Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje off topic misschien, maar waren anderen ook zo verbaasd toen ze de feature met North West (dochter van Kanye) zagen? Wel een lekker nummer - en dito album - trouwens.
Beetje off topic misschien, maar waren anderen ook zo verbaasd toen ze de feature met North West (dochter van Kanye) zagen? Wel een lekker nummer - en dito album - trouwens.
Ik vind oprecht het hele album vrij goed, juist de diversiteit vind ik vet. Maar bedoelde niet dat ik dat het beste nummer vond of zo, meer dat ik niet wist dat North West ook iets met muziek deed en ze voor mijn gevoel drie jaar geleden geboren is. Ze is ook pas 11 zie ik nu.
Wat mij betreft is FKA Twigs een van de grootste, de Björk of Kate Bush van deze tijd. De nieuwe plaat ook weer goed, maar die North West feature was onnodig. Haalt mij er helemaal uit. Wel zin om haar op DTRH te zien.
De nieuwe FKA Twigs is zeer fijn. Wel echt een stuk toegankelijker. Ik vond dat abstracte juist zo vet. Haar eerste album blijft voor mij de beste. Maar die nieuwe nummers gaan live flink uitpakken. En inderdaad Childlike Things met North West vind ik wel een misser en valt behoorlijk uit de toon.