MarkD Sunset slot 23 jan 2018 2.696 2.011 Vandaag om 09:00 #1.421 FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat. Waarderingen: daily, mattman, BeWario en nog 1 andere persoon
FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat.
Raskolnikov Subheadliner 18 jan 2016 4.734 2.279 Vandaag om 09:56 #1.422 MarkD zei: FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat. Klik om te vergroten... Ik was al waanzinnig fan van haar, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat DTRH met FKA Twigs één van de heetste namen deze zomer op het podium heeft. Waarderingen: gguuss
MarkD zei: FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat. Klik om te vergroten... Ik was al waanzinnig fan van haar, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat DTRH met FKA Twigs één van de heetste namen deze zomer op het podium heeft.
B BeWario Support act 27 jun 2023 775 752 Vandaag om 10:02 #1.423 MarkD zei: FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat. Klik om te vergroten... Zo jammer dat ze niet op BKS staat (of een ander festival waar ik wel dag tickets voor kan kopen)
MarkD zei: FKA FKA FKA FKA!!! Zet maar als headliner. Dit gaat echt de show van het weekend worden met die nieuwe plaat. Klik om te vergroten... Zo jammer dat ze niet op BKS staat (of een ander festival waar ik wel dag tickets voor kan kopen)
G gguuss Support act 15 jan 2014 835 597 Vandaag om 10:28 #1.424 FKA Twigs nooit met aandacht geluisterd - hoor haar nieuwe plaat nu en dat kan live nog wel eens heel vet gaan worden idd! Nice! Waarderingen: Novis95
FKA Twigs nooit met aandacht geluisterd - hoor haar nieuwe plaat nu en dat kan live nog wel eens heel vet gaan worden idd! Nice!