Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.870
5.393
Begrijp me niet verkeerd; ik vind 'm ook vergezocht en misschien niet heel waarschijnlijk. Maar zou het, ook voor Pinkpop, dus geen gekkere boeking vinden dan bijv Maneskin als headliner.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
942
414
Werd er niet gezegd dat the killers een pauze zou nemen omdat brandon zou focussen op zijn solo album in het werchter forum
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.921
4.875
Maneskin en Calvin Harris, of ID en Robbie Williams waren dan ook een fiasco?
Dat zijn acts die (helaas) prima passen bij Pinkpop anno nu. Headliners moeten een soort van Sky Radio gehalte hebben. Cave is toch materiaal voor de echte liefhebbers. Die zijn er genoeg om een Ziggodome te vullen, maar geen veld op Pinkpop. Het is echt bizar naïef om te suggereren dat Cave een optie kan zijn voor een festival als Pinkpop.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
558
258
Maneskin en Calvin Harris, of ID en Robbie Williams waren dan ook een fiasco?
bovenstaande artiesten staan toch mijlenver van nick cave af? (Op genre gebied). Ik denk ook dat nick cave echt uit gaat als een nachtkaars op het pinkpop veld. En dat doet niks af aan zijn muziek of status in de muziek.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.870
5.393
Dat zijn acts die (helaas) prima passen bij Pinkpop anno nu. Headliners moeten een soort van Sky Radio gehalte hebben. Cave is toch materiaal voor de echte liefhebbers. Die zijn er genoeg om een Ziggodome te vullen, maar geen veld op Pinkpop. Het is echt bizar naïef om te suggereren dat Cave een optie kan zijn voor een festival als Pinkpop.
Nja, ik heb ook de drukte op het terrein gezien op de dagen met ID of Maneskin, dat is ook niet bepaald toekomstbestendig; waarom dan niet een keer de snobs proberen te paaien ;).
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.921
4.875
Nja, ik heb ook de drukte op het terrein gezien op de dagen met ID of Maneskin, dat is ook niet bepaald toekomstbestendig; waarom dan niet een keer de snobs proberen te paaien ;).
Dan gooi ik het op de persoonlijke smaak boeg; liever The Cure dan Nick Cave 😊.

Nee, als hij al op de festivals staat, wordt het in NL BKS of Lowlands. Zeker niet te groot voor BKS.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.870
5.393
Dan gooi ik het op de persoonlijke smaak boeg; liever The Cure dan Nick Cave 😊.

Nee, als hij al op de festivals staat, wordt het in NL BKS of Lowlands. Zeker niet te groot voor BKS.
Hij stond er in het verleden, net als Radiohead en Arcade Fire. Maar de laatste jaren heeft BKS toch niet meer de namen die twee keer de Ziggo Dome vullen.

Bij Lowlands, en in iets mindere mate ook DTRH, kun je je afvragen of Marlon Hoffstadt niet een logischer headliner is dan Nick Cave. Misschien dat hij het maar gewoon bij eigen concerten moet houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • brsc