Pinkpop 2025

Don’t worry, Green Day can play on Graspop only on June 19 and that’s reserved for Maiden. And I think they will be on Hellfest

Ben Barbaud also hinted as much on Sunday, drawing up an initial assessment. "I wouldn't say no to having a Muse, a Placebo or a Green Day in the next lineup. On the other hand, Taylor Swift is a no."
Bovenstaande comment van het Graspop forum, als dit waar is dan wordt de kans op Green Day op pinkpop nog wel significant kleiner.
Donderdag Hellfest, Vrijdag & Zondag Hurricane/southside
Die gaan vast niet 4 dagen achter elkaar spelen.

Gaat interessant worden weer! De eerste namen die werden verwacht (Imagine Dragons, Green Day, Dua Lipa en de Foo's) kunnen we inmiddels allemaal alweer afstrepen. Eilish is een verwacht naam voor RW maar staat hier alweer drie keer in de Ziggo Dome. Benieuwd wat Pinkpop uit de hoge hoed tovert.

Op dit moment gok (en hoop) ik op The Cure - Olivia Rodrigo - Harry Styles. Zou een mooi rijtje zijn!

• Leuk
Waarderingen: mattman
1 moet er sowieso van af... bye bye bye ;)
Welke?

The Cure zou ook Ziggo Dome kunnen worden, maar goed. Pearl Jam deed ook én Ziggo én Pinkpop. (en Robbie, al was dat een noodgreep, al is dat misschien met het wegvallen van de Foo's dit jaar niet anders.)

Ondanks dat er nog weinig geruchten zijn verwacht ik Pearl Jam gewoon terug voor een Europese leg. Ze hebben iets van 12 concerten gegeven door Europa met een nieuw album op zak en NL en België zijn overgeslagen. Die komen echt wel terug alleen Pearl Jam kennende komen die op z'n vroegst pas in december. Ik zeg niet dat ze op PP staan maar denk dat PP het zeker gaat proberen, zeker als ze de FF zijn mis gelopen...

Is er hier iemand die blij zou worden van Justin Timberlake?
Objectief gezien zou het wel een aardige boeking zijn, denk ik. Maar ikzelf loop er niet heel warm voor.

Leuk om te discussie even terug te lezen over wat het volgend jaar gaat worden. Helaas denk ik zelf dat een Nick Cave ook geen match meer is met Pinkpop en beter op een ander festival kan gaan staan, tenzij Pinkpop goede alternatieven gaat bieden tijdens de headliner en daardoor dus ook een iets minder headliner gedreven festival wordt (zou ik toejuichen).

Daarnaast hoop ik heel erg dat Pearl Jam niet weer op Pinkpop zal staan. Ja het is een goede band met topmuziek, maar heb het idee dat ze er best vaak stonden de laatste jaren (2018 en 2022?), dus zou het wel fijn vinden als die headliner plek naar een verfrissender alternatief gaat.

Harry Styles & the Cure zouden voor mij topboekingen zijn. Met een degelijk programma eronder zou ik zelfs overwegen om weer te gaan.

Voor Pinkpop zie ik aankomende editie misschien wel iets als dit gebeuren zonder de Foo Fighters.
Headliners:
Post Malone
Pearl Jam
Green Day

Daaronder:
Twenty One pilots
Noah Kahan
Sam Fender
Luke Combs
The Killers
Onerepublic
Disturbed
ik zou er voor tekenen. niet de beste editie dan maar wel prima

Voor Pinkpop zie ik aankomende editie misschien wel iets als dit gebeuren zonder de Foo Fighters.
Headliners:
Post Malone
Pearl Jam
Green Day

Daaronder:
Twenty One pilots
Noah Kahan
Sam Fender
Luke Combs
The Killers
Onerepublic
Disturbed
En ome Franz Ferdinand in de namiddag? Komt nieuw album en gaat ook weer touren begreep ik

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Is er hier iemand die blij zou worden van Justin Timberlake?
Objectief gezien zou het wel een aardige boeking zijn, denk ik. Maar ikzelf loop er niet heel warm voor.
de 3 shows in Ziggo hadden goede recensies...

can't stop the feeling dat hij op Pinkpop komt...

Users who are viewing this thread