Pinkpop 2025

Op zich best een mooie lineup om weer eens lekker relaxed over het terrein te kunnen lopen.

Net zoals in 2005 en toen was Faithless er ook met 20.000 bezoekers dat jaar op Pinkpop.

Ik heb er nu al zin in!!!
Toen was Maxi Jazz er nog bij. Ze kunnen beter als Faithless DJ Set of Soundsystem touren.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
@Indiaantje89 Of jij even daarheen wil gaan om de twee meest zaadloze bands uit de Nederlandse popgeschiedenis een hart onder de riem te steken. Uit naam van mij uiteraard.
Haha, als ik daarheen ga dan is het alleen de zaterdag voor Son Mieux, Afrojack en heel eerlijk... Guus (een beetje Brabander houdt wel van een feestje op z'n tijd). Die vrijdag met Roxy Dekker, Goldband daar wordt ik niet heel warm van en dan heb ik het al helemaal niet over Kane. Daarvan krijg ik een alergische reactie en lig ik waarschijnlijk achter de speciaal bierbar in een hoek te schuimbekken. Los daarvan, die donderdag ben ik op Werchter dus vrijdag BL skip ik zowieso. Helaas zal iemand anders jouw hart onder de riem moeten steken...👍🏻

Kensington ook zojuist aangekondigd bij Paaspop.
en ParkCity Live heerlen

die 'snoepen' weer eea weg van Pinkpop

Edit:
denk dat door ParkCity Live er een streep kan voor Pinkpop 2025 door :
Guus Meeuwis, Kane, Douwe Bob, Rowwen Heze, Flemming, Kensington, Suzan & Freek, Racoon, Roxy Dekker en Goldband

Laatst bewerkt:
Haha, als ik daarheen ga dan is het alleen de zaterdag voor Son Mieux, Afrojack en heel eerlijk... Guus (een beetje Brabander houdt wel van een feestje op z'n tijd). Die vrijdag met Roxy Dekker, Goldband daar wordt ik niet heel warm van en dan heb ik het al helemaal niet over Kane. Daarvan krijg ik een alergische reactie en lig ik waarschijnlijk achter de speciaal bierbar in een hoek te schuimbekken. Los daarvan, die donderdag ben ik op Werchter dus vrijdag BL skip ik zowieso. Helaas zal iemand anders jouw hart onder de riem moeten steken...👍🏻
Ik vind Kane beter te behappen dan Kensington. Maar ieder zijn heug, ik kan Breda live probleemloos skippen dit jaar.

Die snoepen niks weg van Pinkpop, die namen staan volgend jaar weer op Pinkpop. Is een soort carroussel.
wat betreft Joost of Claude klopt dat idd, maar ze hebben daar al 2 jaar op rij Suzan & Freek... die doen nog een rondje extra op die caroussel voordat ze overstappen

Users who are viewing this thread