Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.480
7.471
Ik blijf hoop houden dat Timberlake zijn volledige schema al heeft gedropt. Als ze met een popnaam komen mag het een stuk minder belegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.827
Ik blijf hoop houden dat Timberlake zijn volledige schema al heeft gedropt. Als ze met een popnaam komen mag het een stuk minder belegen.
Helemaal eens. Maar denk tegelijkertijd dat deze er bij het typische PP publiek als zoete koek ingaat. Sexy Back in Landgraaf. Lijkt me sowieso sterk dat de man NL én BE overslaat volgend jaar.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.480
7.471
Helemaal eens. Maar denk tegelijkertijd dat deze er bij het typische PP publiek als zoete koek ingaat. Sexy Back in Landgraaf. Lijkt me sowieso sterk dat de man NL én BE overslaat volgend jaar.
Hij heeft dit jaar al 3x Ziggo Dome gedaan (nog een reden om er niet heel blij van te worden), dus laat hem volgend jaar Nederland maar mooi overslaan.

Ik vind het wel een mooie Benelux exclusive voor TW Classic. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
519
749
Helemaal eens. Maar denk tegelijkertijd dat deze er bij het typische PP publiek als zoete koek ingaat. Sexy Back in Landgraaf. Lijkt me sowieso sterk dat de man NL én BE overslaat volgend jaar.
Luxemburg doet ie alvast wel. Maar goed, vrijdag 20 juni ligt wel voor de hand.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.877
5.401
Helemaal eens. Maar denk tegelijkertijd dat deze er bij het typische PP publiek als zoete koek ingaat. Sexy Back in Landgraaf. Lijkt me sowieso sterk dat de man NL én BE overslaat volgend jaar.
Ja dit is altijd de tijd van het jaar dat ik weer wat ongefundeerde hoop heb dat Pinkpop toch wat minder zouteloos programmeert. Waarschijnlijk sla ik mijzelf over een paar maanden weer voor mijn kop dat ik Nick Cave überhaupt opperde.

Maar wat wil je met een boeker die al gauw dingen te moeilijk vindt.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.192
3.134
Ja dit is altijd de tijd van het jaar dat ik weer wat ongefundeerde hoop heb dat Pinkpop toch wat minder zouteloos programmeert. Waarschijnlijk sla ik mijzelf over een paar maanden weer voor mijn kop dat ik Nick Cave überhaupt opperde.

Maar wat wil je met een boeker die al gauw dingen te moeilijk vindt.
Zie ze ons dalijk verbazen met The Cure, Depeche Mode en Billie Eilish.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.480
7.471
Eilish met drie keer Ziggo zou onderhand ook wel mosterd na de maaltijd zijn.

Ja dit is altijd de tijd van het jaar dat ik weer wat ongefundeerde hoop heb dat Pinkpop toch wat minder zouteloos programmeert. Waarschijnlijk sla ik mijzelf over een paar maanden weer voor mijn kop dat ik Nick Cave überhaupt opperde.

Maar wat wil je met een boeker die al gauw dingen te moeilijk vindt.
Het is ook vooral zo jammer dat er nooit meer echt iets bijzonders of exclusiefs in het vat lijkt te zitten.

Nu ook wellicht een Timberlake die al drie keer in Nederland was dit jaar. Iedereen die die act wilde zien heeft de kans al dik gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.132
510
Ja dit is altijd de tijd van het jaar dat ik weer wat ongefundeerde hoop heb dat Pinkpop toch wat minder zouteloos programmeert. Waarschijnlijk sla ik mijzelf over een paar maanden weer voor mijn kop dat ik Nick Cave überhaupt opperde.

Maar wat wil je met een boeker die al gauw dingen te moeilijk vindt.
Benieuwd wie hij dit jaar gaat afschieten en met welke argumentatie.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.192
3.134
Eilish met drie keer Ziggo zou onderhand ook wel mosterd na de maaltijd zijn. een echte Pinkpop boeking.


Het is ook vooral zo jammer dat er nooit meer echt iets bijzonders of exclusiefs in het vat lijkt te zitten.

Nu ook wellicht een Timberlake die al drie keer in Nederland was dit jaar. Iedereen die die act wilde zien heeft de kans al dik gehad.
Heb je reactie even aangepast!
Denk namelijk dat er met eventueel afvallen van Foo Fighters alvast een plan-b verwacht mag worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.827
Ja dit is altijd de tijd van het jaar dat ik weer wat ongefundeerde hoop heb dat Pinkpop toch wat minder zouteloos programmeert. Waarschijnlijk sla ik mijzelf over een paar maanden weer voor mijn kop dat ik Nick Cave überhaupt opperde.

Maar wat wil je met een boeker die al gauw dingen te moeilijk vindt.
Helemaal eens met wat je daar zegt, hoor. Pinkpop loopt zichzelf al jaren systematisch te saboteren door hun zoekvenster zo nauw mogelijk te maken.

We zijn oktober morgen, september is eigenlijk nog geen écht grote geruchtenmaand meestal, oktober en november zijn de real deal. Dus de komende tijd wordt het pas écht leuk. Eens zien of die grabbelton voor Pinkpop er dan rooskleuriger uitziet. (En ik wil ook nog even zien of Nick Cave überhaupt festivals doet straks bijvoorbeeld).
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.132
510
Eilish met drie keer Ziggo zou onderhand ook wel mosterd na de maaltijd zijn.


Het is ook vooral zo jammer dat er nooit meer echt iets bijzonders of exclusiefs in het vat lijkt te zitten.

Nu ook wellicht een Timberlake die al drie keer in Nederland was dit jaar. Iedereen die die act wilde zien heeft de kans al dik gehad.
Kennelijk bij Mojo geen top prioriteit om nog iets aparts of exclusief neer te zetten op PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
61
40
Is er hier iemand die blij zou worden van Justin Timberlake?
Objectief gezien zou het wel een aardige boeking zijn, denk ik. Maar ikzelf loop er niet heel warm voor.
Hangt er vanaf tussen wat we mogen kiezen natuurlijk 😀. Er zijn betere headliners maar ook slechtere... en als dan de 2 andere dagen iets steviger zijn... waarom niet dan... Maar uitkijken naar... is weer wat anders natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken