Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
442
584
Maar? De reden die ze bij DTRH geven is dat ze helemaal de oversteek niet gaan maken. Dat betekent toch dat die cancell gewoon bij alle andere festivals nog komt
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar DTRH schrijft dat ze 'de oversteek naar de Groene Heuvels' niet kunnen maken. We gaan het zien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.098
2.038
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar DTRH schrijft dat ze 'de oversteek naar de Groene Heuvels' niet kunnen maken. We gaan het zien.
Maar DTRH laat het ook lijken alsof Wodan Boys is toegevoegd aan de line-up, pas onderaan zeggen ze dat The Southern River Band heeft gecancled. Het is allemaal een beetje marketingpraat. Ga er maar van uit dat ze niet naar Werchter komen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
515
229
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
442
363
Ik heb wat advies nodig wat betreft wat clashes:

Johnny Marr/Parkway Drive en wil sowieso in Klub C staan voor Slowdive. Verwachten jullie dat je na Parkway Drive nog naar binnen kan voor goede plek bij Slowdive?
Verwachten jullie dat je na dEUS nog naar binnen kan voor Snow Patrol?
The Blaze/Payale Royale clash ben ik ook nog niet helemaal uit...
Wat zullen dit jaar de Barn-namen zijn waar je dik op voorhand aanwezig moet zijn?

Ben benieuwd wat jullie denken!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.255
4.410
Maar? De reden die ze bij DTRH geven is dat ze helemaal de oversteek niet gaan maken. Dat betekent toch dat die cancell gewoon bij alle andere festivals nog komt
Misschien, misschien niet. Het is ook gewoon de marketing medewerker die een vlotte, beeldende tekst schrijft. Niet iets om meteen heel letterlijk te nemen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.837
3.829
Ik heb wat advies nodig wat betreft wat clashes:

Johnny Marr/Parkway Drive en wil sowieso in Klub C staan voor Slowdive. Verwachten jullie dat je na Parkway Drive nog naar binnen kan voor goede plek bij Slowdive?
Verwachten jullie dat je na dEUS nog naar binnen kan voor Snow Patrol?
The Blaze/Payale Royale clash ben ik ook nog niet helemaal uit...
Wat zullen dit jaar de Barn-namen zijn waar je dik op voorhand aanwezig moet zijn?

Ben benieuwd wat jullie denken!
Sowieso The Blaze, dat wordt genieten in de Barn
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

RookieJur

Playlistbediener
27 mei 2023
11
3
Ik heb wat advies nodig wat betreft wat clashes:

Johnny Marr/Parkway Drive en wil sowieso in Klub C staan voor Slowdive. Verwachten jullie dat je na Parkway Drive nog naar binnen kan voor goede plek bij Slowdive?
Verwachten jullie dat je na dEUS nog naar binnen kan voor Snow Patrol?
The Blaze/Payale Royale clash ben ik ook nog niet helemaal uit...
Wat zullen dit jaar de Barn-namen zijn waar je dik op voorhand aanwezig moet zijn?

Ben benieuwd wat jullie denken!
Wat betreft jouw tweede en derde vraag.
Ik denk dat je zeker nog naar binnen raakt na dEUS om snow patrol te zien.
Ik zou ook sowieso voor the blaze gaan! wordt een feestje!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
637
716
Update: ik ga de lijstjes loop van vanmiddag (15-06) weer bijwerken. Vandaag heb ik weer tijd. Wil je meegenomen worden in de statistieken en heb je je lijstje nog niet doorgegeven of heb je een wijziging, doe dat dan voor 14:00.

Edit: ik heb hier mijn dag weer eens veels te vol gepland. Update volgt morgen loop dag.
 
Laatst bewerkt:

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
62
89
1Slowdive
2Michael Kiwanuka
3the clockworks
4Johnny Marr
5Gary Clark jr.
6loyle carner
7idles
8dEUS
9Janelle monae
10high vis
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

ks9

Nieuw lid
15 jun 2024
2
0
1: TLDP
2: Yungblud
3: Dua Lipa
4: Gary Clark Jr
5: Janelle Monae
6: Loyle Carner
7: PJ Harvey
8: Stone
9: Palaye Royale
10: Brutus
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Zou dit de FF setlist worden?

Pfffff, doen ze dat blokje covers met band introductie weer terug erin? En dan weer zeggen dat ze wel 100 nummers willen spelen en door blijven gaan tot ze het podium afgesleurd worden zeker. Ik hoop eerder voor jullie dat het die setlist van Rock am Ring wordt vorig jaar, daar was dat blokje iig korter.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
896
607
Hoop wel op een lekker zonnetje dat zou het optreden een extraatje geven.
Bij slecht weer weet ik niet of het goed tot zijn recht gaat komen. Maar wel zin in!!
Had zoiezo veel meer tot z'n recht gekomen als barn afsluiter. In 2022 viel het op main wat stil allemaal. Maar wie weet ondertussen beter
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Gebruikers die dit onderwerp bekijken