Live is Live 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
606
447
Ik ga nu dus ook naar de zaterdag, dus ik besloot me maar eens wat te gaan inluisteren...

Toen viel opeens het kwartje wie Lord Huron was xD
Wat een leuke booking!

Zou ik zelf nooit kaarten voor kopen, maar echt leuk om een keer mee te pakken op een festival
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
606
447
Net in het parkeertip topic gedropt, ook maar even hier droppen.

Weet iemand hoe dat vorig jaar zat met parkeren?


1716461123945.png
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
75
62
Tiens, dan hebben ze daar toch vrij laat aan gedacht. Heb begin deze maand wel een parkeerticket voor 29/6 gereserveerd..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Net in het parkeertip topic gedropt, ook maar even hier droppen.

Weet iemand hoe dat vorig jaar zat met parkeren?


Bekijk bijlage 8976
Vorig jaar kon je wel gewoon reserveren. Stond toen zelfs op de site van het festival onder "mobiliteit".

Ik mag hopen dat ze dan grotere parkings ter beschikking hebben, want op de officiele parking kon je volgens mij amper wagens kwijt...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
Wat was er verschrikkelijk aan?
slechts 1 of 2 barelen werkte na afloop bij dde uitgang (andere dagen blijkbaar beter. was bij mij dag 1)
heb er toen makkelijk een uur gestaan als het niet langer was... iemand is vrijwillig het verkeer beginnen regelen. want sloeg echt nergens op.

mijn zus en moeder die in de omgeving hadden geparkeerd en veel verder wonen waren thuis voor ik 15 meter had afgelegd in de parking.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
slechts 1 of 2 barelen werkte na afloop bij dde uitgang (andere dagen blijkbaar beter. was bij mij dag 1)
heb er toen makkelijk een uur gestaan als het niet langer was... iemand is vrijwillig het verkeer beginnen regelen. want sloeg echt nergens op.

mijn zus en moeder die in de omgeving hadden geparkeerd en veel verder wonen waren thuis voor ik 15 meter had afgelegd in de parking.
Oef, dat klinkt inderdaad vervelend... Waar kon je 'in de omgeving' nog parkeren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
katwilgweg, Halewijnlaan, Carpool PArking Metrostation Frederik van eeden
zwijndrecht P+R, tram stopt ook voor de deur, parkeren kan ook op de parking van Verbroedering zwijndrecht en dan de tram pakken halte zwijndrecht dorp
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
als er iemand vouw fietje of busje met fiets heeft kan die zich wel een avondje voor mijn garage poort zetten in melsele denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Ik heb toch n parkeerplek op p+r linkeroever gereserveerd, kost maar €1, zien we dan wel weer of we erop kunnen...😊
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.222
1.729
Ik denk dat ze er even de stekker hebben uitgetrokken, want je kunt niks meer reserveren. Ik vermoed dat ze vergeten waren die dagen unavailable te zetten en nu effe dat gat aan het dichten zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken