Down the Rabbit Hole 2025

Sorry maar Underworld........ pfffff. Ik had echt nog hoop op een echt mooie derde headliner. niet een headliner die elk jaar overal staat.
Voor de rest wel zie het er wel oke uit, maar ik mis nog wel echt een wauw effect.

Ja maar de rest er om heen is toch wel een beetje magertjes toch?
Mja, smaakdingetje. Ook ik loop niet te springen voor Underword of Sam Fender (beide skippen op RW). Massive Attack vind ik dan wel weer erg vet, maar snap de kritiek. Onderaan wel een paar leuke dingen.

Tja, Underworld is niet de derde headliner waarop ik hoopte. Ik vind het echt heel tof hoor en als ze er staan geniet ik ervan. Maar voelt wel een beetje gemakkelijk ervan af gemaakt. Zeker naast andere headliner Massive Attack (die ik ook fantastisch vind persoonlijk) en Sam Fender (ook niet al te vooruitstrevend) kan ik me voorstellen dat een deel van het publiek hierdoor teleurgesteld is na de scherpe headliners de afgelopen jaren.

Bloc Party kijk ik wel naar uit, want vroeger fantastisch en Silent Alarm is weergaloos album.

Eigenlijk de enige echt mooie boeking in deze rij is Wunderhorse.

John Talabot is wederom ook niet het scherpst van de snede, al hou ik daar wel van.

Kortom: persoonlijk heel erg tof, maar ze zijn wel een beetje verwijderd van het imago qua programma dat ze in het verleden hebben opgebouwd.

Hahaha, DTRH gaat rustig door met het samenstellen van een line-up die in 2008 vet geweest zou zijn. Wunderhorse wel mooi, de rest mwah. Zelfs op elektronisch gebied lopen ze nu met een John Talabot vijf jaar achter.
Tijdje geleden met jou gediscussieerd over de relevantie van de line-up van DTRH. Moet je met deze drop toch wat meer gelijk geven dan ik hoopte. Had verwacht dat in de tweede drop iets meer 'actuele' namen zouden zitten, met name aan de bovenkant.

Overigens ook wel een opvallende keuze van Mojo om de tweede drop van DTRH nu vĆ³Ć³r de eerste drop van Lowlands te plaatsen. Ik heb niet het idee dat je hiermee veel twijfelaars overtuigt om nog voor de aankondiging van Lowlands kaarten voor DTRH te kopen. En je airtime wordt volledig ondergesneeuwd door Lowlands volgende week.

Tijdje geleden met jou gediscussieerd over de relevantie van de line-up van DTRH. Moet je met deze drop toch wat meer gelijk geven dan ik hoopte. Had verwacht dat in de tweede drop iets meer 'actuele' namen zouden zitten, met name aan de bovenkant.

Overigens ook wel een opvallende keuze van Mojo om de tweede drop van DTRH nu vĆ³Ć³r de eerste drop van Lowlands te plaatsen. Ik heb niet het idee dat je hiermee veel twijfelaars overtuigt om nog voor de aankondiging van Lowlands kaarten voor DTRH te kopen. En je airtime wordt volledig ondergesneeuwd door Lowlands volgende week.
Ik denk dat ze hopen met deze worp nog vlak voor Lowlands de resterende kaarten te verkopen. Of dat hiermee gaat lukken is de vraag.

Overigens is het doorgaans zo dat mensen meteen na een bekendmaking knopen doorhakken qua verkoop van kaarten. Vandaag en morgen wordt er verkocht, vanaf vrijdag wordt dat al minder hoor denk ik. En over 7 dagen denkt niemand er meer aan. Dus ik denk niet dat ze in vaarwater van airtime Lowlands zitten hiermee.

Tja, ben er zelf wel blij mee. Underworld tot nu toe elke keer gemist en stond hoog op mijn lijstje. Bloc Party is een leuke band om ergens in de middag te zien en met Wunderhorse heb je toch wel een sterk opkomende rockband te pakken.

Mis wel nog steeds enkele middelgrote elektronische namen zoals Moderat, The Blaze, Rufus etc... Hopelijk droppen die nog bij het elektronische programma/nachtprogramma.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Op zich leuk, maar ik heb diezelfde Silent Alarm performance zes jaar geleden ook al op de festivals gezien. Niet bepaald ā€˜relevantā€™ dus. Als de rest scherper was geweest, had ik er wel een stuk minder hard over geoordeeld hoor.
Dat is het idd, veel namen zijn los wel te verdedigen, maar alles bij elkaar krijgt de line up zo wel een behoorlijk senior gehalte. Maak me desalniettemin geen zorgen of ik een leuk weekend ga hebben met iets meer aandacht voor de mid- en undercard, vorig jaar toch veel bij de hotot en teddy gestaan.

Wel opvallend dat er in vergelijking met vorig jaar nog vrijwel geen grote nachtnamen bekend zijn gemaakt, benieuwd wat we daar kunnen verwachten en hoe dat geprogrammeerd gaat worden. Het programma in de teddy leek best een goede zet afgelopen jaar, maar dan moet je die grotere namen wel boekenšŸ™ƒ.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Ik denk dat ze hopen met deze worp nog vlak voor Lowlands de resterende kaarten te verkopen. Of dat hiermee gaat lukken is de vraag.

Overigens is het doorgaans zo dat mensen meteen na een bekendmaking knopen doorhakken qua verkoop van kaarten. Vandaag en morgen wordt er verkocht, vanaf vrijdag wordt dat al minder hoor denk ik. En over 7 dagen denkt niemand er meer aan. Dus ik denk niet dat ze in vaarwater van airtime Lowlands zitten hiermee.
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van Lowlands, maar ik zou het vanuit het perspectief van DTRH logisch vinden om de teleurgestelden die een kaartje mis zijn gelopen voor Lowlands direct binnen te halen met een drop nieuwe namen in de week na start kaartverkoop lowlands.

Er staan resale tickets te koop voor onder de reguliere prijs....er zijn er volgens mij 4 Ć  6 verkocht na deze worp (of mensen kiezen niet de goedkoopste)

Users who are viewing this thread