Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wunderhorse heeft ook hun EU tour aangekondigd met een groot gat in het begin van juli. Bekijk bijlage 12578Zou het mogelijk zijn dat ze Werchter en DTRH aandoen?
Hele mooie nieuwe drop van Roskilde, waar gezien de timing toch best wat naar DTRH zou kunnen komen. Van deze drop zie ik deze namen graag in het konijnenhol springen:
- Doechii (!!)
- Fabiana Palladino
- Schoolboy Q
- Lucy Dacus
- Beabadobee
- Yeule
- Lola Young
Hahaha, DTRH gaat rustig door met het samenstellen van een line-up die in 2008 vet geweest zou zijn. Wunderhorse wel mooi, de rest mwah. Zelfs op elektronisch gebied lopen ze nu met een John Talabot vijf jaar achter.
Wel erg jammer dat ze (nog) geen Doechii hebben weten te strikken. Dat zou een hele relevante zijn en Roskilde heeft haar wel. Die breekt de tent ook wel af op DTRH zoals Little Simz dat eerder al deed.
Hahaha, DTRH gaat rustig door met het samenstellen van een line-up die in 2008 vet geweest zou zijn. Wunderhorse wel mooi, de rest mwah. Zelfs op elektronisch gebied lopen ze nu met een John Talabot vijf jaar achter.
Ichiko Aoba is gewoon een prachtige naam. Wunderhorse kun je er ook prima bij hebben. Bloc Party is veel glans verloren, maar moet ik nog steeds eens meepakken. Underworld vind ik vrij zwak. Die heb je straks 3x gehad op DTRH en LL in een paar jaar tijd.
Op zich leuk, maar ik heb diezelfde Silent Alarm performance zes jaar geleden ook al op de festivals gezien. Niet bepaald ‘relevant’ dus. Als de rest scherper was geweest, had ik er wel een stuk minder hard over geoordeeld hoor.
Toch een beetje teleurgesteld met deze namen, vooral door Underworld en de afwezigheid van Doechii. Wunderhorse is wel vet en Block Party eigenlijk alleen als ze zich beperken tot hun eerste twee albums. De line-up is in het geheel wel nog steeds mooi. Benieuwd of we nog wat verassingen kunnen verwachten of dat dit het is met uitzondering van wat dj's ter opvulling.