Alcatraz Open Air 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Nog even gecheckt, vorig jaar kwam de timetable gelijk met de aankondiging van Electric Callboy. Dat was al in februari. Voor deze editie is de timetable al ruim 2 maand later 🤣
 
  • Thinking
Waarderingen: Totochon

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
179
211
Nog even gecheckt, vorig jaar kwam de timetable gelijk met de aankondiging van Electric Callboy. Dat was al in februari. Voor deze editie is de timetable al ruim 2 maand later 🤣
Er was iemand die zei op het forum dat ze meer zullen spreiden van nieuws.... . 13 juli is het de finale van bash. Misschien wachten ze daarop om dan onmiddellijk de volledige timetable aan te kondigen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Totochon

won666

Support act
17 mei 2019
1.230
1.296
Ik herinner me zelfs dat hij er al was toen Powerwolf werd aangekondigd in 2022 dus als ik me niet vergis voor 2023. En dat ze toen nog teveel aanpassingen moesten doen.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
179
211
Ik herinner me zelfs dat hij er al was toen Powerwolf werd aangekondigd in 2022 dus als ik me niet vergis voor 2023. En dat ze toen nog teveel aanpassingen moesten doen.
vorige jaar hebben ze hem ook een kleine maand even weg gehaald voor aanpassingen omdat er wat onvrede was. Misschien zijn er wel nog cancels waar wij nog niet van weten (hopelijk niet). Ik moe eerlijk hebben soms heb ik liever iets later en dat de timeline juist. Dan dat ze hem paar keer aanpassen en dat je steeds clashen bij krijgt :LOL:. Het is deze week nog stil op sociaals misschien volgt er wel snel iets
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
vorige jaar hebben ze hem ook een kleine maand even weg gehaald voor aanpassingen omdat er wat onvrede was. Misschien zijn er wel nog cancels waar wij nog niet van weten (hopelijk niet). Ik moe eerlijk hebben soms heb ik liever iets later en dat de timeline juist. Dan dat ze hem paar keer aanpassen en dat je steeds clashen bij krijgt :LOL:. Het is deze week nog stil op sociaals misschien volgt er wel snel iets
Denk dat dit het eerder zal zijn dan spreiding van communicatie. Architects bijvoorbeeld doen Tsjechie - UK- Belgie dat weekend, dus mss zijn ze alles praktisch aan het nakijken.
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
25
35
vorige jaar hebben ze hem ook een kleine maand even weg gehaald voor aanpassingen omdat er wat onvrede was. Misschien zijn er wel nog cancels waar wij nog niet van weten (hopelijk niet). Ik moe eerlijk hebben soms heb ik liever iets later en dat de timeline juist. Dan dat ze hem paar keer aanpassen en dat je steeds clashen bij krijgt :LOL:. Het is deze week nog stil op sociaals misschien volgt er wel snel iets
Annuleringen om de poster te verbeteren, teken ik direct! 😅 Als we Behemoth, Guilt Trip, Motionless In White, Zeal & Ardor, Abbath, Lordi, Carcass, The Black Dahlia Murder of Gutalax kunnen krijgen. Alleen groepen die in de buurt zijn en in het weekend minimaal één of twee dagen beschikbaar zijn! 😎
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Annuleringen om de poster te verbeteren, teken ik direct! 😅 Als we Behemoth, Guilt Trip, Motionless In White, Zeal & Ardor, Abbath, Lordi, Carcass, The Black Dahlia Murder of Gutalax kunnen krijgen. Alleen groepen die in de buurt zijn en in het weekend minimaal één of twee dagen beschikbaar zijn! 😎
groepen in die grootorde moeten we helaas niet meer verwachten. als er last minute cancels zijn dan denk ik dat we eerder naar de belgische groepen zullen moeten kijken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Totochon

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.388
7.878
groepen in die grootorde moeten we helaas niet meer verwachten. als er last minute cancels zijn dan denk ik dat we eerder naar de belgische groepen zullen moeten kijken.
Last minute valt wel mee toch? het festival duurt nog 2,5 maand
als Graspop de maand vantevoren nog met Hammerfall op de proppen komt
al zit er natuurlijk wel een verschil in grootte tussen een guilt trip en behemoth in bovenstaande lijstje
 
  • On fire
Waarderingen: Totochon

jbj

Dagopener
11 okt 2022
559
755
Motionless In White blijft de enige band die ik zo hard mis op Alcatraz 🫠 show in Brussel verkoopt zeer goed dus zou geen reden mogen zijn ze niet te boeken bij een mogelijke annulatie
Maar zal wel niets worden/zijn 🤣
# wishfullthinking
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.701
4.745
Motionless In White blijft de enige band die ik zo hard mis op Alcatraz 🫠 show in Brussel verkoopt zeer goed dus zou geen reden mogen zijn ze niet te boeken bij een mogelijke annulatie
Maar zal wel niets worden/zijn 🤣
# wishfullthinking
Staan op Pukkelpop
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.965
8.027
Er is verder ook nog geen indicatie van een annulering toch? Normaal gesproken weten wij dat hier op het forum eerder dan dat het officieel door het festival is aangekondigd, zie ook altijd de annuleringen op Graspop maar
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Er is verder ook nog geen indicatie van een annulering toch? Normaal gesproken weten wij dat hier op het forum eerder dan dat het officieel door het festival is aangekondigd, zie ook altijd de annuleringen op Graspop maar
Klopt. Maar Alcatraz is ook nog een kleine 2 maanden verder weg dan Graspop natuurlijk, dus er kan nog van alles gebeuren in die tijd. Laten we hopen dat het meevalt. Gelukkig is er nog geen reden om aan te nemen dat specifieke bands gaan annuleren. Maar volgens mij is de speculatie nu ook vooral gebaseerd op het feit dat er statistisch gezien bijna altijd wel afzeggingen zijn, ook al valt nu nog niet te voorspellen wie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.980
Alleen After the Burial kennen we als mogelijke afzegger omdat ze een aantal andere shows ook hadden afgezegd. Hopelijk snel een tijdschema. Mag van mij ook de week na Graspop omdat mijn focus nu toch wel daar ligt. Wel grappig verschil want tot voor kort luisterde ik meer naar de Alcatraz bands
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Alleen After the Burial kennen we als mogelijke afzegger omdat ze een aantal andere shows ook hadden afgezegd. Hopelijk snel een tijdschema. Mag van mij ook de week na Graspop omdat mijn focus nu toch wel daar ligt. Wel grappig verschil want tot voor kort luisterde ik meer naar de Alcatraz bands
Haha ja ik heb dus hetzelfde. Die timetable heeft het inluisteren voor Graspop echt een boost gegeven. Dus ik sluit me bij jou aan, week na Graspop die van Alcatraz zou perfecte timing zijn 🙏
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Nog een boost in ticketverkoop na Graspop, niet onrealistisch dat dit wel eens de editie kan zijn die het uitverkocht bordje kan uithangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken