Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Begrijp me niet verkeerd; ik vind 'm ook vergezocht en misschien niet heel waarschijnlijk. Maar zou het, ook voor Pinkpop, dus geen gekkere boeking vinden dan bijv Maneskin als headliner.
Dat zijn acts die (helaas) prima passen bij Pinkpop anno nu. Headliners moeten een soort van Sky Radio gehalte hebben. Cave is toch materiaal voor de echte liefhebbers. Die zijn er genoeg om een Ziggodome te vullen, maar geen veld op Pinkpop. Het is echt bizar naïef om te suggereren dat Cave een optie kan zijn voor een festival als Pinkpop.
bovenstaande artiesten staan toch mijlenver van nick cave af? (Op genre gebied). Ik denk ook dat nick cave echt uit gaat als een nachtkaars op het pinkpop veld. En dat doet niks af aan zijn muziek of status in de muziek.
Dat zijn acts die (helaas) prima passen bij Pinkpop anno nu. Headliners moeten een soort van Sky Radio gehalte hebben. Cave is toch materiaal voor de echte liefhebbers. Die zijn er genoeg om een Ziggodome te vullen, maar geen veld op Pinkpop. Het is echt bizar naïef om te suggereren dat Cave een optie kan zijn voor een festival als Pinkpop.
Nja, ik heb ook de drukte op het terrein gezien op de dagen met ID of Maneskin, dat is ook niet bepaald toekomstbestendig; waarom dan niet een keer de snobs proberen te paaien .
Nja, ik heb ook de drukte op het terrein gezien op de dagen met ID of Maneskin, dat is ook niet bepaald toekomstbestendig; waarom dan niet een keer de snobs proberen te paaien .
Hij stond er in het verleden, net als Radiohead en Arcade Fire. Maar de laatste jaren heeft BKS toch niet meer de namen die twee keer de Ziggo Dome vullen.
Bij Lowlands, en in iets mindere mate ook DTRH, kun je je afvragen of Marlon Hoffstadt niet een logischer headliner is dan Nick Cave. Misschien dat hij het maar gewoon bij eigen concerten moet houden.
Begrijp me niet verkeerd; ik vind 'm ook vergezocht en misschien niet heel waarschijnlijk. Maar zou het, ook voor Pinkpop, dus geen gekkere boeking vinden dan bijv Maneskin als headliner.
True, maar ik denk dat de verkoopcijfers van vorige jaren dat ook waren. Misschien dat de organisatie toch haar bril van Kermis-XL moet afzetten. Maar nogmaals, flink stuk wishful thinking en niet heel realistisch
Als Van Trommelen al geen match meer ziet met Arctic Monkeys en Radiohead; hoe kan Cave daar dan nog passen?
Maar Nick Cave met het huidige Pinkpop-publiek zou wel een aardig experiment zijn...
Nou, 'bizar naïef' vind ik wel wat onaardig uitgedrukt. We hebben al vaker gezien dat er soms acts staan die je niet had verwacht op PP. Maar afgezien daarvan is het denk ik idd geen reële combi met het PP publiek.
Nick Cave moet toch wel kunnen? Redelijk main stream (Zie bijvoorbeeld vandaag een grote recensie in het NRC...) en inderdaad een grote groep trouwe fans.