Graspop Metal Meeting 2025

Het voelt bij mij niet als een gok😜
Maar even serieus. Vlak na Graspop alweer een concert van Maiden. In Arnhem, dus niet bij de deur. Dat zou voor ons weer overnachting erbij zijn. Kostbare hobby. Ik ga dus gewoon voor Maiden op Graspop🤘
Meestal betekent dat wel dat Maiden pas later bekend wordt gemaakt.
Eerst even tickets voor Arnhem naar binnen harken.:)
Arnhem ligt toch redelijk centraal?

Dat mag voor mij bijna copy pase van copenhell. 2 namen die ik voorlopig nog niet heb gezien zijn alien antfarm en kim dracula. Leuk dat die ook touren. Kim dracula, een beetje ice nine kills maar mss nog verrassender? :)
Ok, kzal ook maar dream theater, wiegedood, lorna shore en ander lekkers erbij zetten van wat ik me niet meer meteen herinner. #Belgenopgraspop!

• Leuk
Waarderingen: duck
Volgens precies op de dag dat we voorspelden idd. Dus denk een goeie kans dat deze waar gaat zijn

Vooralsnog is niet duidelijk wat de bron is van de poster. De meest recente extra shows (bijvoorbeeld Paris) zijn al wel verwerkt, wat het geloofwaardiger maakt dat het echt is.

Feit is dat Iron Maiden op de socials nog geen poster heeft met daarop de complete tour uitgeschreven.

als dit klopt kan de aankondiging van graspop zelf niet lang meer duren.
Waarom denk je dat? Maakt voor iron maiden nu toch niet meer uit hoe lang graspop nog wacht? Ze kunnen dat prima nog een maand uitstellen als ze dat willen.

Some social media activity, finally. Can't wait for the first announcements.

Even hier wat meer ingedoken:

Gisteren was dus de allereerste post van Graspop op facebook waarbij #GMM25 werd gebruikt. Dat was op 27 september dus.

Een jaar eerder was deze eerste keer met vermelding voor #GMM24 pas op 18 oktober. (met op 14 november de eerste aankondiging)
(zie nu wel nog een GMM24 op 15 september al, maar qua type post zoals nu net geplaatst is, was die van 18 oktober dezelfde in de vorm van "who's ready", "who's hyped" etc.)

Ook nog maar even teruggescrolld naar #GMM23. Ik had verwacht dat het ook gewoon een paar weken vooraf zou zijn, maar:
Toen was het ook op 18 oktober de eerste vermelding en op 22 oktober meteen de aankondiging van Motley en Def Leppard. Al had je toen op 18 oktober meteen de wijziging van de profielfoto erbij. Voor 2024 was dat ook pas kort voor de aankondiging op 13 november.

Conclusie: ze zijn in ieder geval begonnen voor GMM25, en elke dag kan nu de dag zijn, maar het is vooral wachten op de dag waarop de profielfoto wordt aangepast. Voor 2023 gebeurde dit op een maandag om 12:00, voor 2024 ook een maandag om 16:00.

België is geen buitenland, maar een afvallige provincie.
België heeft veel betekend voor Nederland en dat doet het nog altijd.
Een afvallige provincie klinkt erg negatief, dus een misplaatst grapje.:sneaky:
Limburg, Brabant en Zeeland zijn nog altijd nauw verbonden met Vlaanderen. Zowel cultureel als economisch.

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Users who are viewing this thread