Pinkpop 2024

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
177
De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar. Zoveel mooie en bijzondere momenten meegemaakt tijdens al deze edities.

Het blijft mijn festival!
Mijn 14e onafgebroken dus vanaf 2009!
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
177
Precies inderdaad één van de redenen waarom ik een aantal jaar geleden naar LL ben gegaan en sinds dien Pinkpop iets vaker links heb laten liggen.
Dit is natuurlijk geen maatstaaf!!
Ik heb ook lowlands aangedaan maar Pinkpop past toch vele malen beter bij mij.. rustiger, schoner, relaxter.
Dat drukke en continu door willen gaan is niks voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar. Zoveel mooie en bijzondere momenten meegemaakt tijdens al deze edities.

Het blijft mijn festival!
Dit jaar zou mijn 14e kunnen worden. Mijn eerste keer was ook 1992, met de pap&mam nog t/m 1997. Daarna 8 losse edities verspreid over 27 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.801
2.427
Als eerste festival houdt het toch een speciaal plekje in mn hart. Hoewel ik nu sceptischer tav Pinkpop ben, vind ik ook wel dat dit niet de dagen zijn om kritisch te lopen doen.
Veel plezier voor iedereen die gaat, hoop dat de regen vooral s nachts gaat vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
645
711
De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar. Zoveel mooie en bijzondere momenten meegemaakt tijdens al deze edities.

Het blijft mijn festival!
Mijn eerste x Pinkpop was in 1993 en vooralsnog m'n laatste was de 50ste editie in 2019. Het eerste volledige weekend in 1997 met baggerweer, daarna vnl alleen maar 1 dag geweest ivm zwangerschappen, kleine kinderen ed en vanaf 2007 weer volledige weekenden. Dus ik denk zo'n 22x?
Pinkpop blijft een speciaal plekje in m'n hart behouden, dus dit jaar kom ik weer een dagje (zondag) samen met m'n dochter om de sfeer weer eens te proeven.
Ben benieuwd hoe het haar en mij gaat bevallen 😊 heb er iig ontzettend veel zin in!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Dit jaar zou mijn 14e kunnen worden. Mijn eerste keer was ook 1992, met de pap&mam nog t/m 1997. Daarna 8 losse edities verspreid over 27 jaar.
Oei, blijkbaar zou dit mijn 18e kunnen worden zelfs. Was vergeten dat ik vanaf 1983 t/m 1986 door m'n ouders ben meegenomen, die op 100m van de ingang van het festival wonen. Kan me daar niks meer van herinneren 😅.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en RalphiePinkpop

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
65
75
Pinkpop was mijn eerste echte meerdaagse festival in 2006, voor de Peppers, blijft toch soort van speciaal.

Maar alle veranderingen (niet alleen bij Pinkpop) maakt toch dat ik op zoek ga naar andere festivals. Maar ga zeker nog eens terug bij een leuke lineup.
Dit jaar eerste keer Jera.

Had ik dit jaar gegaan was dit mijn top10:
1: Limp Bizkit (jeugdsentiment)
2: Avril Lavigne (jeugdsentiment)
3: Keane
4: John Coffey
5: Dool
6: Nothing but Thieves
7: Pendulum (Lowlands 2010 wordt nooit meer overtroffen)
8: Corey Taylor
9: Yungblud
10: Froukje/JVT
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
629
352
Mijn eerste x Pinkpop was in 1993 en vooralsnog m'n laatste was de 50ste editie in 2019. Het eerste volledige weekend in 1997 met baggerweer, daarna vnl alleen maar 1 dag geweest ivm zwangerschappen, kleine kinderen ed en vanaf 2007 weer volledige weekenden. Dus ik denk zo'n 22x?
Pinkpop blijft een speciaal plekje in m'n hart behouden, dus dit jaar kom ik weer een dagje (zondag) samen met m'n dochter om de sfeer weer eens te proeven.
Ben benieuwd hoe het haar en mij gaat bevallen 😊 heb er iig ontzettend veel zin in!
Mooi! Het is jammer dat dit met de huidige prijzen niet meer te doen is, en vraag me af wat dat doet wat betreft aanwas nieuwe “fans”. Ik zie me mijn 3 kinderen niet snel meenemen, ben je meer dan 1000 euro kwijt voor alleen de kaarten 😩
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
95
30
o een uurtje maar....🙈 Ik denk dat ik nog even afwacht wat er gaat gebeuren. Misschien zit ik wel bij de eerste 925 die wel bij Mondo Verde mag parkeren

De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar. Zoveel mooie en bijzondere momenten meegemaakt tijdens al deze edities.

Het blijft mijn festival!
Dit wordt mijn 12 de pinkpop van 1977 tot 1980 in Geleen daarna lange tijd niks meer 2014 na lange tijd weer aan wezig
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken