Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Ja hartstikke leuk maar een uur voor de wedstrijd en een uur erna is het er pleurisdruk dus betekent 4 uur lang onbereikbaar. Dit is echt iets waar ik me kapot aan kan ergeren, gooi dat voetbal lekker naar de Boneyard zodat het festival er geen last van heeft.

Vroeger op de dag beginnen met drinken! Maar verder, geen idee hoe druk het normaal bij de speciaalbieren is, maar kan me voorstellen dat het er sowieso altijd wel relatief druk is?

Ik ben geen kenner, maar aan de hand van hoe vaak het specifiek wordt benoemd op het forum, zijn het niet juist de optredens “in de middagzon met een biertje in de hand” waar juist de speciaalbiertjes het lekkerst zijn?

(probeer het verder niet goed te praten of te doen alsof het geen probleem is, mocht het op die manier gelezen worden)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
App zegt Classic Rock Cafe overigens dus, misschien is het wel gewoon op beide plekken, maar kan me ook voorstellen dat het gewoon alleen het CRC is en er dus eigenlijk geen probleem is? Anders krijg je weer die situatie van geluidsoverlap met de Jupilerstage?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.403
7.905
App zegt Classic Rock Cafe overigens dus, misschien is het wel gewoon op beide plekken, maar kan me ook voorstellen dat het gewoon alleen het CRC is en er dus eigenlijk geen probleem is? Anders krijg je weer die situatie van geluidsoverlap met de Jupilerstage?
Als we alleen een speciaalbiertje in de zon mogen drinken hoop ik maar op goed weer.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.062
2.163
Hey Football Fans!
⚽

Get ready for some epic matches from the Euros at the Jupiler Beers and Stories during #GMM24!
🍻

📅
20/06: DENMARK
🇩🇰
vs. ENGLAND
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
at 18:00
📅
21/06: NETHERLANDS
🇳🇱
vs. FRANCE
🇫🇷
at 21:00
📅
22/06: BELGIUM
🇧🇪
vs. ROMANIA
🇷🇴
at 21:00
📅
23/06: SWITZERLAND
🇨🇭
vs. GERMANY
🇩🇪
at 21:00
Geen enkele wedstrijd krijgt bij mij de voorkeur op het muzikale programma dus geen voetbal voor mij.

En zo episch zal een wedstrijd tegen Roemenië ook weer niet worden zekers,
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.403
7.905
Vind het ook wel een bijzondere keuze om zo'n groot deel van het terrein te gebruiken voor voetbal, als dat hele classic rock Cafe en de tent onder de tribute hiervoor gebruikt wordt is dat een aardig groot gebied dat ik normaal wel gebruik om even uit te rusten tussen optredens door, eventueel met een speciaalbiertje. Dat wordt nu wel wat lastiger dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
Vind het ook wel een bijzondere keuze om zo'n groot deel van het terrein te gebruiken voor voetbal, als dat hele classic rock Cafe en de tent onder de tribute hiervoor gebruikt wordt is dat een aardig groot gebied dat ik normaal wel gebruik om even uit te rusten tussen optredens door, eventueel met een speciaalbiertje. Dat wordt nu wel wat lastiger dus.
Mwa, als het daar in die hoek heel druk is, betekent dat dus ook dat het op de rest van het terrein juist weer rustiger is, toch? ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
1e helft Ned. - Fra. zou nog net kunnen. Dan rustig naar de mains voor JP.

Eerste kwartiertje tweede helft past ook nog net. Dat is voor mij nog een overweging, aangezien ik wel ga proberen Tarja mee te pakken. Tarja tot 21.45, dan begin tweede helft van 22:00 tot 22:15 oid en dan sprintje naar Priest! Maar de kans is ook groot dat het gewoon geen voetbal wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.080
1.358
Hey Football Fans!
⚽

Get ready for some epic matches from the Euros at the Jupiler Beers and Stories during #GMM24!
🍻

📅
20/06: DENMARK
🇩🇰
vs. ENGLAND
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
at 18:00
📅
21/06: NETHERLANDS
🇳🇱
vs. FRANCE
🇫🇷
at 21:00
📅
22/06: BELGIUM
🇧🇪
vs. ROMANIA
🇷🇴
at 21:00
📅
23/06: SWITZERLAND
🇨🇭
vs. GERMANY
🇩🇪
at 21:00
Ik ben blij voor de voetbalfans. Maar waar ligt dat? Dan weet ik of dat een plaats is die ik makkelijk kan ontwijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.080
1.358
Het lijkt een combinatie te zijn van het Classic Rock Café en de plek achter de tribune van de jupiler stage, waar de foodtrucks staan.
Ik heb van vrijdag tot zondag thursday, blind guardian, slaughter to prevail op de jupiler stage en igorrr zondag in de metal dome. Dan heb ik er hopelijk niet te veel last van? Goed vanvoor staan zeker? Hopelijk hoor ik ze dan niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Ik heb van vrijdag tot zondag thursday, blind guardian, slaughter to prevail op de jupiler stage en igorrr zondag in de metal dome. Dan heb ik er hopelijk niet te veel last van? Goed vanvoor staan zeker? Hopelijk hoor ik ze dan niet.

Ik heb geen idee hoe dat gaat zijn, ik neem aan dat het Classic Rock Café wel mee zal vallen, maar achter de Jupiler? geen idee hoe dat gaat zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken