Graspop Metal Meeting 2024

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
327
971
Ik vermoed dat je gelijk hebt :p

Goeie waterdichte laarzen/schoenen werkt ook hoor. Zo'n echte regenlaarzen zijn nu ook weer niet zo comfortabel. (geen verluchting, de rand bovenaan die wel eens in je been begint te slijten).
Mee eens, alleen goeie waterdichte laarzen/schoenen zijn nogal duur (en moeilijk te vinden), zeker als je maat 35 hebt zoals ik :poop:

Regenlaarzen zijn voor 1 dag Graspop dan een prima optie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.029
Ik denk dat ik toch het laatste deel Emperor ga overslaan om MH vanaf het begin mee te pakken. Er zitten gewoon te goede nummers in het begin die ik niet wil missen met Ten Ton Hammer en Is thee anybody out there. Maar het blijft een verschrikkelijke keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Ik denk dat ik toch het laatste deel Emperor ga overslaan om MH vanaf het begin mee te pakken. Er zitten gewoon te goede nummers in het begin die ik niet wil missen met Ten Ton Hammer en Is thee anybody out there. Maar het blijft een verschrikkelijke keuze.

Klinkt alsof het een beslissing op het moment zelf wordt hoe je je net voelt
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Mee eens, alleen goeie waterdichte laarzen/schoenen zijn nogal duur (en moeilijk te vinden), zeker als je maat 35 hebt zoals ik :poop:

Regenlaarzen zijn voor 1 dag Graspop dan een prima optie!
Hebben jullie in Nederland geen legerstock winkel zoals t'amerikaantje? Die hebben hier bij ons allemaal waterdichte legerschoenen voor verschillende prijzen
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
327
971
Hebben jullie in Nederland geen legerstock winkel zoals t'amerikaantje? Die hebben hier bij ons allemaal waterdichte leger schoenen voor verschillende prijzen
Die ken ik niet nee! Maar verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ze daar maatje 35 hebben..
Ik heb inmiddels gele kinder-regenlaarzen aangeschaft!
 
  • Winning
Waarderingen: Jimmeh07

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.133
2.880
Er is een firma uit West-Vlaanderen die weersvoorspellingen tot op 2,5u nauwkeurig kan berekenen met een speciale drone en die zouden in Dessel geweest zijn (niet de stenehei, wel het centrum) en die voorspelden 4 dagen regen waaronder Donderdag en Vrijdag minstens 3-4mm. Zaterdag vooral ‘s avonds regen en Zondag voornamelijk droog met hier en daar een miezer bui.

Hoe kan je met een drone een week op voorhand exact het weer voorspellen?

En sinds wanneer hebben ze technologie in West-Vlaanderen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.255
4.410
Hebben jullie in Nederland geen legerstock winkel zoals t'amerikaantje? Die hebben hier bij ons allemaal waterdichte legerschoenen voor verschillende prijzen
Legerkistjes kun je in Nederland inderdaad ook kopen. Twijfel nog of ik die donderdag aan doe.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Hey Football Fans!
⚽

Get ready for some epic matches from the Euros at the Jupiler Beers and Stories during #GMM24!
🍻

📅
20/06: DENMARK
🇩🇰
vs. ENGLAND
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
at 18:00
📅
21/06: NETHERLANDS
🇳🇱
vs. FRANCE
🇫🇷
at 21:00
📅
22/06: BELGIUM
🇧🇪
vs. ROMANIA
🇷🇴
at 21:00
📅
23/06: SWITZERLAND
🇨🇭
vs. GERMANY
🇩🇪
at 21:00
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.403
7.905
Blijkbaar waren de signalen dat het EK in het classick rock cafe uitgezonden zouden worden niet correct?
Ik ben benieuwd hoe die beers & stories tent er uit zal gaan zien dit jaar, aangezien die dit keer in het midden staat daar in plaats van in de zijkant.
Wellicht nu aan alle kanten een opening en meer bestelpunten voor speciaalbier? en waar gaan die schermen staan? we gaan het zien over een paar dagen.

EDIT: op de map in het app lijkt de beers en stories nu in de tent te staan onder de tribune
Het lijkt er op dat we voetbal krijgen in de vernieuwde beers & stories tent en ook in het classic rock cafè? kwestie van de drukte verspreiden?
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.788
5.406
Blijkbaar waren de signalen dat het EK in het classick rock cafe uitgezonden zouden worden niet correct?
Ik ben benieuwd hoe die beers & stories tent er uit zal gaan zien dit jaar, aangezien die dit keer in het midden staat daar in plaats van in de zijkant.
Wellicht nu aan alle kanten een opening en meer bestelpunten voor speciaalbier? en waar gaan die schermen staan? we gaan het zien over een paar dagen.

