnen hebt (of waar je eerder eens goed zat) Anders hoeven we ook niets te geloven. ;)
It honestly doesn’t matter to me if people believe it or not (pretty sure I don’t get a prize for being popular right?). I’ve been posting on Discord and Efestivals for years with info for instance I have a direct source to Depeche Mode which is always handy.

I came here as we’re off to Werchter next year and that led me to these other forums from time to time to see rumours, not been here long so can see why people are sceptical. I’ll stick to sharing on them sites and then it’ll head over here anyway no doubt

It honestly doesn’t matter to me if people believe it or not (pretty sure I don’t get a prize for being popular right?). I’ve been posting on Discord and Efestivals for years with info for instance I have a direct source to Depeche Mode which is always handy.

I came here as we’re off to Werchter next year and that led me to these other forums from time to time to see rumours, not been here long so can see why people are sceptical. I’ll stick to sharing on them sites and then it’ll head over here anyway no doubt

Het klinkt toch alsof het je wel wat uitmaakt :p

Depeche Mode is meer voor Bospop.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: bootje76 en Mark's Kal
waarom noemt iedereen eigenlijk sam fender voor volgend jaar? komt hij met nieuwe muziek? ik kan namelijk niks vinden daarover
Ja er komt een nieuw album aan met een tour. Dat heeft hij zelf al live gezegd tijdens plymouth en de broodmasters optreden en heeft toen ook 2 nieuwe nummers gespeeld

• Leuk
Waarderingen: Marijn_
is op facebook de post van Greenfield verwijderd dat ze 30.09 met foto 'get ready' met nieuws komen?

Harry Styles komt vandaag (plotseling?) Als nummer 1 kandidaat voor Glastonbury naar voren. Staat wat op efest. Als die gaat touren en nu de festivals doet dan is dat wel een grote kanshebber voor PP natuurlijk.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Maria en Timmetje
Jep, ook op Instagram verwijderd. Ik wil wel een gokje doen.... Foo Fighters???
Ik ben er bijna van overtuigd dat Foo Fighters aankomende week het plan was voor in ieder geval Greenfield en NovaRock, wie weet hoe veel festivals nog meer 🤔

Jep, ook op Instagram verwijderd. Ik wil wel een gokje doen.... Foo Fighters???
Dit ruikt naar een tour van Foo Fighters die niet langer doorgaat… Kan me niet voorstellen dat ze na die cancel nog doodleuk een tourtje aankondigen volgende week.

Ik ben er bijna van overtuigd dat Foo Fighters aankomende week het plan was voor in ieder geval Greenfield en NovaRock, wie weet hoe veel festivals nog meer 🤔
NovaRock gaan in ieder geval wel wat aankondigen zo lijkt het nog steeds..

NovaRock gaan in ieder geval wel wat aankondigen zo lijkt het nog steeds..
ja, maar die kunnen ook nog gewoon wat namen er bij gaan zetten. Of een andere headliner in de aankondigingen voortrekken, wat met een Duitstalige headliner bijvoorbeeld makkelijker kan. Denk dat ze anders gewoon de lijst bekend maken die ze van plan waren, als ze ook Foo Fighters hadden (wat ik wel verwacht) dan zonder in de aankondiging

Users who are viewing this thread