Lowlands 2025

Blijkt maar weer dat het een aantal jaartjes geleden is voor mij + eerste keer camper plekken, want in mijn geheugen was de campercamping altijd bizar ver weg van het terrein. Mag ik uit de map concluderen dat deze camping toch heerlijk dichtbij het terrein is, en hoe was dit vorig jaar?

Ik had trouwens een tijdje gelden deze podcast geluister. Beetje droge kost en niet heel veel bijzondere verhalen, maar toch best grappig (en ja ze hebben het over de Miele Powerwash):
Ik heb deze gisteravond eens in de auto geluisterd en vond het zeer boeiend! Thanks :)

Ik vond het alleen jammer dat de presentator niet vroeg waarom de Powerwash gestopt was aangezien het zo een groot succes was.

(Als ik een gok mag doen zal het met kosten en duurzaamheid te maken hebben;) )

• Leuk
Waarderingen: Joris
Blijkt maar weer dat het een aantal jaartjes geleden is voor mij + eerste keer camper plekken, want in mijn geheugen was de campercamping altijd bizar ver weg van het terrein. Mag ik uit de map concluderen dat deze camping toch heerlijk dichtbij het terrein is, en hoe was dit vorig jaar?
Ligt ook erg aan waar je staat op de campercamping. Het voorste gedeelte is vrij dichtbij de Heineken ingang (5-10 minuten lopen). Het achterste mag je als snel ruim 5 minuten voor bijtellen.

• Confetti
Waarderingen: Cooklu
Ik heb vorig jaar m’n Strava aangezet om de afstand te zien vanaf de uitgang bij de Heineken. Ik stond iets voorbij het sanitairgebouw op de campercamping.

Bijlagen

• IMG_3788.jpeg
    IMG_3788.jpeg
    131,6 KB · Weergaven: 63
Iemand een idee waarom er geen groepsplekken zonder partytent en bierbankset meer zijn? Voor dezelfde oppervlakte betaal je nu bijna €200 meer

Is er toevallig iemand hier die wel eens op vrijdag- of zaterdagavond terug naar huis is gegaan? Ik moet deze editie vrijdagavond naar huis met ov (zaterdagochtend weer terug) en vraag me af of de pendelbussen dan nog frequent genoeg gaan, en anders of er altijd wel wat taxi's rondhangen bij de uitgang?
Ik heb een jaar of zes geleden een Lowlands dag moeten missen (zaterdagochtend weg, zaterdagavond terug) en ik heb geloof ik niet langer dan 10/15 minuten op de pendelbus hoeven wachten op beide plekken.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik vermoed trouwens dat camping 1 weer iets meer normale camping bevat dit jaar, aangezien de easy camp vorig jaar 80% van de hele camping innam en ik me niet kan voorstellen dat de Groepscamping XXLLuxe dat ook doet

Ik vermoed trouwens dat camping 1 weer iets meer normale camping bevat dit jaar, aangezien de easy camp vorig jaar 80% van de hele camping innam en ik me niet kan voorstellen dat de Groepscamping XXLLuxe dat ook doet
Is al gecommuniceerd ja. Gewone camping + een deel groepscamping XL

Ik heb vorig jaar m’n Strava aangezet om de afstand te zien vanaf de uitgang bij de Heineken. Ik stond iets voorbij het sanitairgebouw op de campercamping.
Dit is de reden dat ik amper terug ga overdag. Je bent zo minimaal een half uur kwijt om bij je tentje te komen.

Ik! Vind het altijd wel fijn om begin van de avond even te chillen bij de tent, luchtbedje buiten leggen, even rusten. Daarna wat eten en drinken, douchen en schone outfit aan en dan lekker de rest van de avond / nacht in...
Deze voel ik wel. Een keer per weekend doe ik dit wel, maar alleen als het tijdschema mij een uurtje gunt (en het liefst als de act daarna in de Heineken is).

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ik verbaas me altijd weer over de reden waarom mensen terug moeten naar hun tent.
Zonnebrand, poncho, warme trui oid vergeten.
Slippers voor schoenen wisselen.
Gekochte platen, merch oid weg brengen.
Bij de tent eten, drinken, bijkomen, opfrissen, dutten enz.
Ik heb ze allemaal voorbij horen komen de afgelopen jaren.
Geen van bovenstaande zaken heeft mij deze extra wandeling laten maken in al die jaren.

• Winning
  • Wow
Waarderingen: justin.feestje en @Marc

Users who are viewing this thread