Down the Rabbit Hole 2025

Hele mooie nieuwe drop van Roskilde, waar gezien de timing toch best wat naar DTRH zou kunnen komen. Van deze drop zie ik deze namen graag in het konijnenhol springen:
- Doechii (!!)
- Fabiana Palladino
- Schoolboy Q
- Lucy Dacus
- Beabadobee
- Yeule
- Lola Young

• Leuk
Waarderingen: BestKeptLeakrets
Bassolino, Bloc Party. Greentea Peng, Ichiko Aoba, John Talabot, The Lathums, Peter Cat Recording Co., salute, Underworld, Wunderhorse, Yseult.

Bassolino, Bloc Party. Greentea Peng, Ichiko Aoba, John Talabot, The Lathums, Peter Cat Recording Co., salute, Underworld, Wunderhorse, Yseult.
Oh, het vet is wel heel erg van de soep na die erg mooie eerste lading.

Wel erg jammer dat ze (nog) geen Doechii hebben weten te strikken. Dat zou een hele relevante zijn en Roskilde heeft haar wel. Die breekt de tent ook wel af op DTRH zoals Little Simz dat eerder al deed.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en mattman
Hahaha, DTRH gaat rustig door met het samenstellen van een line-up die in 2008 vet geweest zou zijn. Wunderhorse wel mooi, de rest mwah. Zelfs op elektronisch gebied lopen ze nu met een John Talabot vijf jaar achter.
Al is Bloc Party (ik denk met die Silent Alarm tour?) wel heel erg tof hoor

Ichiko Aoba is gewoon een prachtige naam. Wunderhorse kun je er ook prima bij hebben. Bloc Party is veel glans verloren, maar moet ik nog steeds eens meepakken. Underworld vind ik vrij zwak. Die heb je straks 3x gehad op DTRH en LL in een paar jaar tijd.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en BeWario
Al is Bloc Party (ik denk met die Silent Alarm tour?) wel heel erg tof hoor
Op zich leuk, maar ik heb diezelfde Silent Alarm performance zes jaar geleden ook al op de festivals gezien. Niet bepaald ‘relevant’ dus. Als de rest scherper was geweest, had ik er wel een stuk minder hard over geoordeeld hoor.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Toch een beetje teleurgesteld met deze namen, vooral door Underworld en de afwezigheid van Doechii. Wunderhorse is wel vet en Block Party eigenlijk alleen als ze zich beperken tot hun eerste twee albums. De line-up is in het geheel wel nog steeds mooi. Benieuwd of we nog wat verassingen kunnen verwachten of dat dit het is met uitzondering van wat dj's ter opvulling.

Users who are viewing this thread