EDIT: op de map in het app lijkt de beers en stories nu in de tent te staan onder de tribune
Het lijkt er op dat we voetbal krijgen in de vernieuwde beers & stories tent en ook in het classic rock cafè? kwestie van de drukte verspreiden?
Hm, dus toch niet in het CRC, maar vlak erbuiten? Of zowel binnen als buiten?

Nu vond ik het wel al opvallend dat de tribune een flink stuk lijkt opgeschoven t.o.v. vorig jaar, zowel naar voren als opzij (zie vergelijking van @Dovytn ), en dat de doorgang aan de zijde van de toiletten veel smaller is geworden, of wellicht zelfs helemaal is verdwenen?
Als het voetbal daadwerkelijk buiten bij de B&S wordt uitgezonden, klinkt dat laatste eigenlijk best plausibel, zo creëer je een soort afgezonderde 'pocket' waar voetbal- en concertkijkers nauwelijks last van elkaar zullen hebben.
Het scherm zou dan bv. aan de achterzijde van de tribune kunnen worden geplaatst.

Wel vreemd dat er in die hoek volgens de plattegrond geen aparte bar is, waardoor voetbalfans hun drankjes in het CRC of naast de Metal Dome zullen moeten gaan halen.
De foodtrucks daarentegen zullen tijdens wedstrijden wel flink aan moeten poten, wat ze vast niet erg zullen vinden.. 💰💰💰
 

Robbe

Playlistbediener
19 nov 2023
9
23
Ben ook benieuwd of we nog spontane gast optredens kunnen verwachten zoals Winston McCall (Parkway Drive) bij Architects vorig jaar. Hoop er zelf erg op dat Oli Sykes van Bring Me The Horizon Silence Speaks bij While She Sleeps mee doet
Polyphia met Chino Moreno (bloodbath) lijkt mij wel een kanshebber, aangezien de 2 bands na elkaar op dezelfde stage spelen 🤔
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: festivalryo en MasterJub

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.029
Hey Football Fans!
⚽

Get ready for some epic matches from the Euros at the Jupiler Beers and Stories during #GMM24!
🍻

📅
20/06: DENMARK
🇩🇰
vs. ENGLAND
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
at 18:00
📅
21/06: NETHERLANDS
🇳🇱
vs. FRANCE
🇫🇷
at 21:00
📅
22/06: BELGIUM
🇧🇪
vs. ROMANIA
🇷🇴
at 21:00
📅
23/06: SWITZERLAND
🇨🇭
vs. GERMANY
🇩🇪
at 21:00
Ja godver. Dan kan ik dus vergeten om daar een lekker biertje te gaan halen als ik er zin in heb. Ja hele fijne oplossing dit.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Hm, dus toch niet in het CRC, maar vlak erbuiten? Of zowel binnen als buiten?

Nu vond ik het wel al opvallend dat de tribune een flink stuk lijkt opgeschoven t.o.v. vorig jaar, zowel naar voren als opzij (zie vergelijking van @Dovytn ), en dat de doorgang aan de zijde van de toiletten veel smaller is geworden, of wellicht zelfs helemaal is verdwenen?
Als het voetbal daadwerkelijk buiten bij de B&S wordt uitgezonden, klinkt dat laatste eigenlijk best plausibel, zo creëer je een soort afgezonderde 'pocket' waar voetbal- en concertkijkers nauwelijks last van elkaar zullen hebben.
Het scherm zou dan bv. aan de achterzijde van de tribune kunnen worden geplaatst.

Wel vreemd dat er in die hoek volgens de plattegrond geen aparte bar is, waardoor voetbalfans hun drankjes in het CRC of naast de Metal Dome zullen moeten gaan halen.
De foodtrucks daarentegen zullen tijdens wedstrijden wel flink aan moeten poten, wat ze vast niet erg zullen vinden.. 💰💰💰

In het tijdschema in de Graspop app lijkt het ook in het CRC te zitten. Op de vrijdag zie ik daar in ieder geval nu 21:00-23:00 EK voetbal staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.029
Je hebt nog een goed uur wanneer de wedstrijden voorbij zijn, voordat de headliner begint! (Op donderdag meer tijd)
Ja hartstikke leuk maar een uur voor de wedstrijd en een uur erna is het er pleurisdruk dus betekent 4 uur lang onbereikbaar. Dit is echt iets waar ik me kapot aan kan ergeren, gooi dat voetbal lekker naar de Boneyard zodat het festival er geen last van heeft.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.788
5.406
Hoezo? De jupiler beers & stories (nr 11 op de map) is toch gewoon de bar?
Ik dacht dat ze bij B&S alleen speciaalbieren verkochten (weet het niet meer zeker)?
Kan natuurlijk wel zo zijn dat ze voor de gelegenheid nu wel gewoon pils tappen (tijdens wedstrijden)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken